Reakcia na: 810zssk #136888:
Všetky matriály do zastupiteľstiev sú nachystané k tarifnej integrácií. Pre dopravnú integráciu sa pripravoval ročný projekt organizácie dopravy, kt. vychádza z PDO BID a na základe ktorého si súčasní objednávatelia výkonov objednajú výkony u patričných dopravcov. Ale mám taký pocit že ten ročný projekt nebol taký prevratný (pochybujem že by v ňom boli čísla prímestských liniek podľa PDO) a navyše asi ani k nemu nedojde...
Peon
1; Ja už len čakám, kedy sa niekto v médiách postaví proti BID s tým, že (ne)povinné zapojenie dopravcov do IDS narúša trhovú ekonomiku, a že sa direktívnymi nariadeniami vraciame do minulého režimu.
Hovorilo sa, že Slovak Lines sa príliš do BID nehrnie, lebo sa obáva poklesu tržieb. Takže určite sa niekomu znepáči systém "ak sa ti nepáčia podmienky BID, my si zoženieme iného dopravcu a ty nebudeš mať kšefty".
2; Pred niekoľkými mesiacmi sa písalo, že Slovak Lines sa má rozdeliť na dve spoločnosti. Jedna tuíšm iba prímestská doprava, a druhá diaľková a medzinárodná - alebo inak?
Nejak je okolo toho ticho. Možno pochopili, že dva manažmenty živiť a náklady na rozdelenie by nemuselo byť zrovna najlepšie riešenie...
3; A spomeňte si na nápad "využiteľný" celý rok - plánované Dunajbusy v BID. Aj o nich sa už vôbec nepíše.
4; V rádiu som minule započul, že Nitriansky samosprávny kraj podpísal na 4 roky zmluvu s Veolia Transport Nitra a SAD Nové Zámky, lebo sú s nimi spokojní. Sú tam aj iné dopravné spoločnosti s porovnateľným počtom autobusov a vodičov?
Lebo keby to mal robiť niekto zo susedného kraja (napr. SAD Trnava, SAD Dunajská Streda, SAD Prievidza), tak by to NSK určite vyšlo drahšie a asi by to títo ani nedokázali kapacitne a personálne zvládnuť...