mali, mám od toho aj dokumentáciu keď sa to posudzovalo. Keby dakto "múdry" premýšľal pri projektovaní DD (ak vôbec o niečom takom dá pri DD hovoriť), tak by sa domy rozmiestnili s ohľadom na to, že DD budú raz väčšie a bude sa tadiaľ viesť električková trať. Kľudne tam mohla byť, nebyť imbecilov, ktorí umožnili aby sa za posledných 20 rokov stalo z DD niečo podobné ako je Hájik v ZA, ba ešte horšie. Treba sa opýtať Záhradníka a Kadnára či ako budúci zvolení predstavitelia KV nechcú pokračovať vo výstavbe DD až do rozmerov Petržalky ?
to nechápem inak, prečo sa DDáči trepú na Antolskú keď môžu ísť na Kramáre. V tej časti KV určite nemajú ľudia všetko v hlavách v poriadku. Česť tým čo hovoria, že namiesto blbostí typu L133,35,36 a 135 by mali vyriešiť električky, ich preferenciu a tiež hustotu zastávok. Mám tam dosť známych zo VŠ a SŠ, ktorí hovoria, že aspoň dve zastávky tam sú na riť, že by sa mali zlúčiť, posunúť alebo zrušiť a hlavne posilniť L17, lebo teraz vraj ako ráno premáva, tak ju rovno môžu zrušiť. Keby L133 zastavovala na všetkých zastávkach čo má po trase tak by určite nebola rýchlejšia ako električka. Včera som šiel L39 a krásne nás predbehla L5 na úplne voľnej ceste. Ako to potom asi vyzerá počas špičky s L133, keď je cesta od Botanickej po Nový most plná?!
koľko liniek máme na hlavnú stanicu, že ich je plná prdel? 93! Koľko do Dúbravky? 83. Do Rače nám čo chodím okrem posilovej L59?! Do Ružinova nám chodí dosť liniek - L68+78+96+98+196 a na Šafku hneď aj L50 pri prestupe z L95. A tie Podunajské Biskupice si strč aj s Ketelcom a Lieskovcom do zadku aby ťa to viac bolelo ? S L78 by som určite z Petržalky nešiel do Biskupíc a na L87 sa ohromne "skvele" prestupuje. Dodrbem sa do Ovsišťa vždy len preto, aby som zistil, že mi pred minútou L87 ušla a môžem čakať 20-30minút ? Si jasný, hlavne s tou L184 si to kuronoval. Nemôžeš vyvrátiť, že by namiesto L133 bolo lepšie posilniť L17, ktorá by pomohla aj kapacite na Račianskej radiále, ale tu sa opäť ukazuje ego Karlovešťanov, ktoré úmerne rastie s novými linkami. Pre DD postačuje L33 ako odvoz k električkám, len ju treba posilniť, potom ako doplnok nezávisle od L33, je to L32 a jedna doplnková minibus L35, ktorá by premávala obojsmerne po trase L35 a také veci ako L135 a 36 sú obyčajné namotávky dvoch magorov z KV, ktorých tam je asi viac ako len dvaja, jak sa mi tak vidí na tvojom príklade a ostatných zástancov linike odvšadial do DD ?
to bedákanie DD je už trápne... rovnako potom aj ja budem napríklad chcieť priame spojenie Pe-Kramáre a najlepšie s int 8-10 "lebo tam je detská nemocnica"...
OMG tak okrem dejepisu sa tu stále rozoberajú Dlhé diely...
Ešte jeden dva príspevky zdôrazňujúce že DD majú nemocnicu na Antolskej (aj všeobecných lekárov?) a že sa tam nemajú poriadne ako dostať a vieme kam bude zavedená ďalšia linka... ?
tak mi napadlo, netreba pri zavedení nového lístku meniť tarifu?
možnosť 1/nie alebo áno, ak bude v noci treba ešte jeden lístok?;
možnosť 2/áno, ak bude sms24 platiť aj na nočáky
poznámka - netreba tarifu schvaľovať či zverejniť nejakých 15 dní pred jej účinnosťou?
Re #137312 hoppusmark: a to, že "zdržovať sa v priestore dverí je zakázané" už z busov zmizlo? ?
Re #137315 Pežot: skutočne? a prečo potom vychádzajú linky z obratiska KV? aj tie okupuje Dúbravka?
Re #137332 Pežot: "nám sem behali 20 ročné karosy a 18 ročné TAMy, ktoré už akosi doslúžili." no a nám sem behajú teraz na 80tke, takže ešte "akosi" nedoslúžili...
Re #137336 Emo: to bude ďalší predvolebný spoj Zahradníka - DD-Antolská, najlepšie s 1-2 zastávkami a DO 15 minút... aspoň aj v Pe uvidíme, ako vyzerajú nové busy ?
Re #137337 Pežot: "Máme tu dokopy až 2 linky, ktoré spájajú DD s mestom" sú DD mestská časť? nie. MČ je predsa KV a tú predsa s mestom spájajú eliny. nemôžeme za to že tam máte jedného blba, ktorý už nevie, čo od dobroty pred voľbami vymyslieť, a vy mu to žeriete...
Re #137342 Pežot: a to si zrejme ráno nešiel z Pe do mesta, však? tam podľa teba určite jazdia poloprázdne busy, ktoré nepotrebujú žiadne posilnenie...
Re #137349 Pežot: si Zahradníkov hovorca? lebo takéto sprostosti som tu od nikoho z DD ešte nevidel... ?
Re #137354 Pežot: celý čas porovnávaš "úžasnú" 133 (ktorá mimochodm neobsluhuje všetky električokové zastávky) vs elina a že na 133 SU nestačia. tak potom si určite kĺbaky myslel na nejakú 12tku, však? hlavne vetou "Solarisy niesú riešenie. Riešenie budú nové kĺbaky "
Re #137358 Mischo1: tak na 133 potom netreba žiadny voz, lebo som nevidel, aby niekto išiel ráno v smere z oilstreet na DD. okrem toho 184 je tuším aj X31
Re #137368 Mischo1: "šak majú plnú prdel liniek ktore idu na stanicu pod novy most, do dubravky, do podunajskych biskupic, do rače, do ružinova " a všimol si si, že tie linky sú v počte napr. hl. stanica 1 kus (93)? a že tie linky po trase nejdú celou Pe? a že v Pe sú tiež sídliská od Hájov, cez Dvory, Lúky a Ovsište - niečo ako v KV sú DD? a jedna drobnosť navyše - že Pe nemá žiadne napojenie na električkovú trať?
martin, napisal som niekde, ze Masaryk bol zly? Ze Masaryk nemal rad Slovakov a Slovensko - to su vyroky inych tu, nie mojich.
Ja nepopieram prinos Ceskych kantorov, lekarov, zandarov ale aj napriklad zelezniciarov pre Slovensko po roku 1918.
Ja som len chcel normalne odpovede na otazky.
A neboli to rypavicne otazky ako som napisal, no ty nepochopil, takze si isiel hned do vyvrtky.
Ano aj mna mrzi, ze Masarykova ulica ci namestie v Bratislave chyba a zrejme si si to nevsimol, ale par prispevkov dozadu som ho navrhoval prave v mieste kde stal "stefanikov" lev a kde sa kazdorocne 28.10. stretavaju ludia a pripominaju si vznnik CSR.
Po levovi ostala "diera", sochu Masaryka si to miesto pyta.
A k hokeju.. Neviem preco je to tak. Asi miestny folklor. Len ked hrate s Kanadou tak sa fandi vam... Ale neviem ako by to bolo keby ste hrali s Madarskom. Asi by sa narod Slovensky rozdelil na dve polovice
Re #137347 m@rtin: hm a ty ma oznacujes na nevzdelaneho:
k bodu 3) len co internet ponuka:
Hneď pri vzniku ČSR sa ozvali aj český Nemci, ktorí odmietli nárok československého štátu na nemecké územia a ohlásili vznik autonómneho útvaru v rámci nemeckého Rakúska pod názvom Deustchebohmen s centrom v Liberci. Hneď nato Nemci z Moravy a Sliezka vytvorili vlastnú provinciu s názvom Sudetenland a vzápätí ich nasledovali Nemci z južnej Moravy a Šumavy. Všetci vyjadrovali prianie stať sa súčasťov nemecko-rakúskeho štátu, a v tomto zmysle požiadali o podporu amerického prezidenta Wilsona. Hoci ten na ich žiadosť nijako nereagoval a českým úradom a armáde do roku 1918 všetky uvedené územia spacifikovať a dostať pod jednu spoločnú správu, aktivita nemeckého etnika počas 1.ČSR tým nebola zažehnaná. Napr. už v roku 1926 sa dostávajú jeho predstavitelia do vlády, ale oveľa vážnejším do budúcnosti sa stal vznik sudetonemeckého národného hnutia, ktoré sa r. 1933 sformovalo do politickej Sudetonemeckej strany vedenej Konradom Henleinom. Tejto strane sa vo volebnej spolúpráci so slovenskom karpatonemeckou stranou podarilo volebné víťazstvo.
Re #137348 m@rtin: looool prave si sa prejavil:
Zeptám se jinak - co Slovensko za tuto autonomii nabízelo Čechům? Čo by sme Vam mali ponukat. Vy ste nemali byt nasimi novymi panmi.
Inak vies ze aj 1992 boli vyjadrenia ako Slovensko rozdelenie krajiny nevydrzi a zbankrotujeme a budeme musiet zburat tovarne a na uvolnenych lukach budeme past ovce. A hla dnes sme krajnou s druhym najvacsim zastupenim premyslu v hospodarstve krajiny v EU, hned po Vas, a urcite sme na tomto mieste neboli v roku 1993. Tak kde asi soudruzi z Prahy udelali chybu. ?
Právo na vzdelanie a podobne sú práva jednotlivca, teda aj keby SK bolo kdekoľvek pokiaľ by to bol demokratický štát, ľudia by tieto práva mali. No ja hovorím o práve národa ako subjektu práva.
A čo sa týka roku 1918. Slovensko malo mať od počiatku minimálne postavenie Podkarpatskej Rusi, krátko po vzniku štátu sa mal fiktívny československý národ dať do úzadia. Slovensko malo mať podľa mňa snem, súdy a orgány výkonnej moci s kompetenciou akú väčšinou v autonómnom útvare tieto orgány majú (veci školstva, kultúry, ale čiastočne i hospodárstva v záležitostiach nepresahujúcich územie Slovenska). A pre rozpočet by to až taká záťaž nebola (školy musia byť aj bez autonómie, detto miestne orgány správy,...).
Ale už nechajme túto tému, alebo ju prenesme na mail.
Ale nehovor Petržalčania musia prestupovať šak majú plnú prdel liniek ktore idu na stanicu pod novy most, do dubravky, do podunajskych biskupic, do rače, do ružinova a ty tu zadres takuto hovadinu, v petržalke je viac hlavnych tahov ale na DD iba jeden a je tu jedna linka 133 do centra mesta a ty sa ides posrat z toho že ju máme aby sme nemuseli prestupovať. Tú linku si vyžiadali občania KV-DD, už si ňou dakedy išiel no asi nie.
Over si fakty keď chceš niečo riešiť. Lebo na Malú Scénu jazdí autobus zaplnený slušne. Všetky sedadlá vždy obsadené a aj keď ide Solaris a + ešte stojací pasažieri a dokonca aj pod Novým mostom nastúpia cestujúci, ktorý idú až po SND a z Malej Scény ide autobus zaplený na cca 35-40% čo je dostatočne veľa nakoľko sú od nej už len dve zastávky. Týmto neobhajujem politickú kampaň len upresňujem údaje o ktorých si asi nevedel. ? ?
L4+9+17 okupujú tiež Dúbravčania??? DD spojenie s mestom vždy mala (L44, neskôr L32), a to, že ste sa museli odviezť 6-8min trasu na Kuklovskú nikoho z Vás nezabilo. Rovnako si prestupujú ľudia v Petržalke pri ceste do centra, neviem prečo by ste nemohli aj by. A pochybujem, že L133 chodí tak ohromujúci počet ľudí na Malú Scénu alebo na SND ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jandro