Qua chlapi, z tohto vášho webu som teda paff. To ste takí nadšenci, že túto rozsiahlu databázu generujete zadara? Tak to je veru slušný výkon... Ešte by to chcelo lepšiu grafickú úpravu a je to skutočne unikátna webica!
Teraz som pocul vyhlasenie na radiu Expres ohladne spanilej jazdy elektricky. JE VINNY podla setrenia nezabezpecil elektricku proti jazde. T.j. nezabrzdil a este cosi ale som to nezastihol.
Hospodarske noviny streda 19. 2. 2003 /Maďarský Ikarusbus na lopatkách/
Clanok ma znepokojil, kedze gro toho, co u nas premava, su Ik-y. Takto ich bude odstavenych coraz viac, ak sa jobove predpovede ukryte v riadkoch ci medzi riadkami v clanku naplnia
Pod pojmom dlhise odstavenie vozidla rozumieme odstavenie vo vozovni na noc a pod. Nie na konecnej. Tam sa jedna o kratkodobe odstavenie, kedy staci vypnut riadenie a reverz.
Inac, ak sa ma vozidlo odstavit na dlhsiu dobu (tusim tyzden a viac), tak treba vyliezt na strechu a odpojit odpojopvace, ale nie so si uplne isty ako to presne je. To by mohol vediet Igorko.
zapocula som nazor, ze v internych predpisoch pre vodicov elektriciek sa uvadza alebo uvadzalo nieco v zmysle stahovania pantografu pri kazdom dlhsom odstaveni vozna.
Zda sa mi to zvlastne, na kazdej konecnej stahovat pantograf, aj ked asi velmi nezmyselne to nie je. Ako to vlastne je? Prosim o nazor.
No vidis, to som nevedel. Takze na DD v pohode vyjde aj vlnity plech. Otazka je teraz taka, ze co byto spravilo so zrychlovacom po 2.5 km brzdni EDB. Vyskovy rozdiel medzi zastavkou Molecova a konecnou je 100 metrov. Chudak zrychlovac, ten by si pri jazde dolu teda uzil!
Verejna pochvala webmajstrovi za uspesne prepojenie Atlasu a imhd! Ked som si to predvcerom vsimol, bol som prijemne sokovany. Ale kedze som o tom nikde nevidel spravu, myslel som si, ze to tak funguje uz dlho, len ja ze som to doteraz nezbadal. Ale vcera som videl spravu o tom na teletexte STV a dnes je to uz aj na imhd. Najprv WAP, teraz Atlas. Len tak dalej!
Teraz uz len robehat na vlastnom vyhladavanie spojeni a prestupov ako napriklad http://www.mhdspoje.cz/srvlt/FSSpoje
To je klasická imbecilná beusácka snaha zvaliť všetko na vodiča. Isteže si nesplnil všetky povinnosti ale neplnili si ich ani páni Rafaj, Weigl, Vingálik a ďalší, keď jazdili. Nikto nenuloval reverz! Nikto! Teraz si opäť spomenuli, že to v predpise je. Ale fakt, že vozdilo bolo nahodené a reverz nebol vynulovaný, nevysvetľuje, ako mohlo zaparkované vozidlo odísť z konečnej! Btw., neviete niekto meno toho vodiča?
Inak vozovňa Cífer má odvtedy nový názov - FSB - Fabryka Samochodów Bezobslugowych.
I.
Niekoľko dispečerských tvrdení:
1) Na žst. NM stojí zdochnutá T3M (sólo, l.č.14, dávno). Prichádza dispečer, vlezie do kabíny, zapne riadenie, šliapne na jazdu a starostlivo počúva. Na to víťazoslávne vykríkne: Jasné, že Ti to nejde, veď sa Ti nevytáča zrýchľovač.
2) Na konečnej v búde sedí dispečer a poučuje: Tyristor (vtedy výhradne T3M) má na streche tyristory a v tej bedni za vodičom rozjazdové odpory. Nesmelo namietam: to je tyristor, načo by mu boli rozjazdové odpory? Dispečer: Ja som jazdil už s 8Tr a všetky vozy musia mať rozjazdové odpory, inak by sa nepohli.
Etc...
I.
Mňa tá téma vôbec neobťažuje, ba naopak, bojím sa, že by som začal vypisovať pridlhé príspevky. Ale toto fórum je o inom a ostatných by to asi nebavilo
ach, Ty writer! V PO si detičky správne vychovávame už od malička --> viackrát som bol svedkom, ako sa vodič vyziapal na dieťa, ktoré kreslilo domčeky na orosené sklo
Re #13985 J a #13987 Papyr: Mám dojem, že o chvíľu ktosi navrhne d3k0vi zriadiť nové fórum "Západ vs. Východ"
Re #13989 Andy a #13992 Turbo: Ja sa už nestačím čudovať! Neprevezme DPB reklamný slogan od Toyoty?
Inak, dispečeri sú fajn. Aspoň v PO mi vždy odpovedia aj na také otázky, koľko B961 je dnes vypravených a pod. (čo nie je štandardná otázka od cestujúceho), prípadne sa s nimi po telefóne dá dobre pokecať o organizácii výluky a tak...
Veľmi sa mi páčilo, keď som raz volal na váš DPB. Ja volám zo 400 km vzdialeného Prešova a "kompetentná osoba" preberajúca hovory to zodvihla so slovami - "Vrátnica". V tej dobre ešte na webe nič nebolo, a tak som chcel zistiť, aké zmeny sa udiali od septembra (bol rok 1998). Predpokladám, že ma prepojili na dispečing. Slušne som povedal, že čo som, kto som a čo chcem a "môj zdroj informácií" ma informoval kráááásnym bratislavským prízvukom typu "dvanástka už chodí len po šafko, šestka chodila hore námestím, teraz chodí dolu námestím, nové linky 206 a 207 jazdia..., šak v podstate sa nič nezmenilo". Hľa, moja skúsenosť.
Nasiel som to!
Stuttgart
Najvasci sklon el. trate je 8.5 %.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
Stuttgart
Najvasci sklon el. trate je 8.5 %.