Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mat123 #139403:
Záleží na čase. Keď príde vlak kde je vela vysokoškolákov býva plnšia väčšinou lebo idú s ňou na internáty. Upozorňujem, že ak budú tie kufre väčšie ako 30 x 40 x 60 cm tak si treba kúpiť lístok aj pre ne lebo ak nastúpi revízor tak dostanete pokutu. ?
Dnes som sa mal tú česť viac-krát viezť L99 a musím povedať, že vodiči tejto linky ma nemilo prekvapili... Najprv na kabíne #4125 oznam "INFORMÁCIE NEPODÁVAM!", z čoho mám dedukovať, že je tak zaťažko aby šofér poradil nezorientovanému cestujúcemu kde má vystúpiť?! Ďalej vodič #4110 by si zaslúžil aspoň týždeň skúšku aké to je byť o barlách aby zistil, že zo zastávky nemôže odísť za 5sec. Na Jungmannovej v smere na Ovsište vystupoval s taškou plnou nákupu dedo s dvomi barlami, resp. chcel vystúpiť, keď sa jeho snaha skončila na schodoch akonáhle šofér zavrel dvere a pohol sa... Dedo spadol, ešte taška sa mu roztrhla a napriek tomu, že ľudia na neho v autobuse kričali mal ich ťažko v paži... Našťastie jedna ochotná dáma mala po ruke igelitku, tak mu do nej preložila nákup a ostatní sme mu pomohli vstať, kým si to šofér po Jantárovej šinul na Farského... očividne by ho tých 10-15sec. meškania v Ovsišti zabilo ? skrátka úplný opak šoféra v nedeľu s #3543, ktorý napriek tomu, že SORka má pomalšie dvere, tak ochotne tie prvé otvoril a netváril sa, že nevidí pani dobiehať... Fakt by som odporučil aby si šoféri dali urobiť skúšky na to koľko dioptrií potrebujú alebo či nemajú nejaké percepčné poruchy, lebo toto hraničí s aroganciou (a že len za volantom IAD sú idioti...) a doplatí na to nesprávny človek
Reakcia na: luky133 #139399:
Ďakujem. Ideme z KE vo štvrtok asi 20 študentov do BA a potrebujem sa dostať k botanickej záhrade. Je lepšie ísť L32 alebo električkou? Každý bude mať aspoň jeden kufor.
Reakcia na: frenky #139391:
Minule v nočáku (SOR) som odpočúval vodičov ako sa bavili o svojom voze a jeden spomínal, že už ma druhýkrát menený komplet motor. ? Asi v záruke, to neviem.
Reakcia na: Papyr #139392:
v tomto som totálny laik, ale toto asi nebude plnohodnotný vysutý most, že nie?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/e/e9/20080419200507!New_Railway_Bridge_in_Belgrade_at_dusk.JPG

Inak Nový most v Belehrade
Reakcia na: Mat123 #139398:
Na L32 jazdia jedny z najmodernejších autobusov čo vlastní DPB a to krátke autobusy značky TEDOM. Presnejšie tieto: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
Chcel by som sa spýtať aké autobusy jazdia na L32. Krátke alebo harmoniky?
Reakcia na: Papyr #139392:
Spomínam, sppmínam - nie je náhodou visutý most cez Tejo v Lisabone s koľajovou traťou? Akýsi 25. apríla či tak nejako?
Reakcia na: frenky #139391:
Ja hodnotím solaris jednoznačne najlepšie po stránke pohodlia pracoviska vodiča ?
Reakcia na: Ámos #139375:
Dotkol som sa tvojho bolaveho miesta v egu, alebo mas t.c. mentalne kramy? Len pre tvoju informaciu, v Bratislave su dva z troch PRE MNA najkrajsich slovenskych mostov. Takze nejake to "pre teba by vsetko bratislavske bolo fuj len preto, ze je to bratislavske" si laskavo odpust.

Historizujuci most by bol len navrh. Mimochodom, neviem, co je na tom zle, cely kolonialny styl a ciastocne aj secesia su o vytvarani historizujucich stavieb. Dobry argument, preco nie napr. zelezny retazovy most, by bol ten, ze sa nehodi do daneho okolia. (Nie ten, ze sucasny je krajsi, ani nie ten, ze Papyr je vychodniar, notabene kladensky.)

Postavit kopiu povodneho Stareho mostu z fotky, co si dal do prispevku, je asi ta najlepsia volba.
Reakcia na: Z #139383:
To nejeden moj pacient bol urcite rychlejsi 😃
Reakcia na: S499.1023 #139387:
I ja som toho nazoru, ze staci mat kolajnice vybavene namiesto dilatacnych spar sikmymi spojmi a rytmicke klepanie nenastane. Ale neviem, ci sa najde architekt-priekopnik, ktory sa tuto legendu odvazi vyvratit stavbou visuteho kolajoveho mosta.
Reakcia na: TeBeCe #139389:
Podľa mňa sú SORky druhé najlepšie vozy po Solarisoch. Pár Solarisov zhorelo, po dodaní mali veľké problémy, ale tie sa vychytali a jazdia spoľahlivo. SORky sú prakticky bezporuchové.
Reakcia na: Valis #139388:
Žihadlá to sú, Tedom mi ako cestujúcemu príde živší, aj keď na druhú stranu, kým si prevodovka s motorom uvedomia, že od nich vodič požaduje plný kotol, trocha to Tedomu trvá. Čo som počul vodiči omnoho viac kladnejšie hodnotia Citelisy, najmä čo sa jazdných vlastností týka, už druhá vec je nedoriešená kabínka vodiča u Citelisov, prípadne absencia rádia, či neodpojiteľná fotobunka (pri niektorých kusoch), čo je však predpokladám vyriešiteľné.
No a čo sa poruchovosti týka, mám dojem, že Tedom je ďaleko poruchovejší, so závažnejšími poruchami ako Citelis. Pri Tedome sa nejedná podľa slov vodičov o výrobné drobné muchy, ktoré treba vychytať, skôr o závažné poruchy jednotlivých súčastí voza, ako sú alternátory, ECAS, dvere, prípadne utrhnuté, vysvorkované hadice, či konštrukčne nedoriešené svetlomety. Je totiž, v porovnaní s Karosami, alebo Ikarusmi, enormná spotreba žiaroviek v stretávacích svetlách.
Reakcia na: Valis #139388:
najvacsie zihadla su aj tak SORky ?
Ahojte, chcel som sa opýtať ake sú skúsenosti s Citelismi a Tedommi? Som sa pozeral na výkony oboch (Tedom 215 kW, Citelis 213kW). To musia byť žihadlá. Čo na to vodiči čo berú kladnejšie? Čo cestujúci? Čo poruchovosť? Ďakujem
Reakcia na: Papyr #139318:
Nedávno som kdesi narazil na vyvrátenie tejto teórie, ale už si nespomeniem, kde.
Reakcia na: aquila #139361:
Povedal by som, že postupom času sa preukázalo, že skutočne spadol náhodou a to z dôvodov, ktoré v čase jeho výstavby ešte nikto nedokázal predpokladať (korózia predpínacích prvkov v betóne). Ale to je jedno, ja som si len chcel upresniť, čo to bol Ríšsky most ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.