Moje dojmy:
1. Voz ma klasicky nater, iba odtien kremovej je akysi moc biely.
2. Bocne smerovky su posunute podstatne nizsie, su aj viac vpredu. Toto opatrenie chapem, nakolko vodicovi smerovky brania vo vyhlade do druhych dveri, ak tam nastupuje postava nizieho vzrastu (overene na 7735).
3. Nechapem, preco musi ta smerovka tak velmi trcat von, existuju aj plochsie svetla (napr. spiatocka na T3).
4. Zvonka vyzera voz inac fajn, ovela lepsie ako 7304.
5. Interier je pekne spracovany, este treba dokoncit par detailov. Rozmestnenie sedadiel je lepsie ako 7303. Usporiadanie je 1+1.
6. Kabinka vodica nie je moc vydarena. Ked si do nej sadate, tak pozor na hlavu! Totiz hore trci taky nepekny roh, druzgnete si o neho celo, pripadne vam to vrazi do oci. Strasne volaco...
7. Netusim ako to jazdi, este som nemal moznost sa s tym povozit.
"#13556" K tej 54 a 52 zrejme vobec nevies o com hovoris a pravdepodobne tam nebyvas. Spolocnú trasu maju len asi na styroch zastavkach a okrem toho Vychodnemu by nezaskodilo keby aj 54 predlzili do Race pretoze 56 a Trpaslik 52 vobec kapacitne nepostacuju Cez spicku to nestihaju obi dva a v sedle je 56 narvatá na prasknutie takto by jej mohla aspon pomoct aj 54 miesto toho co 20 min vodic odpociva na Sklabinskej.
aby som nezabudol ked som sa minule rozculoval nad sumou 160 Sk za identif. kartu + 6 korun za obal uplne som zabudol ze treba k tomu doniest aj fotku takze kto nemate ziadnu aktualnu tak to budu zvysene náklady aspon o 70 Sk
U nas zase kedysi byval sablonou nastriekany strohy text "Za jazdy do priestoru prednych dveri nevstupujte." Ale mas pravdu, tamto znie krajsie. V CR som zase videl "Racte v zajmu provozu postupovat do vozu"
Vo vozidle 3504 je na rolete prišpendlený nápis "POZOR! Nestojte prosím v predných dverýách, nevidím do spätného zrkadla. Ďakujem." O čo je to príjemnešie než strohé "Postupujte ďalej do voza", či "Nestojte za čiarou" (obľúbené to bývalo v Žiline).
o tej 48 a 49 som vedel, no o prvej trase 50-ky som nemal ani šajnu a ani 53-ka na Vazovovu mi nič nehovorí. Myslel som, že od začiatku jazdila na hlavnú stanicu.
Re #13553 hroch: O.K., Máš jedinečnú šancu otvoriť sezónu 2003! Lebo keď príde jún a ja zasa budem "sprievodcovať" každé dva týždne, budem mať už toho tiež dosť Ale inak kedykoľvek, len daj dopredu vedieť (tiež som zaneprázdnený tvor).
All: Vie mi niekto ZMYSLUPLNE odôvodniť, prečo DPB tak neskutočne mrhá peniazmi? Teraz mám pre zmenu na mysli prekryv liniek č. 52 a 54 v oblasti Východného. Veď to sú kilometre a kilometre zbytočne!
Ad. Mapa z 1985: Ked sa mi niekedy bude xciet skenovat stare grafikony, tak tam budu veci ako
- linka 48: Vychodne - ZST Vajnory (pred zlucenim s 36)
- linka 49: Jelacicova - Dumbierska (minule sa tu rozoberalo, ci to je pravda, tak uz je jasne, ze to pravda je )
- linka 50: Saratovska - Vinohradnicka (cosi ako predchodca 115)
- linka 53: Vazovova - Jeremenkova
A tak dalej a tak podobne. Tych zaujimavosti je tam viac
ad oznacovace: vsimol som si, ze v niektorych elektrickach su nainstalovane nove KOVOVE oznacovace od rovnakeho vyrobcu ako tie stare plastove... predpokladam, ze protivandalske opatrenie... ale je to sranda, ze neprelozili soft a ked dosiel revizor, na displeji svietil napis ZABLOKOWANY:-p zeby to vyrabali poliaci?
Zaujímalo by ma, prečo väčšina vodičov trolejbusov chodí cez tú novú výhybku Gagarinova - Mierová rýchlosťou 15 km/h. Idú sa tam od strachu posrať. Dnes som išiel nejakou 208 a prešiel tadiaľ 35 km/h. Prečo nemôžu aj ostatní?
No ono ani taky kovovy (stary) stikac neposobi v 'modernom' CityBuse imho celkom standartne. Tiez je to taka past na oko... Ale v Presove ten system ocividne funguje a ja si ho netrufam odtialto z BA hodnotit.
heee - no mas pravdu - viac by sa to (tie oznacovace) hodilo k tunajsiemu koloritu . Ono elektronicky oznacovac v karose, ktora nevies, ci vydrzi po dalsiu zatacku, ci hrb na ceste, posobi hodne hodne paradoxne
Re #13545 hroch: Nech sa páči, kedykoľvek. Rád Ti prešovskú MHD predstavím. A určite je čo vidieť aj mimo MHD.
Off-topic: Dnes som opäť nejakú tú hodinku strávil v jednom z našich City Busov. Opätovne som sa oddával môjmu obľúbenému prestavovaniu kolíčkov v označovačoch (máme ešte staré "štikatka"), čo považujem za fantastický relax pre dušu. A tak mi akosi prišlo ľúto Bratislavy, že tieto dômyselné zariadenia už nepoužívate
Nechcel som sa uz vrtat v teme tych ugpradov kariet, ale neda mi. Takze:
mne je jasne ze za upgrade SIMky sa plati. Ale nikto ta SIMku upgradovat nenuti...ak sa mylim tak ma opravte.
Keby som ja chcel mat moznost platit svojou 'ICK' aj v spojoch SADky, tak by mi tych 166 SKK za jej vymenu vobec nevadilo. Ale ked tuto moznost nepotrebujem (vyuzil by som ju tak 1-2x do roka...) tak ma serie ze ma niekto nuti k upgradu.
Ked som potreboval upgrade SIMky (malo miesta som mal a moj vtedajsi telefon nemal ziadnu pamat) tak som si za to ochotne zaplatil. Ale nikto ma do toho nenutil bola to moja vola.
Proste nevadi mi DOBROVOLNE zaplatit za upgrade ... ale nemam rad ked ma do toho niekto nuti!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek