Nic nahlasovat netreba, to je chyba toho ze si nekontroluje PP, niekedy aj zamer... ked mu tie zastavky ubehnu (nikto nie je neomylny), velmi lahko sa to da posunut na tu spravnu..
to je najväčšia pohroma pre nás Slovákov, že skoro nikdy sa nenájde dosť presvedčivý protikandidát ? a tak si musím položiť otázku :"Koho zvoliť aby to bolo najmenšie zlo?" ja osobne by som Záhradníka nevolil, proste je tak nechutný, že tak nechutná mi nebola ani pečienka v školskej jedálni ?
Nie som posadnutý Záhradníkom, som iba posadnutý myšlienkou, že DPB by si už konečne zaslúžil v čele niekoho, kto by nerobil naraz 34 vecí - a žiadnu poriadne. A nie som ani prívržencom žiadneho z protikandidátov, ešte ani neviem, koho budem voliť, možno to nakoniec bude Záhradník... ❤ ❤ ❤
"a čo ja s tým?" ? ? no snáď je povinnosť šoféra to po službe nahlásiť ak s tým nevie čo robiť... fakt by mohli byť radi, že majú prácu, IDIOTI! (bez urážky ale poznám pár ľudí čo hľadajú prácu, majú vodičák, ekonomické vzdelanie, VŠ, skúsenosti z predošných brigád, atď...) To pomenovanie je vzhľadom na to, že dnes je práca priam výsadou. Môžu byť radi, že neskončili ako pracovníci Chemlon, Sideritu na Gemeri, ďalej nejaká papiereň v Štúrove skončila... Som zvedavý ako by pristupovali k práci, keby sa do BA dostal konkurenčný dopravca a DPB by musel znižovať výkony a tým pádom aj stavy, ako by si zrazu uvedomili na akom tenkom ľade stoja... ?
"Nemuseli sme inštalovať kamerový systém vo vozidlách." No to fakt nemuseli.. veď v koľkých vozidlách to je? 2 ikarusy 415, akože ako v sólo voze vážne netuším na čo to je a v troch kĺbových busoch? z celkového počtu 240? a jedno t-buse? ide o to kedy budú ďalšie vozy...
Jedine kde to zmysel bezpochyby MÁ sú druhé vozne električiek. A to je v koľkých súpravách tie kamery? ja si pamätám iba jednu 7911+12.. kto pozná prostredie voz. Krasňany si domyslí prečo práve ona
Toľko môj názor, a to nerobím žiadnu antikampaň...
haha tak dobre som sa uz dlho nezasmial, pan BZ a pan D. vypotili zo seba, ze by mohla byt MHD v BA bezplatna a na jar by sa to mohlo skusobne zaviest na jeden mesiac ? ach jaj to aby boli volby kazdy mesiac ? ? ? ?
Súhlas. Minule som v autobuse videl mladého chalana, čo používal taký "ďalekohľad" a držal sa práve vpredu aby videl na informačnú tabuľu. Samozrejme zhodou okolností ukazovala o 3 zástavky menej tak som ho upozornil. Až vtedy som pochopil dôležitosť tohto informačného systému a teraz je mi až do plaču, keď počúvam o tejto nanajvýš trápnej forme reklamy.
a autorovi je tiez zname, ze keby toto poslal na mail DPB, tak by mu nikto neodpisal, lebo vsak naco by z DPB niekto niekedy na nieco odpisoval??? aj ked im to stanovuje zakonna lehota??? ale ved komunikacia s obcanmi je na vysokej urovni, vsak pan B.Z....alebo rovno zablokujeme prijmanie mailov z @imhd.sk, alebo nejakym inym sposobom sa vyhneme tomu, aby sme museli vysvetlovat nase absolutne zle kroky, alebo si vypoculi coilen jednu prpomienku na nasu adresu......
uz to vidim: vsetky linky BID budu mat prestupny terminal na Molecovej...ale nie..ved to by museli DDckari prestupovat...radsej az na Kuklovskej...no ale to uz je mimo hlavnu temu...
Milý DPB.
Ako iste viete, vo vašich vozidlách máte informačný systém. Čo však zrejme neviete je, že informačný systém má informovať. Informovať znamená poskytovať informácie. V prípade vozidiel MHD by mal informovať o trase, prípadne ďalších záležitostiach súvisiacich s MHD ako napr. prestupy. Rozhodne nie o tom, že ma doma čaká láska.
Nie je to tak dávno čo ste nasadili novú verziu informačného systému na vnútorných paneloch. Myslím, že 90% cestujúcich uzná, že táto zmena bola jednoznačne smerom vpred.
Rovnako si myslím, že 90% cestujúcich si už zvyklo, že žiadna dobrá zmena dlho v DPB nevydrží. A tento prípad to len dokazuje. Uvedomujem si, že reklama prináša fajn peniaze a akceptujem ju, ale toto všetkými smermi prekračuje hranice. Myslím si, že už CVR cez okná dostatočne znepríjemňuje cestujúcim prepravu (a cestujúci sú Váš hlavný zákazník, bez ohľadu na príjmy v porovnaní s reklamou vzhľadom na to, že ide o mestskú firmu), ale toto už prekonáva všetky hranice.
Keď už tak veľmi túžite mať reklamu na informačných systémoch, prosím. Ale zavolajte si niekoho schopného (pardón, zabudol som... vy schopných ľudí radšej vyhadzujete, lebo moc vytŕčaju z priemeru, že?) nech Vám to naprogramuje tak, že reklama sa bude striedať so všetkými relevantnými údajmi o trase (nasledujúca zastávka, nácestné zastávky, smer) a nerobte to takým diletantským spôsobom, že len v paneli zmeníte zastávku Ursinýho na DOMA ťa čaká láska, odstránite "lízatko" a hurá ide sa. V opačnom prípade ste rovnaký diletanti ako ten systém čo zavádzate.
(Autorovi je známe, že toto nie je stránka DPB. Autorovi je však tiež známe, že vedenie DPB túto stránku číta veľmi rado...)
to je teda líška... nech obháji posilnenie L133 na dvojnásobok, bordel v prerozdelení autobusov medzi vozovne... a rekonštrukcia tunela je mimochodom veľmi potrebná aj pre jeho milovaných Karlovešťanov, ktorým tadiaľ chodia linky 1,5 a 9.
Neviem o akých rozhodnutiach hovorí a o akej bolesti po daných rozhodnutiach. Jediný kto má bolesti sú ostatní cestujúci, ktorý si odnášajú bordelárstvo vo vedení DP. To čo robí pre KV to sa dá nazvať aj rozhodnutiami? To je čisté amatérstvo. ?
Zabudol spomenut velmi popularne a v mediach prezentovane hlbkove generalne maximalne uplne totalne najviac najsuper ucinne cistenie vsetkych vozidiel MHD...
Bol to práve "dobrý záhradník", kto pred dvoma rokmi presadil dobre rodiaci storm RECAR (=reklama na vozidlách) zo záhradky DPB do záhradky spoločnosti BigBoard. Predaj podielov (bez súťaže!) zdôvodnil tým, že možnosti DPB na ďalší rozvoj podnikania v RECARe už dosiahli strop a iba by ďalej stagnovali. A tak máme, čo záhradník chcel: možnosti reklamy už nestagnujú a nemajú strop. Máme jej v MHD plné oči a uši a hlavne plné zuby... RECAR sa stal najväčším sprejerom v meste. Kam sa hrabú amatérske grafiti, proti ktorým sa inštalujú drahé kamerové systémy, na to, čo predvádza predaná dcéra RECAR zvonku na vozidlách? Akurát DPB už z toho biznisu nemá toľko, koľko mohol mať, keby dcérsku spoločnosť nebol predal. Ozaj, ako by ste nazvali toho, kto predá vlastnú dcéru? Mňa žiaden slušný výraz nenapadá...
Je to v návrhu nového stavebného a technickom poriadku dráh § 59 odsek 5:"Trolejbusová dráha nesmie krížiť železničnú dráhu v jednej úrovni vtedy, ak železničná dráha je elektrifikovaná. "
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky1
Bol to práve "dobrý záhradník", kto pred dvoma rokmi presadil dobre rodiaci storm RECAR (=reklama na vozidlách) zo záhradky DPB do záhradky spoločnosti BigBoard. Predaj podielov (bez súťaže!) zdôvodnil tým, že možnosti DPB na ďalší rozvoj podnikania v RECARe už dosiahli strop a iba by ďalej stagnovali. A tak máme, čo záhradník chcel: možnosti reklamy už nestagnujú a nemajú strop. Máme jej v MHD plné oči a uši a hlavne plné zuby... RECAR sa stal najväčším sprejerom v meste. Kam sa hrabú amatérske grafiti, proti ktorým sa inštalujú drahé kamerové systémy, na to, čo predvádza predaná dcéra RECAR zvonku na vozidlách? Akurát DPB už z toho biznisu nemá toľko, koľko mohol mať, keby dcérsku spoločnosť nebol predal. Ozaj, ako by ste nazvali toho, kto predá vlastnú dcéru? Mňa žiaden slušný výraz nenapadá...