Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #135906:
pozriem si aké má žemle jedna pekáreň a druhá, a podľa kvality výrobku vypíšem dva odlišné tendre, prípadne si zistím počet výrobkov predaných a do druhého tendra dám podmienku o predaní 10 000ks žemlí ak viem, že jedna pekáreň to spĺňa a druhá nie. Ešte môžem aj ako hlavný faktor do posudzovania tendra dať cena/ks.
Reakcia na: no.ev.di. #135904:
Tak pre menej chápavých zopakujeme aj to, čo napísali: Chceš kúpit 100 žemlí. Z akéhosi Dunčoidného dovodu chceš, aby polovica z nich bola z jednej pekárne a polovica z druhej. Ako napíšeš podmienky tendra?
Reakcia na: Mike #135901:
čo je vôbec lepší voz? Iveco Daily Way alebo Mercedes Sprinter?
Reakcia na: S499.1023 #135880:
nechápem ťa čo chceš počuť odo mňa alebo na čo presne narážaš v mojom príspevku.

Ak chceš počuť čo, tak by som v podmienkach tendra kládol dôraz na také kategórie aby mohol vyhrať ten autobus, ktorý chcem, teda poznať jeho parametre a nastaviť tender tak nejak - cena, dĺžka, kapacita, výkon,... DPB to už spravil tak, keď ušil na mieru tender pre SOR 10.5 C/BN
Reakcia na: luky133 #135899:
ja som aj bol v liščom udoli a mam aj fotky stade stoho dna zamestnancov mhd
?
?
Reakcia na: Viliam22 #135891:
Tak tipujem že to bude do lokality ktorá sa tu pred časom rozoberala, ak si dobre paamätám tam bývaš.. ?
Len by sa hodilo už dokúpiť nejaké iveká dajly waj, lebo už dnes nie je šnca so 6 vozmi vypraviť 6 liniek, zvlášť keď sú to vozy poruchové a aj oni chodia na rôzne garančky, prehliadky a údržby.. 180 býva pravidelne cng vrak (1701) a 151 často sor..
Som ani nevedel, že DPKV usporiadal deň pre zamestnancov v Líščom údolí. ? Ale je pekné, že aj na toto myslia. Za minulého vedenia také niečo nebolo nie? ?
Reakcia na: mato.zak #135896:
posli ich na mail niekomu z imhd timu. Najsi si tu kontakty.
Reakcia na: enge2 #135893:
Ta linka cestou isto "trosicku" zabludi do Karlovej Vsi ?
Reakcia na: JamaVOku #135895:
ja by som chcel pridavať fotky na imhd.sk
Reakcia na: mato.zak #135894:
Povedz co chces vediet
je tu niekdo kdo mi poradi
a jee tu vobec niekto
Reakcia na: kacka #135892:
az bude pan z. kandidovat aj do poslaneckeho bordelu v dubravke ?
Reakcia na: Viliam22 #135891:
povedali aj kedy? ? +- rok ?
V najnovšom Nastúpte, prosím spomínali, že minibusové linky sa budú rozširovať a najbližšie by mala pribudnúť v Dúbravke, no veď uvidíme ☺
Reakcia na: no.ev.di. #135821:

1) Nevedel, lebo autobus nie je rožok, ktorý by mal cenovku.
2) Prečo s DPH, keď každý DP, ktorý poznám, JE platcom DPH?
Reakcia na: Valec #135882:

Že to předsedovi bylo odsouhlasené...
Reakcia na: Ámos #135876:

No dobrá, ale Ikarusy 280 jsou pryč a nenahradily se ničím novým. Ještě v roce 2001 jich Bratislava měla určitě přes 100 kusů, ale od té doby se žádný kloubový autobus nenakoupil. Tak se ptám, jak je to možné? Buď se škrtaly spoje a prodlužovaly intervaly, nebo se na bývalá kloubová pořadí nasazovaly standardní autobusy.

Já psal hlavně o Petržalce a ta s 33 nesouvisí.
Reakcia na: no.ev.di. #135866:

To záleží na tom, jakou cenu si zákazník vysoutěží. Pokud si dobře pamatuju, kloubová Citara nabízel před rokem Mercedes Praze asi za 10,5 milionu Kč vč. DPH - tedy za cca 400 000 €. Jestli pro Bratislavu o metr a půl delší Capacity stojí 585 000 €, tak je to teda kauf. ?
Reakcia na: no.ev.di. #135867:

nehledě na to, že spoustu dodavatelů SORu je ze Slovenska.

Zatím máme v Praze prvních 25 kusů NB12 a svezl jsem se s nimi dvakrát.
+ perfektně odhlučněný motor
+ oproti Citybusům/Citelisům nadstandardní podvozek
+ nic v tom nevrže ani neskřípe
+ SOR NB12 - 9 700 kg a 194 kW motor, Citelis 11 200 kg a 180 kW motor. SOR má výkonný motor na malou hmotnost a je to znát - odpich to má super
+ má to mraky místa na stání a madla se dá chytnout všude

- nelíbí se mi
- sezení v nízkopodlažní části je opravdu hrozný
- 4 dveře jsou zbytečný
- je vidět, že je to lowcostový autobus (lišty, podhledy apod.)

Podtrženo sečteno, SOR je laciný, ale nijak výjimečně nvybočující autobus z řady. Pokud chce Praha koupit 250 tramvají 15T za 17-20 miliard Kč, je asi třeba se uskromnit u autobusů. Všehovšudy, cestujícím je nakonec jedno čím se vezou, hlavně že to jede načas, není to plný a nerozpadá se to.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement