Môj názor na riešenie MHD na DD je nasledovný :
- kúpiť zvyšné 25Trky, z trasy L33 vyhnať autobusy, teda ostala by len kapacitná linka L33 v intervale 3/6/3//7-8
- L32 by premávala ako doplnok do ulíc kde L33 nepremáva, alebo by končila na Riviére
- L36 = tak ako si písal
to, že si ľudia lístky kupovali nevadí, (horšie to je s SMS lístkom) lebo si ich mohli uložiť do zásoby. Mne osobne nevadilo ani jedno ani durhé, lebo mám električenku, takže sa mi jej platnosť nepredlžuje o tie dni čo je MHD zadarmo ?
Ahojte. Už som sa tu na to raz pýtal, ale chcel by som sa pred odchodom predsa len ešte raz uistiť v jednej veci. Ak prídem na predajné miesto na Starých Gruntoch, nahrajú mi mesačný lístok na ISIC? Ďakujem za odpoveď ?
Apropo, včerajšia akcia - mal som pocit, akoby si DPB dal "záležať" na tom, aby o tom vedelo čo najmenej ľudí, a tak si veľa z nich kupovalo lístky. Aj si ich veru kupovalo ?
Osobne by som zlúčil všetky tri linky do jednej a to po trase "Tesco Lamač - Harmincova - Karloveská - Nad lúčkami - Kuklovská - Sološnická - Šaštínska - Púpavová - Karloveská - Harmincova - Tesco Lamač" s tým, že konečná na Kuklovskej by bola iba priebežná, obyvatelia z okolia Sološnickej, by realizovali prestup na električku na zastávke Karlova Ves, z električky na autobus na zastávke Nad lúčkami. Spojenie s Tescom by získali aj Dlhé diely a tým by linka získala ľudí naviac, ako vozí dnešná 35-ka, takto by sa tam v podstate mohol uplatniť aj 20-minútový interval, pričom zachádzka na Dúbravskú cestu by bola povedzme každú hodinu.
ešte by ma zaujímala jedna vec - či TESCO nejak prispeje na L36, tak ako spravil AVION+IKEA, že zakúpili Capacity. TESCO ťažko kúpi autobus ale, žeby linku spolufinancovalo. Inak to som nevedel, že do TESCA je taký nával, že musí premávať každých 20min. Keď si človek pozrie mapku KV so spojmi v roku 2007 a dnes, tak musí mu dojsť aj keby nechcel, že niečo nie je v poriadku.
Som dnes siel v 7132 a krasne jej vrzgal klb, ta tyc v strede krasne rezonovala ako v nejakom 10 rocnom Ik. Ako dokaze tak DPB zhumplovat za pol roka elektricku ? ? ? O jazde sa nejdem ani zmienovat ?
Otáčať sa bude priamo pred ŠÚV-kou, je tam aj nová zastávka, navyše miesta na otáčanie je miesta dosť. Ďalej smerom k Vojenskej nemocnici nemôže pokračovať, nakoľko je cesta zahradená betónovými panelmi z dôvodu, že jednak na Dúbravskej ceste sa nevybudovali chodníky a jednak dolná časť ostala nezrekonštruovaná.
Áno, obratisko pri bývalej konečnej zastávke linky 112 "Lignoprojekt" mi napadlo, ale nezdá sa mi to. Jednak je to fakt dosť veľká nadcházka medzi okrajom Dúbravky a Tesco Lamač.
Zároveň ex Lignoprojekt je v pešej dostupnosti tak blízko zastávky "Patrónka", že by bolo podľa mňa trestuhodné nedať tam pre 36-ku zastávku "Patrónka", keby sa tam naozaj točila.
Takže jedine pri ŠUP-ke sa tá 36-ka bude otáčať aj s cestujúcimi. Môžem sa tešiť na "bezpečné" dobrodružné otáčanie autobusu formou cúvania? ?
A keďže to na Polianky a k ŠUP-ke bude obojsmerne iba zachádzka, tak už vidím ako tam ten autobus mnohokrát pôjde zbytočne - naprázdno a cestujúci z Tesco Lamač do Karlovky (či na zastávku "Lipského") budú na túto nadcházku hundrať.
PS: Čo myslíte, ak sa 36-ka dožije budúceho leta, vydobijú si Karlovešťania zriadenie zastávky pri kúpalisku Rosnička, príp. žeby aj pri Iuvente jedna vznikla?
ja si myslim, ze v SORe zvolili dobry koncepct.. verejne obstaravania su vacsinou o najnizsej cene (co je podla mna blbost.. ovela viac by sa mal brat do uvahy pomer cena/kvalita).. no a SOR je najlacnejsi.. dizajn uz teraz celkom ujde, jazdne vlastnosti su podla mna uplne ok, zvezenie je prijemne.. co ale aj mne vadi je ten interier.. autobusy sa robia pre ludi a teda na tom by si mali dat zalezat.. aj ked je autobus low-cost.. trochu poprehadzovanie interieru a vyriesenie tych vysokych schodov (ci co to je, to na com su sedadla) by zas nestalo tak vela..
Dovoľujem si dať pripomienku k ankete a síce, že k jednotlivým autobusom s danou dĺžkou mali zverejniť aj kapacitu pri obsadení 5so. na 1x1m. Ak trepem opravte ma, ale podľa mňa by to mal byť významný faktor ako presvedčiť ľudí, lebo dĺžka neznamená aj väčšiu kapacitu.
L36 je roztopašný výmysel jedného privandrovalca z STVčky a nič viac. V stave akom je MHD teraz je zavádzanie liniek ako 135 a 36 vrcholom výsmechu ozajstnému robeniu MHD a prioritám MHDčky. Dúfam, že si L36 nepožije dlho a, že Záhradník v blížiacich sa volbách obíde s debaklom, parchant jeden drzý ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony