Obe spomínané trate by ale najskôr museli v prípade 131 zdvojkalajniť a v prípade 110 ztrojkolajniť. Takže reálnejšie je postaviť novú trať. ? ? ? (Snáď nemusím vysvetlovať priepustnosť a vyčerpanú kapacitu.)
inak takto by šlo napojiť aj trať 131 na Ružinovskú radiálu. Električky by mohli chodiť z centra BA cez Ružinov a ŽST P. Biskupice až do Dunajskej stredy, rovnako by šlo spojiť Dúbravskú radiálu s traťou 110 na smer Malacky. Keď tram-train, tak nech to funguje komplet pre viacero smerov a nielen Petržalka - Nivy - Vinohrady - Rača - Pezinok
rámcová zmluva...ak DPB už teraz bude kupovať tie klbáky po 5 kusoch je jasné, že ich reči o tom ako potrebujú kĺbové vozidlá sú iba plané vyhlásenia, teda také isté klamstvá akými nás DPB vytrvalo kŕmi od nepamäti. ?
takže je prednejší preklad 30 a 37? Netvrdím, že nie je to potreba, je to predsa logické aby linky nechodili krátko po sebe a dopĺňali sa 30 a 37, ale aj 30 so 63 by mohli zladiť trochu aspoň.
"mimoriadnymi linkami 10 (Vozovňa Jurajov dvor - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Špitálska - Námestie Ľ. Štúra) a 214" ta linka 10 bude stat aj na safku? na stranke DP som nenasla ani odchody ani presnejsiu trasu ?
CapaCity... Rámcova zmluva je na 40ks, ale to neznamená, že všetky kúpia nie? Tako ako naše 25Trky ešte môžu kúpiť 6ks tušímže, ale zatiaľ ich nevidím.... ?
Mimochodom nedá sa niečo spraviť pre lepší preklad odochodov L30 a 63? Na mysli mám to aby vytvárali spolu presne interval 6/10-20/7-8//10. Viem, že L63 má dva spoje do hodiny počas sedla, ale keby mala odchody tak, aby vytvárala preklad s L61 v sedle na spoločnom úseku teda L61 by šla o X:00 X:20 X:40 a L63 by šla o X:10 a X30 a takto isto by sa rozložili odchody L30 a 63.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider