Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #138585:
Podla teba 11 rokov stabilna linka nie je zauzivana? Tak to sa uz dalej ani nemusime bavit.
"Linka 133 dňa 22. októbra 2009 bude v popoludňajších hodinách premávať iba ❗ v úseku Dlhé diely - Landererova" ? Preboha, čo len budeme robiť?... ?
Reakcia na: no.ev.di. #138587:
"cestujucibytonepochopili" či ako je ten paragraf. ?
Reakcia na: Solider #138582:
To predsa nie je vôbec podstatné. Prečo by v prípade PO mala ísŤ pod cenu a v prípade BA nie?
Reakcia na: TeBeCe #138567:
keby mal rozum, tak by každá druhá L133 premávala na Zochovu... ale kdeže! Rozmýšľanie je u DPB príliš veľký luxus ?
Reakcia na: TeBeCe #138567:
Ako by sa dalo riešiť to spojenie Zochova - nábrežie? Nejakou dočasnou minibusovou linkou? Alebo posilnením 31-ky?
Reakcia na: 810zssk #138303:
12-ku nepovažujem za až tak zaužívané číslo, aby sa oplatilo ju zachovávať aj za cenu zbytočného zaplnenia voľného radu 10 - 19. Kedysi aj tak chodievala do Ružinova (v trase dnešnej 14-ky), nie do Dúbravky, tam bola predĺžená až neskôr (v roku 1986) a ešte neskôr (1998) bola pre zmenu skrátená z Dúbravky po Šafko. Ten voľný rad 10 - 19 by sa dal využiť pre rôzne posilové či výlukové linky, ak by sa neskôr postavili nedajbože ďalšie nové trate, tak sa, samozrejme, postupne zaplní.
A dělají vůbec teďka něco na tom Starým mostě a nebo z toho zase nic nebude? zahlédl jsem šumy, že to padá a že nakonec se opravovat nebude a o kolejích si máme nechat jen zdát. Tak se ptám.
Očakávam, že v najbližších dňoch sa objavia stovky plagátikov oznamujúcich cestujúcim existenciu mediátorky a jej telefónne číslo. Vie niekto, kde sa tlačia tie samolepky?
Ale v tom článku je spomenuté, že Prešov ich kúpil výhodnejšie, ale to, že Karosa šla v tomto prípade výrazne pod cenu však nespomenul nikto 🙂
Reakcia na: AAA #138579:
Mňa by zaujímalo koľko ľudí pracujúcich v kancloch robí na DD. ? Možno dostávajú dáky príplatok. Istotne viem, že na DD alebo v KV bývajú: Záhradník, Kvecký, Derkay, Ďurčová a viem, že som ešte niekoho zabudol. ?

Re #138576 TeBeCe: Tak toto už vôbec nieje podozrivé... Škoda, že o tom nepíše žiadne médium aby sa vedelo čo robí toto vedenie.... Schválne porušili zákon a ešte to podali na súd... ?
Reakcia na: ufo #138571:
čo som čítal VAL sa už posunul vpred a niekde vo Francúzsku už tvorí NDS v pár mestách. A na dobu svojho vzniku bol celkom vyspelý ( napr. automatická prevádzka).
Reakcia na: TeBeCe #138567:
Ja som už posilňovanie 133 pochopil. To je vlastne služobný spoj pre kancelárske krysy domov na DD. ?
Reakcia na: 810zssk #138575:
A ako tomu zabráni mediátorka?
Reakcia na: 810zssk #138573:
No však bol by - však som napísal, že to by bol väčší problém, ako ten v centre.

Návozy fungujú, ale malo by to byť rýchlekšie a nie pomalšie, čo bude asi okrem jednej rannej hodiny, pre tých, čo nebývajú pri kanáli.
Reakcia na: luky1 #138574:
Ako chces bojovat proti tomu aby sa ti pasazier ktory spravodlivo dostal pokutu od slusneho revizora nestazoval?
Potrebu mediátorky zdôvodnil Záhradník stovkami sťažností, ktoré dostáva DPB. Nemal by sa radšej snažiť, aby tých sťažností bolo menej? Potom by sa nemusel skrývať za žiadnu nastrčenú "bútľavú vŕbu"...
Reakcia na: ufo #138571:
Ja hej.

"Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude." - Po prve, preco je to problem? Funguje to tak vsade na svete. Po druhe, keby bolo tazke metro tak tu tento problem nie je? Praveze si skor si viem predstavit v buducnosti vetvenie elektricky po Petrzalke ako vetvenie metra.
Reakcia na: aquila #138570:
Ja pointu chapem. Ale keby tam bolo to metro, tak je v otrasnom stave (o komforte dopravy by sme sa nemohli bavit), mozno na hranici prevadzkyschopnosti (ak nie za nou) a boli by tu tie prestupy na Safku. Mozes samozrejme argumentovat ze su tu aj teraz, ale potom by to bol takmer definitivne trvaly stav.

Jednoducho, metro by bolo bohapuste vyhodenie penazi von oknom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.