Reakcia na: ja #13622:
Návrh ani tak nechcel riešiť kultúru cestovania ako racionálnosť trasovania liniek. Pre cestujúceho by sa počet spojov nezmenil a dopravca by tom mohol šetriť pekné prachy.Predlžovanie autobusových liniek z Východného na Trnavské mýto odmietam z dôvodu súbehov s elektrickou trakciou (ako sa vyjadrili aj iní). Mimochodom v Tvojom návrhu si zabudol obslúžiť Studenú ul., ktorej si vzal L56 a nezaviedol náhradu
Vrátim sa ešte k môjmu návrhu: bola to ukážka "štandardného prešovského riešenia"... ak vedia vodiči vymeniť tabuľku v Prešove, nevidím dôvod prečo by takými schopnosťami nemali disponovať bratislavskí vodiči. A vôbec, je smiešne sa o takejto otázke baviť v dobe, kedy má plno vozidiel displeje.
tr3mp
Z Racianskej spravit trat na Rendez, druhu trat viest z Jurajovho dvora po Bojnickej cez Zabi majer. Na Rendzi by sa trate spojili a pokracovali dalej smerom na Rybnicnu (teda smerom, kde maju vyrast nove obytne zony). Prepojeni cez Racianska - Rendez - Jurajov dvor by malo vyhodu, ze by sa dalo pouzit aj na presmerovanie elektriciek v pripade vaznej nehody / vyluky na niektorej radiale (Mozna by bola aj alternativa Krasnany - Zabi majer - Jurajov dvor. Otazne je vsak, ci po zastavani uzemia bude pozadovana prepravna kapacita dosahovat taku hodnotu, ze sa tam oplati zaviest elektricku (aj ked uzemny plan planuje trat Raca - Vajnory - Zlate Piesky, tak snad ano)