Re #13537 Papyr: Už toľko nechváľ, lebo si začnú o Prešove domýšľať to, čo sme nepovedali a sa keď raz nebodaj na východ vyberú, tak budú tvrdiť, že to nie je až také slávne.
no nie som si istý či sa začne úsek Revište - Šášov stavať tento rok, nikde som to nečítal a sledujem to dosť podroobne. Tento rok by sa mal začať stavať úsek-pokračovanie obchvatu Novej Bane od Rudna nad Hronom po Žarnovicu (je na to zahraničná pôžička, ktorá bola uvolnená tento rok). Technická zaujímavosť tohto úseku je v tom, (pre znalcov miestnych pomerov), že od Rudna v smere po Žarnovicu je asi 1 km rovinka a potom sa cesta stáča doľava veľkým oblúkom asi o 90° a ide hned vedla voznickej skaly (to je taká kolmá skala hneď vedla cesty, bez možnosti postavenia nejakého múru na zachytávanie skál, ktoré pravidelne padajú na cestu) Takže situácia je v tomto lieviku nasledovná: skala, cesta, hneď od cesty asi 4m železničné trať a hneď rieka Hron. Do tohto lievika idú natrepať ešte 4 pruh, tým spôsobom, že zregulujú Hron a posunú ho o 30 m ďalej od jestvujúceho koryta smerom od skaly aby v tomto volnom mieste mohli postaviť 4pruh. Informácie mám z hodnoverných zdrojov.
linky 32, 132 ak si dobre pamatam mali len jednu zastavku Vajnory, na obratisku uz zastavka nebola.
inka 36 nemohla zachadzat vo Vajnoroch az ku stanici, pretoze na mieste sucasnej nastupnej zastavky este nebola ani cesta. Mala priebeznu konecnu Prijazdna (len neviem, ci sa tak volala uz v r. 1985, ale v 1987 uz urcite).
linka 218 vyraza z Jelacicovej, ale dako sa straca pri zastavke Kosicka.
Na uliciach Bojnicka, Galvaniho je pekny linkovy bordel zo sucastnosti.
Pred Vajnormi bude okružná križovatka. Lunacek sa moze kludne aj posrat! Hlavne ze v radiu jacal ake je to drahe a redaktorovi tvrdil ze klame a zavadza. Je to debil, dufam ze Durkovsky ho okamzite vyhodi (aj celu jeho familiu).
Tak sa chod niekedy pozriet do Presova, to uvidis aj ine veci Kazdy voz umyty, desatrocne a-busy a trolejbusy vyzerajuce na 5-6 rokov, 14 TrMky, 15TrMky, 100% vozov hlasi zastavky, 2 CityBusy, 4 fungl nove Karosy 961, dalsich 11 radu 9xx, potom stare, ale funkcne i vizualne akoby nove Karosy 7xx, tu a tam Ikarus, najfrekventovanejsiu trolejbusovu trat na Slovensku, tri nocne spoje (kazdy v hodinovom intervale), z toho dva trolejbusove, jednorazovy listok za 8 Sk, zalaminovane cestovne poriadky, v centre podsvietene...
Sakra, samochvala smrdi, ale ked ono je to vsetko pravda
Inak ked upgradujes SIM kartu (napriklad u Paegas/T-mobile CZ) z beznej na taku, co podporuje Infoservis, GSM banking a Navigator (sluzba, kde zadas poziadavku napr. na najblizsi bankomat a on ti ho na zaklade toho, kde prave si, posle SMSku s adresou bankomatu), tak si za to musis zaplatit.
DP ovsem nezvysuje rozsah poskytovanych sluzieb, vsak? Nemal by teda ziadat za vymenu cipovej (na toto slovo pouzivaju na k-reporte roztomilu presmycku) ziadne peniaze, nanajvys symbolicku ciastku, povedzme 30 Sk. Pokial si sam tuto investiciu nemoze dovolit, je na tom biedne a mal by porozmyslat o tom, ci je hospodarne platit vozidlo, ktore cely den z kazdej hodiny 35 minut prestoji na konecnej.
(DP Presov tiez chcel za kartu 160 Sk, sviniar jeden Ale ten ma zas dotaciu v prepocte na jedneho obyvatela mesta polovicnu oproti Bratislave.)
Tak sa chod niekedy pozriet do Presova, to uvidis aj ine veci Kazdy voz umyty, desatrocne a-busy a trolejbusy vyzerajuce na 5-6 rokov, 14 TrMky, 15TrMky, 100% vozov hlasi zastavky, 2 CityBusy, 4 fungl nove Karosy 961, dalsich 11 radu 9xx, potom stare, ale funkcne i vizualne akoby nove Karosy 7xx, tu a tam Ikarus, najfrekventovanejsiu trolejbusovu trat na Slovensku, tri nocne spoje (kazdy v hodinovom intervale), z toho dva trolejbusove, jednorazovy listok za 8 Sk, zalaminovane cestovne poriadky, v centre podsvietene...
Sakra, samochvala smrdi, ale ked ono je to vsetko pravda
Inak ked upgradujes SIM kartu (napriklad u Paegas/T-mobile CZ) z beznej na taku, co podporuje Infoservis, GSM banking a Navigator (sluzba, kde zadas poziadavku napr. na najblizsi bankomat a on ti ho na zaklade toho, kde prave si, posle SMSku s adresou bankomatu), tak si za to musis zaplatit.
DP ovsem nezvysuje rozsah poskytovanych sluzieb, vsak? Nemal by teda ziadat za vymenu cipovej (na toto slovo pouzivaju na k-reporte roztomilu presmycku) ziadne peniaze, nanajvys symbolicku ciastku, povedzme 30 Sk. Pokial si sam tuto investiciu nemoze dovolit, je na tom biedne a mal by porozmyslat o tom, ci je hospodarne platit vozidlo, ktore cely den z kazdej hodiny 35 minut prestoji na konecnej.
(DP Presov tiez chcel za kartu 160 Sk, sviniar jeden Ale ten ma zas dotaciu v prepocte na jedneho obyvatela mesta polovicnu oproti Bratislave.)
tulenique: ja nechcem byt vrtak, ale ten priklad s tou simkartou nie je az tak odveci, ako sa to zda... obratim to inak: ak vlastnis mobilny telefon, ktory nepodporuje napriklad sluzbu easy, mas dve moznosti - nevolat alebo si kupit novy mobil... co urobis? kupis si novy mobil... alebo prejdes k inemu operatorovi, co ale v pripade dpb nie je dost dobre mozne...
mimochodom, deti, ja som bol cez vikend v BB a okrem toho, ze maju krepu krizovatku na hustaku, maju aj uuuuuuuuzasny vozovy park na mhd. bbds v mojich ociach ako dopravca vyrazne stupol najma potom, co som v beznej premavke nasiel renault citybus...
a co sa tyka ick, mna to uz netrapi, musel som si totiz moju cipkartu dat vymenit uz minuly rok, ked som tu staru dolamal teraz uz mam em-kartu a mam na nej nabity aj kredit na jazdy bratislavskou sad na zahorie, heh
Nezda sa mi vhodne porovnavat ICK s debetnou kartou z banky... uz len preto ze bank je na slovenskom trhu viac, kym DPB ma v BA zatial dominantne postavenie blizacie sa monopolu. A este pri 'nakupe 'debetnej karty bolo hned jasne ze to stoji X korun a karta plati 2 roky. Kym pri ICK je situacia trosicku ina.
Ako ak sa naseriem a nebudem mat nic ine na praci, tak mozno napisem par teplych listov na niektore miesta ohladom vymeny tych ICK za cca 160 korun. Ja v tom ciastocne vidim zneuzivanie svojho dominantneho postavenia. Na druhej strane mi je jasne ze DPB by mal tazkosti uhradit vymenu ICK z vlastnych zdrojov, preto svoj mailing na statne institucie este zvazim. V kazdom pripade si pockam na oficialnu spravu.
Skutocne sa mi zatial avizovany postup nezda celkom vhodny. To je asi ako keby mi moj mobilny operator povedal ze si musim vymenit SIMku dajme tomu za poplatok 1000 Skk lebo on prestava podporovat typ SIM karty z roku 1997, ktoru ja zial vlastnim...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Sakra, samochvala smrdi, ale ked ono je to vsetko pravda
Inak ked upgradujes SIM kartu (napriklad u Paegas/T-mobile CZ) z beznej na taku, co podporuje Infoservis, GSM banking a Navigator (sluzba, kde zadas poziadavku napr. na najblizsi bankomat a on ti ho na zaklade toho, kde prave si, posle SMSku s adresou bankomatu), tak si za to musis zaplatit.
DP ovsem nezvysuje rozsah poskytovanych sluzieb, vsak? Nemal by teda ziadat za vymenu cipovej (na toto slovo pouzivaju na k-reporte roztomilu presmycku) ziadne peniaze, nanajvys symbolicku ciastku, povedzme 30 Sk. Pokial si sam tuto investiciu nemoze dovolit, je na tom biedne a mal by porozmyslat o tom, ci je hospodarne platit vozidlo, ktore cely den z kazdej hodiny 35 minut prestoji na konecnej.
(DP Presov tiez chcel za kartu 160 Sk, sviniar jeden Ale ten ma zas dotaciu v prepocte na jedneho obyvatela mesta polovicnu oproti Bratislave.)