S tým papierovým turistickým lístkom na nočnú dopravu máš pravdu: "Turistický cestovný lístok možno použiť na linkách nočných spojov spolu s príplatkom
na nočný spoj s časovou platnosťou 90 min". Ale z tej vety v článku vyplývalo, že by mal platiť aj v noci. Uvidíme.
nerozumiem, čo znamená "čiastočne uzavretá" jeden pruh? jeden pruh v oboch smeroch? oba pruhy v jednom smere?
takže uvidíme, čo sa stane so 68, 88, 96/196...
: ako sme sice hodne OT, ale pisete hluposti.. masaryk slovensko nemal az tak uplne v laske.. svojim sposobom sa hanbil za to ze jeho rodicia su chudoba zo slovenska (z kopcian) a ze jeho otec odmietal hovorit po cesky. do smrti hovoril po slovenske.
v princpie neuznaval az do smrti slovensky narad, vzdy hovoril o narode ceskoslovenskom .. vsak bol aj zakonom schvalene ze existuje len narod ceskoslovensky a jazyk ceskoslovensky!
vid aj jeho citat ..
„Není slovenského národa… to je vynález maďarské propagandy. Češi a Slováci jsou bratři. Mluví dvěma jazyky, mezi nimiž je menší rozdíl než mezi severní a jižní němčinou. Dělí je jenom stupeň kulturní, Čechové jsou vyvinutější než Slováci, neboť Maďaři je udržovali v soustavné nevědomosti… v jedné generaci nebude již rozdílu mezi oběma větvemi naší národní rodiny.
takze vztah k pomenovaniu ulic po nom je dost jasny.. a ako si papyr napisal.. ano maju k nemu vzath skor vychdniari a cechoslovakisti typu gal .. hlinka je tiez special figurka, zneuzita nackami, ale urobil pre slovensko radovo viac ako TGM... kazdopadne je tiez extremne ze v takej ziline premenoval slota masarykovu ulicu ..
Na Slovensku je pristup k Tomasovi Masarykovi velmi rozdielny podla regionov. Schvalne si vyhladajte v jednotlivych mestach Masarykovu ulicu. Podla toho, ci v meste vobec je, a ked, tak kde, urcite vztah toho ktoreho regionu k Masarykovi.
Miest s ulicou Masarykovou alebo T. G. Masaryka je na Slovensku len osem:
Kosice, Lucenec, Michalovce, Nove Zamky, Presov, Trencianske Teplice, Trebisov, Zvolen.
V Cechach ma Masarykovu ulicu/namestie takmer kazde, ak nie skutocne kazde mesto.
Vzhladom na to, ze bez Masaryka by Slovensko skutocne neexistovalo, o sucasnej trase statnych hranic ani nehovoriac, sme voci prvemu prezidentovi dost nevdacni. Napriklad taky Andrej Hlinka, ktory sa stal po smrti posterboyom pre slovenskych fasistov, ma ulicu ci namestie v 25 mestach na Slovensku. (Jedine Kosice maju zaroven Hlinkovu i Masarykovu ulicu.)
No.ev.di-si sa zle vyspal? Ja nehovorila nič o tom žeby sa mali kupovať vysokopodlažne busy, ako písal aj kecho, nízkopodlažna 95 neni nutná. Takže kľud.
O desat patnast rokov v bratislavskej praxi znamena na svateho Dindy. Metro sa stavia minimalne 30 rokov, elektricka do Petrzky minimalne 10 rokov, a stale plati, ze za par rokov budu hotove. Ved aj najlepsie linkove vedenie, ktore bolo na IMHD prezentovane (pocita uz aj s petrzalskou trasou) ma predpokladany datum 2008, a uz je 2009 a ani len zakladny kamen nebol polozeny.
Na tvojom mieste by som zo zasady neveril spravam, co bude za 10-15 rokov, pretoze doterajsie skusenosti ukazuju, ze to vsetko su cire rozpravocky starych materi, aby sa ludia ukludnili, ze sa to ci ono "zacne riesit".
Súhlas, ale "milé" je to že oni to dajú ako oficiálne stanovisko ktoré sa musí zo zákona rešpektovať... ? A najlepšie je že aj ministerstvo dopravy aj ministerstvo ŽP vedia ako by mal nový starý most vyzerať a aké by mal spĺňať parametre (teraz sa nebavíme o dizajne), ale nikto neprispeje ani €-cent. a pritom už v krčme platí že kto platí ten určuje čo sa objedná ?
to, že sa bude o 10-15 rokov budovať most nový na mieste FranzJosefa hovorili aj v 50tych rokoch a pozri sa koľko vydržal. takže pri troche starostlivosti a ochoty by ten most mohol vydržať ešte dosť dlho...
predpokladám, že nemieni, ale v súčasnej situácii (aj pri avizovanom nákupe NP kĺbových vozov dajme tomu aj v počte 40+100+možno 60) považujem NP 95ku za zbytočnosť. skôr by kĺbové Pe linky mali byť znízkopodlažňované v poradí 96, 68, 88, 98, 83, 93, 84, 95 a nakoniec 196, 94 a 92...
ale hovoria pravdu, keď povedali, že o 10-15 rokov sa bude aj tak budovať nový most a že prečo ho nevybudovať už teraz?! Akurát sa nám navýšia náklady, lebo teraz vyhodíme peniaze na niečo čo poslúži pár rokov, pričom za tie peniaze a + nejaké navyše môžme postaviť okamžite nový most a ušetriť si tak zbytočnú prácu "nosenia vody do studne".
takže na tvoje debilné želanie sa majú nakúpiť vysokopodlažné klbáky?! Si nenormálna alebo na hlavu? Ja som okrem L95 vymenoval aj ďalšie linky, ideálny stav by bolo keby sa podarilo nakúpiť NP klbákov toľko aby minimum spojov bolo vysokopodlažných. Vysokopodlažáky by mohli premávať ku koncu svojej existencie v BA na linkách ako 59,75,92,131,141 a 196. Teda vzhľadom na svoj vek by obsluhovali len linky s delenou službou. Ešte nejaký irelevantný dotaz?
Haa, vodohospodari zase klamu. Smutia za slavnymi casmi rokov 90tych, ked stavali Gabcikovske monstrum a boli narodni hrdinovia a mali vela prace a penazi. Uz tie sucastne miliardove, z urbanistickeho hladiska priserne protipovodnove ochrany by si zasluzili blizsie preskumat.
Velmi ma pobavili niekolko mesiacov stare (oficialne) argumenty, podla ktorych treba novy most, lebo Rakusania planuju nove vodne dielo a kvoli tomu treba prehlbit dno. Kazdy, kto len trosku pozna situaciu v Rakusku vie, ze vodne dielo pod Viednou je rovnako pravdepodobne, ako automova elektraren na Stephansplatzi. Takze znova opakujem, vodohospodari klamu.
aspoň, že niekto dokáže poskytnúť normálny pohľad na rekonštruckiu Starého mosta a otvorene povedať, že je to márna snaha = vyhodené peniaze. Tí čo to robia to dobre vedia, lebo niekto na stavbe nového mosta zarobí o 10-15 rokov. ?
každá linka by mala mať NP vozidlá, čím viac tým lepšie. Napr. aj 28, v Devíne tiež bývajú starí ľudia, aj L37 do Záhorskej Bystrice, alebo Barónka v Rači kam premáva len L56 a premáva max. 3x do hodiny.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink
na nočný spoj s časovou platnosťou 90 min". Ale z tej vety v článku vyplývalo, že by mal platiť aj v noci. Uvidíme.