Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chcem sa opýtať či by malo význam budovanie električkovej trate od Trnavského mýta cez Trnavskú a Rožňavskú a spojenie s traťou na Zlaté piesky? Pričom by sa prevádzka trolejbusov zachovala v úseku Rádiová - Bulharská - Slovinská - Rožňavská a pokračovanie v novej trase cez Tomášikovu do Prievozu a cez Domové role do Vlčieho hrdla. Na túto trať by sa napájala trať OD Slimák - Riazanská - Tomášikova a Ružinovská - Bajkalská - Trenčianska (napojenie v obratisku Ružová dolina). Trolejbusy by tak v Trnávke len zvážali ľudí k električke a pokračovali, resp. jedna t-bus linka (int. 5/6/6//7-8) by pokračovala ako L50, ale v trolejbusovom variante, pričom by L50 nemusela existovať už naďalej. V trase OD Slimák - PCC - Tomášikova - Prievoz - Vlčie hrdlo - (predĺženie trate do Vrakune/P.Biskupíc). Celé to mám spracované v prehľadnej mapke, takže môžem poslať kto by mal záujem vidieť ďalšie riešenia súvisiace s týmito zmenami.
Reakcia na: Valec #138633:
mňa len fascinuje, že niekoľko odborníkov, čo si sadnú nad BID dajú na historický stav a proste vylúčia časť BA mimo BA. To robili pri pive?
Reakcia na: 810zssk #138563:
V tomto s tebou súhlasím a tiež sa obávam, že bratislavské metro by sa svojou zbytočnosťou vyrovnalo metru v Dnepropetrovsku. Ale aspoň by som tam nestál s otvorenou "hubou" keď som zistil, že mimo špičky na ich jedinej trase so šiestimi stanicami premáva len 1 (slovom jedna) súprava tvorená troma vozňami s cca 18 minútovým intervalom, ktorá vlastne tvorí napájač pre električkovú linku s celodenným intervalom 2-3 minúty. V špičke som sa síce neviezol, ale podľa dotupných informácií jazdia súpravy 2.

Re #138569 Isidor: To áno, ale tie ich Citelisy sú riadne vybrakované.

Re #138570 aquila: Obávam sa však, že peniaze by došli skôr ako by sa stavba dostala až za Dunaj. Však v 1988-89 sa začalo stavať a už v roku 1994 prišlo veľké redukovanie výkonov MHD.

Re #138580 AAA: Ak sa nemýlim, tak napríklad parížska metro linka 15.

Re #138600 Peon: http://www.emcard.sk/index.php?option=com_content&task=category§ionid=2&id=16&Itemid=43

Re #138622 Ike: Poviem opäť to, čo k zrušeniu bratislavských jednopásmových PCL. Je to historický stav a kým sa niekto nezačne dožadovať zmeny (zaujímavé, že okrajovým MČ vôbec nevadí, že ich občania sú z hľadiska PCL "druhotriednymi" obyvateľmi) tak o ňu nik nebude mať záujem.
Reakcia na: TeBeCe #138630:
DPB pozná zákony, ktoré sa vzťahujú na jeho činnosť ako ja astrofyziku ? vidno to na "megaúspešnom" tendri na klbáky a vidno to aj pri Citelisoch. Ešte aby niekto sa začal angažovať viac a máme aj po Meďákoch Capacity ak to niekto napadne v súvislostiach čo servíroval Braňo keď tu bol Capacity na skúškach "...pokúsime sa vysúťažiť práve tento typ vozidla." už vopred predznamenáva, že nepôjde o žiadnu súťaž ale dobre nastavený tender pre jedného uchádzača.
Reakcia na: AAA #138626:
asi to obec nepožaduje....
Reakcia na: AAA #138609:
ktovie ci to bol zamer, alebo nestastna nahoda, ze medzi vyprsanim predbezneho opatrenia a vydanim rozhodutia o kontrole uplynul prave jeden pracovny den, pocas ktoreho sa zmluva uzavrela...
Z k-reportu:
"Zdravím, v Trnave 18.10. (Nedeľa) bol videný okolo 11-tej hodiny neznámy typ autobusu (neviem či to bol Mercedes alebo Scania) trojdverák, z časti NP v striebornom laku. Neviete o čo sa jednalo alebo kam to išlo? Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Bohužial som videl len bok vozidla, takže viac info nemám"

Takže pravdepodobne Záhradníkové Mercedesy sú už na ceste možno už aj v BA? ?
Reakcia na: luky133 #138627:
Neviem či to bol nápad Markízy, alebo dohoda v DPB, ale chválim že hovoril práve Derkay... ?
Tak práve bolo na Markíze o Citelisoch a zhodou náhod tam teraz nebol Záhradník (keď sa niečo zlé deje predsa nebude hovoriť), ale len jeho sused Derkay... ?
Reakcia na: Ike #138622:
Prečo tam nepremáva MHD?
Reakcia na: MatejBA #138624:
mohlo by tomu predísť aj zavedenie dopytového otvárania na všetkých vozidlách. Okrem TAMBUS, Ikarus a Karosa, kde takáto funkcia nie je, alebo bola ale bola odstránená, čo bola chyba. Podľa mňa je zbytočné, aby šoféri napr. na L92 a 95 otvárali všetky dvere keď sú ešte kdesi na Jantárovej ceste (na Lúkach), alebo na Betliarskej, je sedlo a na zastávke čaká pár ľudí, ktorí si nastúpia dvomi dverami. Takisto je to ráno smer z mesta a poobede do mesta, keď sú počty ľudí čakajúcich na spoje idúce týmito smermi menšie ako v opačnom smere. Na druhej strane je riadne proti zdraviu ak sú stále v autobuse pozatvárané všetky okná, vo vozidle sauna a ideálne miesto na šírenie baktérií ?
Reakcia na: luky133 #138623:
horsie je, ze aj ked kuria, tak najprv zavru predne dvere, nech oni su v teple, a zvysne nechaju casto este 10-20 sekund otvorene ?
Bolo by dobré vodičom povedať, že vonku je už zima a cestujúcim by padlo vhod kebyže zakúria... Čísla som si nezapamätal, ale zo 4 vozidiel, ktorými som dnes cestoval, bolo zapnuté kúrenie ven v jednom (električke)... A pochybujem, že napr. v takej 25Tr,Tedome by nefungovalo kúrenie (skôr sa vodiči mstia? ? ? ) alebo aj v takej električke by nebolo zlé ho zapnúť...
Reakcia na: 810zssk #138621:
No mne to je hlavne čudné kvôli tomu, že je aj zopár obyvateľov okolo stanice Devínske Jazero, ktorí tu majú trvalý pobyt a dokonca je toto územie z hľadiska dopravného značenia vymedzené ako územie obce Bratislava - Devínska Nová Ves, tak je to tak trocha diskriminácia obyvateľov ?
Reakcia na: Ike #138618:
Vseobecne je divne ze BID volako tuto stanicu ignoruje ako sucast BA (ani v experimente BID nie je integrovana).

Ja by som inak prial aj tarifnu integraciu tarifnych bodov Kittsee Gr. a Marchegg Gr., zda sa mi ze oba su na uzemi BA (resp. na jeho hranici) a znacne by to ulahcilo cestovanie s nadvaznym listkom do AT (je sice pravda ze listky pre usek Petrzalka-Kittsee Gr., resp. DNV-Marchegg Gr. realne nikto nekontroluje, ale aj tak...)...
Reakcia na: Peon #138600:
U clenov systemu EM Base: SAD Zilina, SAD Trencin, SAD Prievidza, MDS Povazska Bystrica, SAD Presov, SAD Poprad, SAD Michalovce, Eurobus Kosice, SAD Humenne, BUS Karpaty Stara Lubovna. Tiez si tam mozes dobit PCL u DPM Kosice a DPM Presov.
Reakcia na: Peon #138599:
Myslim ze pri SL kartach nema DPB prislusne data o uzivatelovi.

"Snáď do spustenia reálnej BID to kompetentní vyriešia..." - No musia najprv napojit SL a ZSSK citacky na system, lebo uz to bude musiet vediet dobijat aj tam.

"A snáď sa potom dožijeme aj možnosti kúpy PCL na BID cez internet. " - Ved potom ziadna BID v dnesnom zmysle nebude. PCL pre zony 100 a 101 bude automaticky platit na busoch SL a vlakoch.
Otázka:

Prečo sa nachádza Ž.zast. Devínske Jazero podľa BID MIMO Bratislavy, keď leží v obci Devínska Nová Ves a teda v okrese Bratislava IV.????

http://www.bid.sk/data/Image/mapy/mikroregiony%20bid.jpg
Reakcia na: Ivan3 #138584:
Bola tam nejaká rekonštrukcia cez leto, neviem, v akom stave je to teraz.
Reakcia na: no.ev.di. #138615:
Teba, lebo kvoli jednemu (ch)ujovi urazas celu MC (resp cast MC) a vobec ta netrapi, ze 75% ludom by stacil poriadny prestupny uzol na molecke (tj na urovni 21 storocia)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.