Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A este drobnost z "mojho sudka":

Hospodarske noviny streda 19. 2. 2003 /Maďarský Ikarusbus na lopatkách/

Clanok ma znepokojil, kedze gro toho, co u nas premava, su Ik-y. Takto ich bude odstavenych coraz viac, ak sa jobove predpovede ukryte v riadkoch ci medzi riadkami v clanku naplnia 😞
Reakcia na: Z #14009:

Pod pojmom dlhise odstavenie vozidla rozumieme odstavenie vo vozovni na noc a pod. Nie na konecnej. Tam sa jedna o kratkodobe odstavenie, kedy staci vypnut riadenie a reverz.
Inac, ak sa ma vozidlo odstavit na dlhsiu dobu (tusim tyzden a viac), tak treba vyliezt na strechu a odpojit odpojopvace, ale nie so si uplne isty ako to presne je. To by mohol vediet Igorko. 🙂
Moj nesmely prispevok k vyhliadkovej jazde T6:

zapocula som nazor, ze v internych predpisoch pre vodicov elektriciek sa uvadza alebo uvadzalo nieco v zmysle stahovania pantografu pri kazdom dlhsom odstaveni vozna.
Zda sa mi to zvlastne, na kazdej konecnej stahovat pantograf, aj ked asi velmi nezmyselne to nie je. Ako to vlastne je? Prosim o nazor.
Reakcia na: Igorko #14006:

No vidis, to som nevedel. Takze na DD v pohode vyjde aj vlnity plech. Otazka je teraz taka, ze co byto spravilo so zrychlovacom po 2.5 km brzdni EDB. Vyskovy rozdiel medzi zastavkou Molecova a konecnou je 100 metrov. Chudak zrychlovac, ten by si pri jazde dolu teda uzil! 🙂
Verejna pochvala webmajstrovi za uspesne prepojenie Atlasu a imhd! Ked som si to predvcerom vsimol, bol som prijemne sokovany. Ale kedze som o tom nikde nevidel spravu, myslel som si, ze to tak funguje uz dlho, len ja ze som to doteraz nezbadal. Ale vcera som videl spravu o tom na teletexte STV a dnes je to uz aj na imhd. Najprv WAP, teraz Atlas. Len tak dalej!
Teraz uz len robehat na vlastnom vyhladavanie spojeni a prestupov ako napriklad http://www.mhdspoje.cz/srvlt/FSSpoje 🙂
Reakcia na: Turbo #13997:
A to prosím pekne stuttgartské úzkorozchodné električky majú poháňané len dve nápravy! Takže adhézne sú na tom ešte horšie než káčer!
I.
Reakcia na: Cookies #13994:
To je klasická imbecilná beusácka snaha zvaliť všetko na vodiča. Isteže si nesplnil všetky povinnosti ale neplnili si ich ani páni Rafaj, Weigl, Vingálik a ďalší, keď jazdili. Nikto nenuloval reverz! Nikto! Teraz si opäť spomenuli, že to v predpise je. Ale fakt, že vozdilo bolo nahodené a reverz nebol vynulovaný, nevysvetľuje, ako mohlo zaparkované vozidlo odísť z konečnej! Btw., neviete niekto meno toho vodiča?
Inak vozovňa Cífer má odvtedy nový názov - FSB - Fabryka Samochodów Bezobslugowych.
I.
Reakcia na: Turbo #13993:
Niekoľko dispečerských tvrdení:
1) Na žst. NM stojí zdochnutá T3M (sólo, l.č.14, dávno). Prichádza dispečer, vlezie do kabíny, zapne riadenie, šliapne na jazdu a starostlivo počúva. Na to víťazoslávne vykríkne: Jasné, že Ti to nejde, veď sa Ti nevytáča zrýchľovač.
2) Na konečnej v búde sedí dispečer a poučuje: Tyristor (vtedy výhradne T3M) má na streche tyristory a v tej bedni za vodičom rozjazdové odpory. Nesmelo namietam: to je tyristor, načo by mu boli rozjazdové odpory? Dispečer: Ja som jazdil už s 8Tr a všetky vozy musia mať rozjazdové odpory, inak by sa nepohli.
Etc...
I.
Reakcia na: J #13999:
Mňa tá téma vôbec neobťažuje, ba naopak, bojím sa, že by som začal vypisovať pridlhé príspevky. Ale toto fórum je o inom a ostatných by to asi nebavilo 🙂
Vyslovujem pochvalu webmasterovi. Az teraz som si vsimol, ze zemegulka pri zastávke je mapka, kde sa nachadza zastávka. Fakt, si dobrý
Reakcia na: Papyr #13976:
mas dobre pozorovacie schopnosti...

😃
Ja zase pisem na vozidla na blato evidencko, aby ludia vedeli, ked neni ziadne vidno :/) Alebo napisem Umy ma...
Vladimír: No jo, už nebudem.
Reakcia na: martiner #13981:
ach, Ty writer! 🙂 V PO si detičky správne vychovávame už od malička --> viackrát som bol svedkom, ako sa vodič vyziapal na dieťa, ktoré kreslilo domčeky na orosené sklo 🙂

Re #13985 J a #13987 Papyr: Mám dojem, že o chvíľu ktosi navrhne d3k0vi zriadiť nové fórum "Západ vs. Východ" 🙂

Re #13989 Andy a #13992 Turbo: Ja sa už nestačím čudovať! Neprevezme DPB reklamný slogan od Toyoty? 🙂

Inak, dispečeri sú fajn. Aspoň v PO mi vždy odpovedia aj na také otázky, koľko B961 je dnes vypravených a pod. (čo nie je štandardná otázka od cestujúceho), prípadne sa s nimi po telefóne dá dobre pokecať o organizácii výluky a tak...
Veľmi sa mi páčilo, keď som raz volal na váš DPB. Ja volám zo 400 km vzdialeného Prešova a "kompetentná osoba" preberajúca hovory to zodvihla so slovami - "Vrátnica". V tej dobre ešte na webe nič nebolo, a tak som chcel zistiť, aké zmeny sa udiali od septembra (bol rok 1998). Predpokladám, že ma prepojili na dispečing. Slušne som povedal, že čo som, kto som a čo chcem a "môj zdroj informácií" ma informoval kráááásnym bratislavským prízvukom typu "dvanástka už chodí len po šafko, šestka chodila hore námestím, teraz chodí dolu námestím, nové linky 206 a 207 jazdia..., šak v podstate sa nič nezmenilo". 🙂 🙂 🙂 Hľa, moja skúsenosť.
Nasiel som to!
Stuttgart
Najvasci sklon el. trate je 8.5 %.
Reakcia na: Cookies #13994:
Netreba si hned kupovat staci si precitat na e-verzii Noveho casu:-) Vela sa z clanku nedozvieme ,je to strucna sprava.
Reakcia na: Cookies #13994:

Ja by som to az tak na vodica nehadzal, samozrejme, je najjednoduchsie zvalit to na neho, podla mna tam nenesie 100% viny. Akoze ak viete ako funguje rucny radic a co sa na nom stane ak ho nahodou "pretocite" (co sa stalo, napr. na 7929+7930) tak potom vam je jasne ze moze to byt hocicim.
Nehoda zdrhnutej eliny v Dúbravke z minuléhe týždňa: Podľa predbežnýcho výsledkov vyšetrovania za nehodu môže ľudský faktor a nie technická chyba na vozidle. Podľa DPB si vodič nesplnil všetky povinnosti, ktoré by zabránili samovolnému rozjazdu električky. Vodič je stále v zlom psychickom stave. Asi vie prečo. (ZDROJ: Nový Čas 26.02.2003)Kúpte si ho ak neveríte.
K teme vodici vs. dispeceri:
Musim sa zastat Igorka a Martyka. Totiz s obosbnych skusenosti viem, ze to co dispeceri niekedy stvaraju predstavuje totalnu neznalost predpisov a imbecilitu. Uvediem priklad: Vykapal vlak 2xT6A5. Musel sa nakuplovat. Tlacila ho suprava 2xT3SUCS. Vodic tej supravy (BigMac) povedal dispecerovi nech necha na troleji druhy pantograf vykapanej T6A5. Odovodnil to uplne logickou pripomienkou - blokovanie vyhybiek. Dispecer na to povedal: Nie, ked pojdes 15 km/h, nic sa nemoze stat. Navyse vyhybka nemusi podhodit....
ALE MOZE! A 15 km/h je sakra vela, skuste v tej rychlosti ist cez vechsel a nech vam podhodi. Sa budete divit ako rychlo roztrhate supravu...
Tolko k inteligencii dispecerov. Samozrejme, nie vsetci su taki, ale je ich dost. Kazdy dispecer by podla mna mal mat odjazdenych aspon 5 rokov na kazdej trakcii, ale nie ze 5 rokov odjazdenych na papieri, ale naozaj. A k tomu by mal mat kompletnu technicku znalost konstrukcie vozidla, vediet ako funguje vyhybka, etc... Lebo mam pocit ze niekotri iba vedia ze je tam to tlacitko a robi to a to. Ale vobec im je je jasne preco a ako to cele funguje. To plati aj o vodicoch.
Reakcia na: ďalší provokatér - Vladimír #13975:

Btw, ono sa to stalo... Autobus tiez usiel bez vodica. Ibaze niekty stihol vcas skocit cez otvorene dvere do kabinky a slapnut po brzde. Ale nejaka dobra dusa ich cez mobil natrela na DD, aj ked sa nic nestalo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.