Reakcia na: Andy #13552:
Pretože ak by to náhodou niekto strhol, tak ten imbecil, čo šéfuje VRBUSTom by sa z toho išiel posr.ť ešte viac a pokúšal by sa dať mu to k náhrade, čo aj predviedol keď sthli výhybku z Gagarinky na Mierovú (pred cintorínom). Zatiaľ mi nikto z DP nebol ochotný odpovedať na otázku, prečo:1) Kupujú tie shity ESKO (Vkonštr.=40 km/h) a nie Elektroline (50 km/h)
2) Na nich potom ešte obmedzujú rýchlosť na 30, poprípade 20 km/h.
Bratislava je typickým príkladom toho, ako nemá vrchné vedenie vyzerať a ako sa nemá vrchné vedenie rekonštruovať. S výnimkou zatiaľ nepoužívaných odbočiek z Gagarinovaj na Mierovú a od Ruž. cintorína na Gagarinovu sa v Bratislave nenájde komplikovanejšia vzdušná zostava bez pevnej svorky. Obzvlášť hanebné sú potom križovatky pod hl. stanicou a Mlynské Nivy/Karadžičova.
Ale vrchnosť je spokojná, pretože je to lepšie, než tie kremnické Ohio Brass a Kummler&Matter armatúry, čo tam viseli predtým.
I.
I.
KLF
No len sa divim, ze sa idu pustat do takej veci. Mi take "robotisko" na nich nejak nesedi. Sak jasne, ze cely vyrez som myslel. Presne ako 7085. Podla mna Krasnany dopadnu tak, ze tam budu same K2S (nie su zle), T6A5 (pomaly zacnu byt viac a viac poruchove) a T3 TV1 a TV8 (tie budu podla mna dobre este dlho).