Ludia, 56/54/52 poznam velmi dobre, lebo tam chodim kazdy weekend!
Myslim si ze system 36/46/114 bol o 200% lepsi ako toto!!!
vyhoda bola hlavne v dobrych intervaloch liniek 36/46 s sj to, ze sa obyvatelia vychodneho mohli dostat expresnou linkou (114) priamo do mesta!
Tak sa mi zda , ze linka 56 sa nestala linkou pre vychodne, ale pre racu!
Este sa vratim k tomu linkovaniu, hovorite, ze povodne mali obidve cisla oznacovat oblasti kde maju konecne! V tom pripade by mali mat linky XY a YX podobnu trasu?
Prečo by sa to nedalo prekladať? Ako príklad - ranná špička:
L52 Tbiliská - Na pasekách: int. 20 min.
L54 Tbiliská - ŽST Vajnory: int. 20 min.
odchody z Tbiliskej:
L52 každú hodinu o celá h 18, 38 a 58 min.
L54 každú hodinu o celá h 08, 28 a 48 min.
odchody od ŽST Vajnory:
L54 každú hodinu o celá h 13, 33 a 53 min.
odchody zo zast. Na pasekách - smer Tbiliská:
L52 každú hodinu o celá h 10, 30 a 50 min.
L54 každú hodinu o celá h 00, 20 a 40 min.
Jazdný čas:
L52 jedným smerom 9´, na obrátku 18´
L54 jedným smerom 16´, na obrátku 32´
Režim spraviť tak, aby vozidlá po každom obehu menili číslo, príklad jedného poradia:
5:08 L54 Tbiliská - ŽST Vajnory --> 5:24
5:33 L54 ŽST Vajnory - Tbiliská --> 5:49
5:58 L52 Tbiliská - Na pasekách --> 6:07
6:10 L52 Na pasekách - Tbiliská --> 6:19
6:28 L54 Tbiliská - ŽST Vajnory --> 6:44
...
Celkový počet vozidiel v čase rannej špičky L52 + L54 = 4 vozidlá
Dnes, ak správne počítam, by tam malo byť 5 vozidiel.
Suhlas Riko, Na Slovensku je to tak.
Ale na tych busoch je vidiet ako moze vypadat 10 rocna Karosa, ked ma zarucenu prislusnu udrzbu. Ak by ich aj dodali do Blavy, tak do roka by vypadali ako tie nase.
to je síce pekné, ale ako sa stalo nejakým hasičom čo ukazovali v TN, tak dostali od Nemcov hasičské auto asi 10 ročné v plnej výbave, ktoré nemôžu prihlásiť do premávky, lebo má 10 rokov a nedostane STK-čku Ani ministerstvo im nedalo výnimku, takže jazdia naďalej na 30 ročnej Tatre 148. To je logika.
Určite by sa úradníci vyjadrili, že predsa nemôžeme dovážať 10 ročné "vraky" v ktorých máme voziť ludí, lebo bezpečnosť a bla, bla bla, ale že ich DPB vozí na 15 ročných prehrdzavených šunkách to už nikoho nezaujíma.
joj, moj drahy klf, rad by som, ale nie, pretoze dnes na valentina budem tisit cerstvo rozideneho kamarata... na valentina ho asi nemozem nechat osamote... takze tak. ale vobec, vy chodite kazdy tyzden same time, same place?
d3k0: si macher, asi ta prehlasim za hrdinu socialistickej prace
To, že z Východného cestuje viac ľudí do Rače ako do Vajnor je v poriadku. Ale čo bráni predĺženiu L54 po trase L52 až do Rače s tým, že na L52 sa v špičke predĺži interval? Napr. v pracovný deň ráno tak máme za hodinu 6x ušetrený úsek Na pasekách - Sklabinská, čo nie je málo.
No jasne ! Zastav sa v pohode aj s holkou. Dam aj Si-ckovi vediet. Plzenska nie ta pri Charliese, ale na Cintorinskej, vedla Mamuta. Hned vedla v podstate (cca 20 metrov). Spoznas nas... hmm... Riko ma okuliare a je na jezka osrtrihany, ja okuliare nemam a mam dlhsie vlasy ako Riko. Sak povedz ako vyzeras Ty a my si Ta skor vsimneme. Budeme tam od 19:00.
Hroch, Ty jak ???
Mne sa zda, ze je to teraz urobene dobre, pretoze v useku Raca - Vychodne je ovela vacsia potreba prepravy cestujucich (hlavne v spicke) ako v useku Vychodne - Vajnory. Zistilo sa to uz za komunizmu, ked najskor na Vychodnom zacali koncit niektore spoje linky 36, a potom sa tato "36/X" precislovala na 46.
53ka po Vazke koncila xvilu este aj na Safku a az potom sa presunula na stanicu
Re #13574 hroch: V tomto momente je to uz v update
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0