Povie mi niekto, co hladal vcera pan Durkovsky na otvarani novej linky c. 36? Ak sa takej saskarne lokalneho vyznamu zucastnia povedzme starostovia Dubravky a Karlovej Vsi, to este chapem, ale co tam robil primator Bratislavy?
K tvojmu článku pripájam následovné: tak ako sa píše v článku tak to aj je, dostal som troje nohavice z toho dvoje ušité v Čechách a jedny na Slovensku, tie z Čiech ako tak újdu až na to že sú hrozne dlhé ale tie zo Slovenska sú hrozné, sú veľmi veľké v páse a úzke v nohách. Všetky sú vyrobené zo 100% polyesteru takže viac menej nenositeľné lebo absolútne neprepúšťajú vzduch a ja nemienim sedieť niekedy aj 10 hodín v takýchto nohaviciach keď je v kabíne aj 45 stupňov ak nie viac. Záhradník povedal v TV BRATISLAVA že konzultoval výber materiálu aj s vodičmi, tak to sa mi nezdá veď ktorý z vodičov by odsúhlasil takýto materiál? iba tak sebevrah. Čo sa týka tričiek či polokošiel tak je to tak isto ako sa píše v článku, po pár opratiach sú bez farby a vyťahané ako také gajdy. Vie vôbec niekto čo objednával? No asi nie!!! Trička vyrobené v Bangladéši, nohavice v Čechách a na Slovensku no hrôza. Ďakujeme pán Záhradník. Jediné čo za to ako tak stojí su vetrovky. Toto je podľa mňa len nabalenie sa niekoho na účet DPB.
na druhej strane, nemožno pre každé zoskupenie novostavieb obsluhovať novou linkou ale aj v rámci prepojenia s inými časťami mesta, tam nejakú linku predĺžiť alebo odkloniť. Podľa mňa by L51 mohla premávať o niečo častejšie, tým myslím špičku (dal by som 20min) a tiež cez víkendy by mohla premávať. Aspoň na skúšku. Keď sa zavádzajú v Karlovej Vsi linky jedna radosť a bez zdravého úsudku, tak by sa mohli inde aspoň v skúšobnej lehote zavádzať linky pre prieskum vyťaženosti či sa tam oplatí nastálo zavádzať linku. Tieto linky by mohli číslovať X(číslo),teda by bolo ľuďom jasné, že linka je dočasná. Rovnako si mohol DPB overiť nejakou 9.5m SORkou vyťaženosť spoja do Rajky. Viesť linku X99 v trase Rajka,stanica - Schenghenská - MiÚ Čuňovo - Čuňovo a bolo by jasno či linku do Rajky viesť alebo nie. Nakoniec, ľudia z Rajky spomínali, že by im stačila aj linka čo by ich odviezla z Rajky do Čuňova alebo na ŽST Rusovce k L91, resp. aj L191.
stačilo mi, keď som (inde, nie v tom linku) čítal vyhlásenia:
"Linka vznikla na základe dlhodobej požiadavky obyvateľov Karlovej Vsi a Dúbravky na autobusové prepojenie s viacerými významnými objektmi občianskej vybavenosti. Sme radi, že sme im mohli vyjsť v ústrety," povedal dnes pri oficiálnom uvedení linky bratislavský primátor Andrej Ďurkovský.
a
"Sme radi, že dopravný podnik v spolupráci s magistrátom vie zabezpečiť reálne riešenia na vzniknuté požiadavky občanov v mestskej hromadnej doprave," konštatoval Zahradník.
až mi zle došlo...
Re #136981 luky1: skôr by to DPZ mohlo byť Dovrecka Pre Zahradníka ?
Re #137017 Martin Fundárek: myslíš taký, že na Zochovu príde postupne v poradí 93-94-93-83-84-93-94? alebo naspať na Dvoroch ide niečo v štýle 92-94-83-93-91-94-93-94-84?
Re #137020 810zssk: a nemali pravdu? len namiesto zachádza mali povedať zahradník...
Re #137021 810zssk: od zajtra? nemali byť až od 10/2009?
Re #137039 luky133: naozaj? kde to bolo?
Re #137043 Petto: to koleso je tam načo?
Teraz pekne po poriadku - L51 a L58 nepremávajú cez víkend a myslím, že oprávnene. Predĺženie 67čky ako ty navrhuješ by bolo nezmyselné, krátkozraké a ničneriešiace. Súhlasím s tým, že dopravu pri novovybudovaných bytovkách nad Krasňanami treba riešiť, ale určite nie takto.
Od októbra sa len niektoré zastávky premenovavájú ,ale v septembri vznikli nové ( TRIO zastávok pri vozovni Petržalka, Prídanky , Pri hab.mlyne )- viem,že tu boli dva odkazy nato ?
klasické vybúranie nie je nevyhnutné,
tiež nie v celej šírke, vzh¾adom na typ a šírku komunikácie, jej napojenie na ulice J. Stanislava a Tománkova, možno oèakávať, že prieèny sklon bude sklonený okolo osi,
èo bude treba búrať, možno robiť v pásoch a po vrstvách,
obchádzka po navrhnutej trase by bola nevýhodná aj pre problémy, ktoré by vniesla do statickej dopravy, prijate¾nejšie sa javí ponechanie dopravy v pôvodnej trase s miestnym obmedzením rýchlosti a vedením po 1 pruhu v oboch smeroch, pre ve¾kú opravu v úseku dlhom do 100 m s dostatoènou šírkou sa nezvykne presmerovať doprava na obchádzku v dåžke cca 300 m po ulici s ani nie poloviènou šírkou,
No tak potom to budu musieť opravovať buď pól na pól, ale to asi nepôjde nakoľko je celá cesta naklonená a museli by to zarovnať na jednu rovinu podľa mňa. Alebo teda využiť tú obchádzkovú trasu cez Cikkerovu, ale tam sú vysoké nadjazdy, ktoré robia problémy aj osobákom a s takým Lamborghini alebo Porsche tam neprejdú takže nízkopodlažný bus tadiaľ neviem ako prejde. Ale tak zbytočne to tu rieším nakoľko pochybujem, že nájdu na to peniaze. I keď teraz kvôli tomu nakloneniu sa na Tomankovej stáva z nízkopodlažného vozu "vysokopodlažný" a pravdepodobne aj kvúli tomu prichádzajú 25Trky občas na zástavku Matejkova tak trochu naklonená doprava nakoľko ich ECAS pravdepodobne vyrovná na Tománkovej, ale na Matejkovej alebo aj na ceste k nej je to nakrivo nakoľko to dorovnalo k stavu tej cesty.
Myslíš, že cez Kresánkovu a potom cez Devínsku cestu? To by sa aj dalo, ale zase pre obyvateľov Hany Meličkovej by muselo DPBZ spraviť kyvadlovú linku na Molecku napr. s nejakým jedným Sorom. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klasIK