Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: romanca #13830:
Ty si tam bol? Videl si to vozidlo po nehode? Videl si páku radiča v polohe Jazda? Ako sa odvažuješ tvrdiť, že vodič nechal zapnutú jazdu a išiel preč? Máš pre to nejaký dôkaz? Máš papiere na električku? Jazdil si s tým niekedy v živote? Máš nejaké vysvetlenie pre to, prečo by mal vodič po zastavení a zabrzdení vozidla, čiže s pákou radiča v polohe "parkovanie", dať po otvorení dveír páku do polohy "7. stupeň J" a odísť? Takýchto mudrlańtov úplne milujem!
I.
Reakcia na: tulenique #13829:
Áno, električka sa podľa svedkov rozbehla na plnú jazdu hneď.
Reakcia na: Igorko #13817:
Hej, ani mne sa nezdala ta teoria s tou zapnutou jazdou a vypadkom v sieti, ale ked vcera nabehol d3k0 a povedal mi to, tak som tomu uveril, aj ked sa mi to nezda.
to "oficialne" vysvetlenie nehody mi pride teda velmi podozrive. navyse to presne zapada do scenara, ked sa to chce zvalit na "vyssiu moc" a vyzut sa zo zodpovednosti.

pre mna bola ta nehoda len dalsi dokaz, aky obrovsky bordel vladne v dpb, ked vodic necha zapnutu jazdu a ide sa vycurat. skratka, tam to maju vseeeetci na salame.
Reakcia na: Andy #13825:
e #13825 40-50 km/h cez tu vyhybku ? A to sa kde stihlo tak rozbenut - ta elektricka musela ist na plny 'plyn' ci radsej plnu jazdu?
Ale aby som podotkol, na DPB uz padali aj take navrhy "z ludu", s ktorymi suhlasili iba ich navrhovatelia a ani ten "lud" nie. A potom sa ani nedivim, ze na DPB nepresli 🙂
Reakcia na: megi #13823:
No hej, toto bolo jedno z najvacsich stasti, ake kedy v blavackej MHD boli. Keby sa napriklad na obratisku ta suprava nevykolajila, skoncila by mozno az pri kostole a asi s ovela horsimi nasledkami...

Re #13824 Vladimír: Pozri, ja mam sice kontakty s DPB, ale mam aj x otazok, na ktore som dostal kadejake odpovede, a tak sa uz radsej nepytam... Este ziaden z mojich navrhov nepadol na urodnu podu, tak ma to prestalo bavit...
Vladimír: pretoze aj ked ludom z DPB logicky zdovodnis vyhodnost zmien a oni to zoberu a povazuju za pouzitelne, musi tuto zmenu schalit este mesto a mestska casti - a to si asi vies predstavit ako si jednotlive mestske casti brania "svoje" linky...
Reakcia na: tulenique #13821:
Jeden vodič hovoril, že tá elina cez tú výhybku išla 40-50 km/h, takže neni problém.

Bolo sťastie, že v protismere nešla žiadna elina...
Inač na TV JOJ namiesto Vladimír Rafaj dali Vladimír Rataj...
Ad nehoda: Som otrasený, no úprimne sa teším, že sa nikomu nič nestalo. Ak by tam boli ľudia... hrôza pomyslieť.

Ad Papyr: Plný súhlas! Ja normálne strácam reč, mám dojem, že už niet čo povedať. Vystihol si to úplne presne a plne sa s príspevkom stotožňujem #13775).

Ad m@rtin vs. J: Prosím vás, prestaňte! Obaja! Už ma to prestáva baviť a aj tak to nikam nevedie.
Ak vás to predsa len baví, presuňte sa na pôdu e-mailov.

Ad racionalizácia: Určite niekto z vás (d3k0 a i.) má kontakty s pracovníkmi DPB. Rád by som aspoň sprostredkovane dostal odpoveď na otázku, PREČO sa nedajú zlúčiť spoje linky č. 54 s linkou 52 a PREČO nemôže na linkách č. 38 a 43 všetky spoje vykonávať jedno vozidlo.
Reakcia na: tulenique #13821:
mate pravdu velke stastie lebo k nestastiu chybal len kusok boli sem tam tri zeny a nebolo by nas skoda?
martin: #13782 plný súhlas.

papyr: #13775 takisto plný súhlas.

Nikdy som nepovedal, že DPB nepotrebuje zmeny. Potrebuje ich ako soľ a veľké zmeny. No v DPB sa podľa mňa nič nezmení dovtedy kým tam bude ten neschopný manažment, ktorého najväčší problém v poslednom období bolo, akú limuzínu kúpiť generálnemu (kúpili Superb) Oktávia mu už nestačila.
Hmmm...

ok, ja som vychadzal len a len z toho co Turbo napisal. Akurat mi nie je celkom jasne ako mohla elektricka s jednym vykolajenym podvozkom prekonat cestny prejazd kusok pred obratiskom a potom pokracovat este niekolko sto metrov az k OD Saratov. Na druhej strane - vykolajenie v obratisku ci na vyhybke je daleko pravdepodobnejsie ako vykolaj na rovnej trati. Ked som pisal o moznom vykolaji na rovnom useku, tak som bol dost nasraty.

Myslim ze opat zauradovalo trosicku aj stastie, ze cela tato situacia sa obisla bez vaznych zraneni. Nastastie!!!
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #13815:
Mas nieco? 🙂
sorry za jedno "co"... dvakrat citaj a raz stlacaj.
ked bola paka radica v brzde, tak nechapem ako sa vykolajila. Nechcem tu nieco vykonstruovavat, ale kebyze som ja ten vodic a vidim ze mi zdrhol voz, ktory nasledne zdemoloval zastavku a seba, tak by som k nemu okamzite utekal a spravil ho zabrzdenym... Uvidime co vsak na co dojde vysetrovanie.
Teraz ma celkom seriet vážení, ste tu ako babky HZDS-áčky na trhu. Teraz som hovoril s ing. Weiglom. Tá súprava bola zaparkovaná - páka radiča bola v brzde. A nebol žiadny výpadok prúdu. Vodič vystúpil z voza zatvoril dvera a tramvaj vyštartovala. A nevykoľajila na rovnom zvršku, vykoľajila na zjazdovej výhybke v Dúbravke ale druhému vozu sa podarilo preskočiť na vedľajšiu koľaj a tam sa dostať jedným podvozkom do koľají a kupodivu pri tomto manévri nestrhol ani zberač. Keby ste to tak chceli, tak to tak nespravíte.
I.
Ta nehoda v Dubravke sa tyka osobne aj mna ja som stala na tej zastavke kde sa stala nehoda poviem vam ze doteraz som v soku taky hukot a taka rychlost to sa vidi len v kine.Potomto adrenalinovom zazitku sa normalne bojim ist elektrickou
bo hovorili, ze skoda je za 8 mil Sk....

sorry, uz som ako Color - rozahany po x prispevkoch 😞
hehe - ma tak napadlo (sorry vsetkym) najdrahsia sracka, co poznam... 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.