KLF: zajtra je valentína, takže zrejme by som mal byť s holkou, ale keď jej to nebude vadiť, tak sa zastavíme. Napíš kde je plzenská (mám pocit, že pri MSVaR ako bol Charlie) a od koľkej tam budete. No samozrejme ako vás spoznám, lebo som vás nikdy nevidel Normálne sa volám Juro a kedže sem chodí aj iný Juro tak som si musel dať prozaicky J. Nič lepšie ma nenapadlo.
Ja som tvrdil, že 52 a 54 majú zbytočný prekryv vo Východnom. Ty tvrdíš, že ja neviem o čom hovorím. Ty hovoríš, že 52 a 54 majú prekryv vo Východnom ("len" 4 zastávky). A ja sa pýtam: Ty vieš o čom hovoríš?
Skús mi vysvetliť zmysel slova "len" vo svojej vete. Linka č. 54 mala byť už dávno zlúčená s linkou č. 52. Nechápem, prečo DPB takto utráca peniaze.
Turbo: Ohladom toho, aby si dostal vyhybkovym zelezom !!! ;)))) Kua, ohladom coho... ohladom pokecu o Bratislave a vecami s nou suvisiacimi si len tak ideme pokecat do Plzenskej vecer. tak reku... u teba som badal zaujem o BA, tak...
Moje dojmy:
1. Voz ma klasicky nater, iba odtien kremovej je akysi moc biely.
2. Bocne smerovky su posunute podstatne nizsie, su aj viac vpredu. Toto opatrenie chapem, nakolko vodicovi smerovky brania vo vyhlade do druhych dveri, ak tam nastupuje postava nizieho vzrastu (overene na 7735).
3. Nechapem, preco musi ta smerovka tak velmi trcat von, existuju aj plochsie svetla (napr. spiatocka na T3).
4. Zvonka vyzera voz inac fajn, ovela lepsie ako 7304.
5. Interier je pekne spracovany, este treba dokoncit par detailov. Rozmestnenie sedadiel je lepsie ako 7303. Usporiadanie je 1+1.
6. Kabinka vodica nie je moc vydarena. Ked si do nej sadate, tak pozor na hlavu! Totiz hore trci taky nepekny roh, druzgnete si o neho celo, pripadne vam to vrazi do oci. Strasne volaco...
7. Netusim ako to jazdi, este som nemal moznost sa s tym povozit.
"#13556" K tej 54 a 52 zrejme vobec nevies o com hovoris a pravdepodobne tam nebyvas. Spolocnú trasu maju len asi na styroch zastavkach a okrem toho Vychodnemu by nezaskodilo keby aj 54 predlzili do Race pretoze 56 a Trpaslik 52 vobec kapacitne nepostacuju Cez spicku to nestihaju obi dva a v sedle je 56 narvatá na prasknutie takto by jej mohla aspon pomoct aj 54 miesto toho co 20 min vodic odpociva na Sklabinskej.
aby som nezabudol ked som sa minule rozculoval nad sumou 160 Sk za identif. kartu + 6 korun za obal uplne som zabudol ze treba k tomu doniest aj fotku takze kto nemate ziadnu aktualnu tak to budu zvysene náklady aspon o 70 Sk
U nas zase kedysi byval sablonou nastriekany strohy text "Za jazdy do priestoru prednych dveri nevstupujte." Ale mas pravdu, tamto znie krajsie. V CR som zase videl "Racte v zajmu provozu postupovat do vozu"
Vo vozidle 3504 je na rolete prišpendlený nápis "POZOR! Nestojte prosím v predných dverýách, nevidím do spätného zrkadla. Ďakujem." O čo je to príjemnešie než strohé "Postupujte ďalej do voza", či "Nestojte za čiarou" (obľúbené to bývalo v Žiline).
o tej 48 a 49 som vedel, no o prvej trase 50-ky som nemal ani šajnu a ani 53-ka na Vazovovu mi nič nehovorí. Myslel som, že od začiatku jazdila na hlavnú stanicu.
Re #13553 hroch: O.K., Máš jedinečnú šancu otvoriť sezónu 2003! Lebo keď príde jún a ja zasa budem "sprievodcovať" každé dva týždne, budem mať už toho tiež dosť Ale inak kedykoľvek, len daj dopredu vedieť (tiež som zaneprázdnený tvor).
All: Vie mi niekto ZMYSLUPLNE odôvodniť, prečo DPB tak neskutočne mrhá peniazmi? Teraz mám pre zmenu na mysli prekryv liniek č. 52 a 54 v oblasti Východného. Veď to sú kilometre a kilometre zbytočne!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Skús mi vysvetliť zmysel slova "len" vo svojej vete. Linka č. 54 mala byť už dávno zlúčená s linkou č. 52. Nechápem, prečo DPB takto utráca peniaze.