To, že z Východného cestuje viac ľudí do Rače ako do Vajnor je v poriadku. Ale čo bráni predĺženiu L54 po trase L52 až do Rače s tým, že na L52 sa v špičke predĺži interval? Napr. v pracovný deň ráno tak máme za hodinu 6x ušetrený úsek Na pasekách - Sklabinská, čo nie je málo.
No jasne ! Zastav sa v pohode aj s holkou. Dam aj Si-ckovi vediet. Plzenska nie ta pri Charliese, ale na Cintorinskej, vedla Mamuta. Hned vedla v podstate (cca 20 metrov). Spoznas nas... hmm... Riko ma okuliare a je na jezka osrtrihany, ja okuliare nemam a mam dlhsie vlasy ako Riko. Sak povedz ako vyzeras Ty a my si Ta skor vsimneme. Budeme tam od 19:00.
Hroch, Ty jak ???
Mne sa zda, ze je to teraz urobene dobre, pretoze v useku Raca - Vychodne je ovela vacsia potreba prepravy cestujucich (hlavne v spicke) ako v useku Vychodne - Vajnory. Zistilo sa to uz za komunizmu, ked najskor na Vychodnom zacali koncit niektore spoje linky 36, a potom sa tato "36/X" precislovala na 46.
KLF: zajtra je valentína, takže zrejme by som mal byť s holkou, ale keď jej to nebude vadiť, tak sa zastavíme. Napíš kde je plzenská (mám pocit, že pri MSVaR ako bol Charlie) a od koľkej tam budete. No samozrejme ako vás spoznám, lebo som vás nikdy nevidel Normálne sa volám Juro a kedže sem chodí aj iný Juro tak som si musel dať prozaicky J. Nič lepšie ma nenapadlo.
Ja som tvrdil, že 52 a 54 majú zbytočný prekryv vo Východnom. Ty tvrdíš, že ja neviem o čom hovorím. Ty hovoríš, že 52 a 54 majú prekryv vo Východnom ("len" 4 zastávky). A ja sa pýtam: Ty vieš o čom hovoríš?
Skús mi vysvetliť zmysel slova "len" vo svojej vete. Linka č. 54 mala byť už dávno zlúčená s linkou č. 52. Nechápem, prečo DPB takto utráca peniaze.
Turbo: Ohladom toho, aby si dostal vyhybkovym zelezom !!! ;)))) Kua, ohladom coho... ohladom pokecu o Bratislave a vecami s nou suvisiacimi si len tak ideme pokecat do Plzenskej vecer. tak reku... u teba som badal zaujem o BA, tak...
Moje dojmy:
1. Voz ma klasicky nater, iba odtien kremovej je akysi moc biely.
2. Bocne smerovky su posunute podstatne nizsie, su aj viac vpredu. Toto opatrenie chapem, nakolko vodicovi smerovky brania vo vyhlade do druhych dveri, ak tam nastupuje postava nizieho vzrastu (overene na 7735).
3. Nechapem, preco musi ta smerovka tak velmi trcat von, existuju aj plochsie svetla (napr. spiatocka na T3).
4. Zvonka vyzera voz inac fajn, ovela lepsie ako 7304.
5. Interier je pekne spracovany, este treba dokoncit par detailov. Rozmestnenie sedadiel je lepsie ako 7303. Usporiadanie je 1+1.
6. Kabinka vodica nie je moc vydarena. Ked si do nej sadate, tak pozor na hlavu! Totiz hore trci taky nepekny roh, druzgnete si o neho celo, pripadne vam to vrazi do oci. Strasne volaco...
7. Netusim ako to jazdi, este som nemal moznost sa s tym povozit.
"#13556" K tej 54 a 52 zrejme vobec nevies o com hovoris a pravdepodobne tam nebyvas. Spolocnú trasu maju len asi na styroch zastavkach a okrem toho Vychodnemu by nezaskodilo keby aj 54 predlzili do Race pretoze 56 a Trpaslik 52 vobec kapacitne nepostacuju Cez spicku to nestihaju obi dva a v sedle je 56 narvatá na prasknutie takto by jej mohla aspon pomoct aj 54 miesto toho co 20 min vodic odpociva na Sklabinskej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0