Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MacGiver #138551:
To by bolo celkom idealne riešenie keby vybrané spoje L99 išli po Bratskej ulici rovno, potom odbočili k cintorínu Petržalka po Kaukazskej, Dargovskej, Gogoľovej a na Údernickej by sa napojili na svoju trasu. Teda zmena trasy by sa dotkla iba 1 zástavky na znamenie.
Problém by vznikol tou zachádzkou ten, že nasledujúca linka 99 by dobehla tú predošlú pri 7,5min. intervale...
Reakcia na: no.ev.di. #138550:
Bolo by to lepšie.

No, mohla by tam zachádzať aj L99, povedzme každú hodinu by tam zašiel jeden spoj.
Reakcia na: MacGiver #138549:
hlavne keď tam premáva SORka na L180 zbytočne. Keď si predstavím, že dakedy tam DPB trestuhodne plytval klbákmi na L86 a teraz keď tam ide minibus každú polhodinu a ani pes pomaly po tej linke neštekne. Ľudia ju využívajú prevažne od Smoleníckej po Kúpalisko, alebo len po ŽST. Ale myslím, že by to bolo lepšie keby L180 premávala v trase Technopol - Tupolevova - Bratská - ŽST Petržalka - Kúpalisko Matador - Cint. Petržalka.
Reakcia na: Tedomík #138547:
Mohol by tam premávať aj SOR, keď môže premávať aj na L180. ?
Ranna vyhliadkova jazda linkou 98.
Dnes rano po siestej rano asi mala vodicka na linke nejake problemy so smerovanim trasy tejto linky. Najprv nestihla odbocit na Smolenicku, tak sme si urobili vylet cez obratisko na Holicskej a potom sa jej nepodarilo odbocit na Pristavnom moste smerom na Bajkalsku. Obisli sme to cez zjazd na na Gagarinovu. Ja uz som tam vystupil, aspon som nemusel prestupovat za Pristavnym mostom na 96 a bol som v robote 🙂 Aka bola trasa tohoto autobusu dalej, uz neviem.
Esteze sa nasli ludia, co ju navigovali. Hadam sa jej podarilo dojst na konecnu ....
Reakcia na: no.ev.di. #138540:
Na Staré Grundy by mal jazdiť mikrobus nedávno sa to vybavovalo alebo čo
Inak akoby tam mool jazdiť keď ma DPB 6 minibusov na 6 liniek
(35, 44, 135, 147, 151 a 180)???
Reakcia na: no.ev.di. #138545:
Však som ti vysvetľoval, prečo je to tak delené. Fakt nemám čas ani chuť suplovať ti uja Googla. Skús si nejaké základné informácie najprv získať sám a potom diskutovať.
Reakcia na: S499.1023 #138544:
Ja sa na to nepozerám nenávistným pohľadom, ja hovorím to čo si ostatní myslia. Ak by spojenie 1a2 pásma v BA vyšlo finančne s cenami električeniek tak ako som písal a rozpočítal, tak nemám žiadny problém lebo jazdím tak často (už len v 1.pásme), že by som aj cenu BIDkovej električenky prejazdil s prehľadom. Ale ľudia by frfľali, nie ja.

P.S.: K Obraňy v 100. Prečo je napr. Lesná, ktorá je na mape hneď pri Obřanoch v 101 a Obřany v 100. Nehovorím, že je to kravina, lebo neviem prečo to tak je delené. Z akého dôvodu sú teda Obřany akousi výnimkou?
Reakcia na: no.ev.di. #138543:
V prvom rade by si si mal preštudovať tú brnenskú tarifu PORIADNE. Napríklad by si zistil, že VŠETKY vnútromestské lístky platia v zónach 100+101 a dve zóny sú to len preto, aby sa nepredražovalo cestovné tým, čo dochádzajú zvonka a necestujú cez celé mesto. V druhom rade by si mal prestať pozerať na svet tým nenávistným pohľadom "oni sa vezú viac ako ja a platia rovnako". Si myslíš, že oni sú nadšení z toho, že môžu cestovať až z Lamača?

Hádam jediné mesto, ktoré poznám, kde existuje električenka aj na časť samotného mesta je Ostrava s ich farebnými zónami a tú by som si z hľadiska tarify za vzor nebral ale tam je to dané historickým vývojom.
Reakcia na: AAA #138521:
roky to tak je a je to taký vážny problém? Keby si býval napr. niekde v časti Ružinov-Nivy, cesta MHD by ti trvala cca 10-15min do centra a platil by si rovnakú sumu ako niekto kto ide až z Čuňova alebo Záhorskej Bystrice, bol by si spokojný? Každé mesto to má individuálne aspoň, že nemáme v BA taký úlet ako v Brne som postrehol, že napr. Lesná, Bohunice, Kamenných vrch, Komín, Vinohrady a Královo Pole sú rovnako vzdialené od centra ako Obřany ale sú v pásme 101, zatiaľ čo Obřany sú stále v 100 ? pričom to je riadna prdel, kde už mesto končí (kto videl fotky z konečnej L4 a bol pri rieke Svitava, tak vie o čom hovorím). Niečo podobné ako keby sme Lamač zaradili do 1. pásma a Dúbravku nechali v 2.pásme. Delenie mesta do dvoch pásiem má svoje + aj -, takisto ako keby bolo jedno pásmo. Tí čo cestujú väčšinou v prvom pásme by nadávali, dvojpásmoví by chválili "zrovnoprávnenie" a tí čo jazdia len v druhom pásme by sa asi od hnevu zelenali, ale tých je predpokladám minimum. Nepoznám nikoho kto má električenku len na druhé pásmo... Výhodou by bolo, žeby odpadli problémy tým čo by mali električenky na MHD v BA, cvakanie lístkov pri prechode do druhého pásma a naťahovačky s revízormi by odpadli. Ak by sa ceny električeniek stretli tak trojmesačný, nezľavnený lístok by spadol cenovo z 63,07€ na 57,75€, čiže tí čo kupovali len na prvé pásmo by si priplatili 5,30€ a študenti 2,65€ na 90dní, čo by určite nikoho nezabilo, hlavne ak by si mnoho z nich zrátalo koľko vyhodí za alkohol, tak položka 2,65€ je zanedbateľná. Ale samozrejme len za predpokladu, že by sa ceny električeniek stretli v strede a nie niekde 2-3€ pod súčasnou cenou 1+2 pásmovej električenky, to by bol dobrý ofuck. DPB už zlúčenie zón plánoval s tým,že by 1. pásmoví doplácali o 600Sk viac na ročnej a dvojpásmoví o 600Sk ročne menej. Ak si zrátame koľko dní sme v práci/škole + jazdy za nákupmi, kultúra, stretnutia a pod., tak furt by sme na lístkoch prejazdili mastnejšie peniaze ako tie čo dáme za električenku.
Reakcia na: Ámos #138525:
Keďže tam chodím raz za týždeň a vzhľadom na interval liniek čo chodia odtiaľ do mesta (rýchlejšie je niekedy zbehnúť na Mokrohájsku ako napr. čakať 15 minút na 63), tak sa mi to absolútne neoplatí.
ak chodíte sem tam pešo cez ulicu Staré grunty za internátmi na SÚ, tak ste si určite všimli, že na svahu smerom na Líščie údolie sa začína celkom slušne stavať. By ma preto zaujímalo, či sa už začína nejak reálne uvažovať o obslužnosti danej oblasti MHDčkou. Hlavne mám na mysli vybudovanie trolejbusovej trati od Molecky cez Staré Grunty k obratisku L31+39 a pokračovanie cez Mlynskú dolinu k napojeniu pri zast. Pri Habánskom mlyne.
Reakcia na: Mikimaus #138538:
Oni sú dokopy traja, aj keď každý chodí v iných časoch a v iných oblastiach.. ja tiež vídavam iba jedného...
Ale s tým malým efektom máš pravdu, veľa vodičov ich už dobre pozná ?
Reakcia na: Ike #138536:
Kto je Zdenko ? ?
Re #138537 Mike: No ,ale co som si vsimol je to furt ten isty chlapik, takze moment prekvapenia sa straca..i ked je treba uznat , ze asi sofer necumi na zastavku, ze kto konkretne nastupuje
?
Reakcia na: Mikimaus #138535:
Pokiaľ ide za šoférm a niečo mu napíše tak to píše do premávkového vyýkazu vozidla (tzv. vlakopisu) a jedná sa o "bonzáka " - dopravnú kontrolu, ktorá má na starosti kontrolovať vodičov, dodržiavanie predpisov a ich techniku jazdy.
Reakcia na: Mikimaus #138535:
nie je to Zdenko? ?
Som si uz par krat vsimol zahadneho chlapika v elektricke, co si nieco furt zapisuje..a potom ide za soferom, nieco tam podpise prehodia par slov a caka na dalsiu elektricku ? To je nejaka inspekcia ? ? ☺
Tak našli ste niekoho vhodného do TV aby ešte než nebude neskoro natrel Zahrádnikovi a spol. jeho predvolebné sračky v priamom prenose?
Reakcia na: no.ev.di. #138449:
"koľko si tak môže zhotoviteľ novej stránky účtovať? " ja by som to skôr pretransformoval na - "koľko môže dpb zaplatiť niekomu známemu, aby im to ešte prešlo?"
Re #138479 keyboard: a čo takto zlúčiť pásma 1 a 2 a bol by pokoj?
Re #138493 810zssk: "pockaj na BID" a to bude skôr ako elina do Petržalky? ?
Re #138494 Valec: "vyzývam všetkých občanov druhej kategórie, aby svoju nespokojnosť prejavili aspoň jedným párom mailov na magistrát a DPB" nech má ombudswoman z DD čo robiť 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.