na safku ide elektricka v priemere kazdu 1 minutu, L95 a 50 dokopy idu kazde 2 minuty a 24 sekund (iba smerom do Pe) a na molecke detto Pricom sa premelu na oboch miestach skoro rovnake pocty ludi (donedavna bol na molecke iba 1 pristresok, pricom na Safku boli 2, takze nekibicuj)
Re #138052 no.ev.di.: Ano, ta uzasna molecova by sa mala riesit - lebo raz to skonci tragicky! Osobne mam v pazi, ci pojdem o 2 minuty neskor, ale ked niektory ludia utekaju cez priechod a z Molecovej sa zrazu vyruti nejake auto a ubrzdi v poslednej chvili tak to je ine kafe ?
inak mohli by aj ľudia čo prestupujú na Trnavskom mýte medzi električkami a L31+39+78, že musia prebiehať cez cestu. Dokonca zo zastávky Trnavské mýto (smer Slávičie údolie) nie je ani prechod pre chodcov k zastávke električiek. V opačnom smere ako L68+78 stojí už je prechod je. Aj tam je problém a dokonca nie je prechod ani semaformi označený a nikoho netrápi, že tam ľudia riskujú životy a ide o ešte rušnejšiu komunikáciu ako je Karloveská.
No pozeram o com ste sa tu zas rozdiskutovali (linka 133), kedze byvam na DD a aj podla mna linka pomohla. No ale CP, ktory ma platit od 12.10. je teda pekna blbost. Dnes, spicka v piatok, studenti idu domov na zel. stanicu a normalny bratislavcan sa ledva zmesti do busu. A aby toho nebolo dost, tak 93 z Petrzalky kratka. Niekde az privela busov, inde ziadna zmena. A posilnenie 133 tento trend len udrzi. Zachvilku sa bude moct urobit na Molecovej obratisko elektriciek a bude sa prestupovat na linku 133.
čiže teraz má celé mesto čakať kým sa dá jedna skur.ená Molecova dokopy na nejaký 8my pokus či čo?! Dovtedy kým sa idioti rozhodnú čo s Moleckou ako ju riešiť a ako DD riešiť, sa môžu kludne venovať iným m.č.
a čo tam majú byť na Molecke eskalátory? Pretože na Šafku neprebieham cez 2rušné cesty, tak nemám právo sa schovať pod prístrešok a čakať na električku na daždi a na takom zahumusenom priestranstve? Inde na svete nechodia ľudia cez semafory? Tak často tam chodí trolejbus+bus na DD, že sa prd stane ak to dakto nestihne!!! Mne tiež utečie L95 pred nosom keď na ňu prestupujem z električky a čo?! A chodí každé 4min, na DD ide dačo každé 3min! Tam majú ľudia akurát tak naponáhlo ráno pri ceste od L33 na električkovú zastávku a poobede naopak ale na Šafku to ide fest ráno z L95 a 50 na električky, a poobede už všetkými smermi, či z električky alebo na ňu alebo z busu či na bus. Na Molecke ja nával ráno smerom do mesta a poobede z mesta. Tak si porovnaj Šafko kde prestupuje časť Petržalky, ľudia z L50, sídli tam UK, je to v centre a ešte ľudia medzi električkami tam prestupujú.
bolo by fajn, ak by sa našla odvaha na prestupný terminál,
stálo by to aj za cenu zníženia prejazdného profilu Karloveskej, aspoň by sa ukázalo, že preferencia MHD nie je iba pojem z ríše rozprávok
A inak nerozmýšľal niekto o zavedení novej 12 alebo 15 metrovej linke na trase: Incheba-Botanická Záhrada, Molecova, Segnerova, Nad Lúčkami, Miú.Karlova Ves, Borská, Harmincova (z), Damborského, Švantnerova, Alexyho, Drobného (p),Pekníkova, Žatevná, Štepná, Homolova-Pri Kríži?
(z)-Zástavka na znamenie.
(p)-prestup na 34,20,22,23.
Niektoré spoje by mohli zachádzať k Auparku.
Interval by mohol byť 10 minút.
Čo vy na to?
nehovorím o tom ako celé námestie vyzerá, povrch zastávky riadne dlho nezažil obnovu. Na Šafku ľudia nastupujú na L50 smer Aupark, Slimák, na L78+95 do Petržalky, plus ľudia idú na električky a ešte som zabudol na študentov, ktorých tam je viac než dosť. Môžu ísť na Jesenského kľudne, ale žeby tam bol prístrešok? Rovnako zanedbaná zastávka ako Šafárikovo nám.
je to nedorozumenie,
písal som o bezpečnosti chodcov z hľadiska áut predpokladám, že by trať dali do stredu a nie k chodníku, aby nezlikvidovali takmer všetky parkovacie miesta a nespôsobili výrazné ťažkosti so zásobovaním,
pri takom vedení nie sú miesta na samostatné nástupné ostrovčeky, cestujúci by museli vstupovať do vozovky, vodiči áut nie sú veľmi ohľaduplní, to je dôvod, pre ktorý si myslím, že by sa znížila bezpečnosť chodcov,
dnes je DD 6 priechodov, z toho 2 na veľmi zlom mieste, k nim by sa pridali zastávky bez ostrovčekov, hneď prvá s názvom Janotova by bola veľmi nebezpečná, lebo je za zákrutov, v ktorej už autá majú vysokú rýchlosť (len málokto tam dodržiava max. pov. 40-ku),
zastávka smerom na Kuklovskú s názvom Tománkova je tesne za zákrutou, buď by ju zrušili, alebo by znamenala vysoké riziko úrazov,
o podzemných úsekoch (nie celých trasách) asi niekto sníva, ak sa v ÚPN píše o DD ako "zastávke" NKS, je možné, že by to bolo iba také nazvanie, ale v skutočnosti by trať DD iba lízla,
s víziou alternatívneho prepojenia Ruž. radiály súhlasím, akurát si myslím, že by to malo byť v línii na most Apollo, aby sa prípadne dala viesť aj do Petržalky, s odbočením na Landererovu a cez Dostojevského rad pripojiť na súčasnú sieť na Šaf. nám.
neviem ci pisem na dobre miesto, ale kazdy den pri pko kukam ako prejde poloprazdna nova 133ka a za nou nabita stara 39ka, ze sa do nej nemozem dostat. nedalo by sa s tym nieco urobit?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto