Ad nehoda: Som otrasený, no úprimne sa teším, že sa nikomu nič nestalo. Ak by tam boli ľudia... hrôza pomyslieť.
Ad Papyr: Plný súhlas! Ja normálne strácam reč, mám dojem, že už niet čo povedať. Vystihol si to úplne presne a plne sa s príspevkom stotožňujem #13775).
Ad m@rtin vs. J: Prosím vás, prestaňte! Obaja! Už ma to prestáva baviť a aj tak to nikam nevedie.
Ak vás to predsa len baví, presuňte sa na pôdu e-mailov.
Ad racionalizácia: Určite niekto z vás (d3k0 a i.) má kontakty s pracovníkmi DPB. Rád by som aspoň sprostredkovane dostal odpoveď na otázku, PREČO sa nedajú zlúčiť spoje linky č. 54 s linkou 52 a PREČO nemôže na linkách č. 38 a 43 všetky spoje vykonávať jedno vozidlo.
Nikdy som nepovedal, že DPB nepotrebuje zmeny. Potrebuje ich ako soľ a veľké zmeny. No v DPB sa podľa mňa nič nezmení dovtedy kým tam bude ten neschopný manažment, ktorého najväčší problém v poslednom období bolo, akú limuzínu kúpiť generálnemu (kúpili Superb) Oktávia mu už nestačila.
ok, ja som vychadzal len a len z toho co Turbo napisal. Akurat mi nie je celkom jasne ako mohla elektricka s jednym vykolajenym podvozkom prekonat cestny prejazd kusok pred obratiskom a potom pokracovat este niekolko sto metrov az k OD Saratov. Na druhej strane - vykolajenie v obratisku ci na vyhybke je daleko pravdepodobnejsie ako vykolaj na rovnej trati. Ked som pisal o moznom vykolaji na rovnom useku, tak som bol dost nasraty.
Myslim ze opat zauradovalo trosicku aj stastie, ze cela tato situacia sa obisla bez vaznych zraneni. Nastastie!!!
ked bola paka radica v brzde, tak nechapem ako sa vykolajila. Nechcem tu nieco vykonstruovavat, ale kebyze som ja ten vodic a vidim ze mi zdrhol voz, ktory nasledne zdemoloval zastavku a seba, tak by som k nemu okamzite utekal a spravil ho zabrzdenym... Uvidime co vsak na co dojde vysetrovanie.
Teraz ma celkom seriet vážení, ste tu ako babky HZDS-áčky na trhu. Teraz som hovoril s ing. Weiglom. Tá súprava bola zaparkovaná - páka radiča bola v brzde. A nebol žiadny výpadok prúdu. Vodič vystúpil z voza zatvoril dvera a tramvaj vyštartovala. A nevykoľajila na rovnom zvršku, vykoľajila na zjazdovej výhybke v Dúbravke ale druhému vozu sa podarilo preskočiť na vedľajšiu koľaj a tam sa dostať jedným podvozkom do koľají a kupodivu pri tomto manévri nestrhol ani zberač. Keby ste to tak chceli, tak to tak nespravíte.
I.
Ta nehoda v Dubravke sa tyka osobne aj mna ja som stala na tej zastavke kde sa stala nehoda poviem vam ze doteraz som v soku taky hukot a taka rychlost to sa vidi len v kine.Potomto adrenalinovom zazitku sa normalne bojim ist elektrickou
Zdravim Vas,
som rad ze sa tolko ludi zaobera situaciou nasej najdrahsej MHD. Vela toho o situacii vo vnutri DPB neviem, ale po precitani vsetkych Vasich prispevkov mi je z toho na ... ehm, no ruzove to nie je.
Studujem vonku dost dlho na to, aby som si uvedomil zavratne rozdiely v DPB a inych mestach. Strasburg je bomba, 22. storocie, ale to si neberme ako priklad, ked na to nemame. Suhlasim, ze s Prahou sa mozme porovnavat.
Co ma vsak zaraza je, ze je tu tolko dobrych prispevkov a ziadna reakcia DPB! A ked uz im napisete priamo maila, tak maju vacsinou "automatizovane" odpovede s par poznamkami k tomu co ste napisali...
Par postrehov ku komunikacnej politike DPB s cestujucou verejnostou. Takato politika podla mojho nazoru neexistuje (ak neberieme do uvahy oznamy na zastavkach). DPB totiz neziada cestujucich o aktivnu ucast na spoluvytvarani dopravnej politiky DPB. V zahranici je to uplne naopak. Preco DPB neziada cestujucich o ich nazory na dopravu? Stacilo by spravit formular a pri zakupeni predplatnych listkov ziadat cestujucich o ich vyplnenie. Mohli by ste sa informovat napr. o tom, kde cestujuci povazuju dopravu za kvalitnu a dostacujucu, kde by ju chceli zlepsit, ktore
linky sa im vidia najuzitocnejsie a ktore vobec nepouzivaju, a tym dostat od cestujucich cenne info a na jeho zaklade stavat pre buduce nove linky,
alebo rusenie starych, alebo prisposobovanie intervalov.
Nakoniec, preco cestujucich neocenit za ich cas a snahu, tak ako je tomu v Zapadnej Europe? Stacilo by dat ako ceny povedzme rocny, stvrtrocny a zopar
mesacnych elektriceniek. Takto by si DPB vypestoval u cestujucich imidz podniku, ktory sa o svojich cestujucich stara. Mozno potom by neboli jedine
poznamky na DPB tie, v ktorych ludia nadavaju na zvysujuce sa ceny a na meskajuce autobusy.
Posledne, objem km ktore si mesto objednava od DPB klesa... Ale: chodi z Vas niekto linkou 50 v Blave? Ved je natrieskana jak slak! Ale nie, medzi Polusom a OD Slimak chodi 1 autobus!!! Nech mi nikto nevravi ze by sa tam neuzivila dalsia linka. Na druhej strane si pozrite trate 52 a 54... Dali by sa zlucit a usetrilo by sa... Cele je to postavene na hlavu...
#13796 No prvykrat vidim prakticke pouzitie fotaku v mobile... na taketo HOT HOT info je aj tak kvalita prezitelna.
Jedna vec mi nie je jasne...podla fotiek vyzera ze sa ta salina vykolajila na rovnej trati... To naznacuje aj daco o kvalite trate v tych miestach.
Bol sa niekto pozriet na mieste nehody? Ako dopadla trat, vedenie, zastavka,... Ma uz niekto aj lepsie fotky? Prave som v radiu pocul ze eliny az do vecera budu chodit len po Karlovu Ves a preto ma zaujima co vsetko sa tam ponicilo.
Podla mojho nazoru by sa dal tomu krabustovi prisit i trestny cin vs. ohrozenia, ci nie?
A teraz ma napada, ze ci nemaju eliny s rucnym radicom, nahodou pedal bdelosti... Asi maju, akurat ze je trvalo priskrutkovany o podlahu...
No napadla ma este jedna moznost ako je to s tym CITAROM a jeho BA ev.znackou. Motor-Car si tento bus zapozical aby ho mohol pedvadzat po slovenskych mestach. Ovsem na Slovensku je mozno problem vybavit prevoznu znacku na dlhsie obdobie a tak ten bus "kupili" za symbolicku cenu a zaviazali sa ze za pol roka ho "predaju" za rovnako symbolicku cenu spat vyrobcovi. Zmluvne to osetrit takto ide. A moze to byt cesta ako sa co najednoduchsie dostat cez Slovensku nezmyselnu byrokraciu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martiner