Zdravim Vas,
som rad ze sa tolko ludi zaobera situaciou nasej najdrahsej MHD. Vela toho o situacii vo vnutri DPB neviem, ale po precitani vsetkych Vasich prispevkov mi je z toho na ... ehm, no ruzove to nie je.
Studujem vonku dost dlho na to, aby som si uvedomil zavratne rozdiely v DPB a inych mestach. Strasburg je bomba, 22. storocie, ale to si neberme ako priklad, ked na to nemame. Suhlasim, ze s Prahou sa mozme porovnavat.
Co ma vsak zaraza je, ze je tu tolko dobrych prispevkov a ziadna reakcia DPB! A ked uz im napisete priamo maila, tak maju vacsinou "automatizovane" odpovede s par poznamkami k tomu co ste napisali...
Par postrehov ku komunikacnej politike DPB s cestujucou verejnostou. Takato politika podla mojho nazoru neexistuje (ak neberieme do uvahy oznamy na zastavkach). DPB totiz neziada cestujucich o aktivnu ucast na spoluvytvarani dopravnej politiky DPB. V zahranici je to uplne naopak. Preco DPB neziada cestujucich o ich nazory na dopravu? Stacilo by spravit formular a pri zakupeni predplatnych listkov ziadat cestujucich o ich vyplnenie. Mohli by ste sa informovat napr. o tom, kde cestujuci povazuju dopravu za kvalitnu a dostacujucu, kde by ju chceli zlepsit, ktore
linky sa im vidia najuzitocnejsie a ktore vobec nepouzivaju, a tym dostat od cestujucich cenne info a na jeho zaklade stavat pre buduce nove linky,
alebo rusenie starych, alebo prisposobovanie intervalov.
Nakoniec, preco cestujucich neocenit za ich cas a snahu, tak ako je tomu v Zapadnej Europe? Stacilo by dat ako ceny povedzme rocny, stvrtrocny a zopar
mesacnych elektriceniek. Takto by si DPB vypestoval u cestujucich imidz podniku, ktory sa o svojich cestujucich stara. Mozno potom by neboli jedine
poznamky na DPB tie, v ktorych ludia nadavaju na zvysujuce sa ceny a na meskajuce autobusy.
Posledne, objem km ktore si mesto objednava od DPB klesa... Ale: chodi z Vas niekto linkou 50 v Blave? Ved je natrieskana jak slak! Ale nie, medzi Polusom a OD Slimak chodi 1 autobus!!! Nech mi nikto nevravi ze by sa tam neuzivila dalsia linka. Na druhej strane si pozrite trate 52 a 54... Dali by sa zlucit a usetrilo by sa... Cele je to postavene na hlavu...
#13796 No prvykrat vidim prakticke pouzitie fotaku v mobile... na taketo HOT HOT info je aj tak kvalita prezitelna.
Jedna vec mi nie je jasne...podla fotiek vyzera ze sa ta salina vykolajila na rovnej trati... To naznacuje aj daco o kvalite trate v tych miestach.
Bol sa niekto pozriet na mieste nehody? Ako dopadla trat, vedenie, zastavka,... Ma uz niekto aj lepsie fotky? Prave som v radiu pocul ze eliny az do vecera budu chodit len po Karlovu Ves a preto ma zaujima co vsetko sa tam ponicilo.
Podla mojho nazoru by sa dal tomu krabustovi prisit i trestny cin vs. ohrozenia, ci nie?
A teraz ma napada, ze ci nemaju eliny s rucnym radicom, nahodou pedal bdelosti... Asi maju, akurat ze je trvalo priskrutkovany o podlahu...
No napadla ma este jedna moznost ako je to s tym CITAROM a jeho BA ev.znackou. Motor-Car si tento bus zapozical aby ho mohol pedvadzat po slovenskych mestach. Ovsem na Slovensku je mozno problem vybavit prevoznu znacku na dlhsie obdobie a tak ten bus "kupili" za symbolicku cenu a zaviazali sa ze za pol roka ho "predaju" za rovnako symbolicku cenu spat vyrobcovi. Zmluvne to osetrit takto ide. A moze to byt cesta ako sa co najednoduchsie dostat cez Slovensku nezmyselnu byrokraciu.
v Strassbourgu som išiel v tomto type električiek a bola to bomba, 100% nízkopodlažné, klimatizované no proste paráda. Vie niekto bližšie aký je to typ. Že by Bombardier?
To co som dole napisal ten link je presne o grafikonoch urcite sa im nestava ze idu tesne za sebou dva ci az tri spoje rovnakeho cisla napr 78 v Petrzke
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Baki
som rad ze sa tolko ludi zaobera situaciou nasej najdrahsej MHD. Vela toho o situacii vo vnutri DPB neviem, ale po precitani vsetkych Vasich prispevkov mi je z toho na ... ehm, no ruzove to nie je.
Studujem vonku dost dlho na to, aby som si uvedomil zavratne rozdiely v DPB a inych mestach. Strasburg je bomba, 22. storocie, ale to si neberme ako priklad, ked na to nemame. Suhlasim, ze s Prahou sa mozme porovnavat.
Co ma vsak zaraza je, ze je tu tolko dobrych prispevkov a ziadna reakcia DPB! A ked uz im napisete priamo maila, tak maju vacsinou "automatizovane" odpovede s par poznamkami k tomu co ste napisali...
Par postrehov ku komunikacnej politike DPB s cestujucou verejnostou. Takato politika podla mojho nazoru neexistuje (ak neberieme do uvahy oznamy na zastavkach). DPB totiz neziada cestujucich o aktivnu ucast na spoluvytvarani dopravnej politiky DPB. V zahranici je to uplne naopak. Preco DPB neziada cestujucich o ich nazory na dopravu? Stacilo by spravit formular a pri zakupeni predplatnych listkov ziadat cestujucich o ich vyplnenie. Mohli by ste sa informovat napr. o tom, kde cestujuci povazuju dopravu za kvalitnu a dostacujucu, kde by ju chceli zlepsit, ktore
linky sa im vidia najuzitocnejsie a ktore vobec nepouzivaju, a tym dostat od cestujucich cenne info a na jeho zaklade stavat pre buduce nove linky,
alebo rusenie starych, alebo prisposobovanie intervalov.
Nakoniec, preco cestujucich neocenit za ich cas a snahu, tak ako je tomu v Zapadnej Europe? Stacilo by dat ako ceny povedzme rocny, stvrtrocny a zopar
mesacnych elektriceniek. Takto by si DPB vypestoval u cestujucich imidz podniku, ktory sa o svojich cestujucich stara. Mozno potom by neboli jedine
poznamky na DPB tie, v ktorych ludia nadavaju na zvysujuce sa ceny a na meskajuce autobusy.
Posledne, objem km ktore si mesto objednava od DPB klesa... Ale: chodi z Vas niekto linkou 50 v Blave? Ved je natrieskana jak slak! Ale nie, medzi Polusom a OD Slimak chodi 1 autobus!!! Nech mi nikto nevravi ze by sa tam neuzivila dalsia linka. Na druhej strane si pozrite trate 52 a 54... Dali by sa zlucit a usetrilo by sa... Cele je to postavene na hlavu...
cestujuci Baki