Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #134167:
Prečo paródia? Jediná vec, čo mi tam nesedí je, že prvý vlak z Muráňa do Plešivca ide o 8. Inak tie rozostupy vlakom sú 3-4 hodiny, ale niet sa čomu čudovať keď je tam situácia aká je. Možno keby tie gemerské spojky existovali, vyzeralo by to dnes s prácou v regióne inak (hovorím možno, čiže nie je to nutnosť)
Reakcia na: MiroBA #134160:
Aj tak by po nej nič nejazdilo. Aký by mala význam tá trať? V nákladnej doprave žiadny a v osobnej detto, veď existujúce trate sú bez dopravy (tú paródiu na Muráň nepovažujem za osobnú dopravu).
Reakcia na: 810zssk #134165:
keby som ziskal njake informacie na ich adrese tak tu nepisem, chcel som vediet ci nemal s nimi niekto skusenost alebo proste nevie ako to tam chodi
Reakcia na: boriskoo #134164:
info@studentagency.sk
zdravim, chcel by som sa spytat na nejake informacie o STUDENT AGENCY, s akou praxou prijimaju soferov, ake turnusy robia, kam vsade vozia, kde prespavaju soferi a tak podobne. za odpoved dakujem
Reakcia na: Karakol #134149:
rovnako myslím, že èloveka zaskoèí to, že ak si kline napr. na odkaz mapy.sk (ktorý je aj tuto na imhd.sk), tak mu zobrazí komplet trať Slavošovce - Magnezitovce.
Mòa však zaujíma hlavne ten úsek od Magnezitoviec po Lubeník, lebo tento nikto nepopisuje ako presne sa napája na trať. Dakde sa píše, že sa napája v stanici Lubeník a dakto píše o Chyžianskej vode. Tak som šiel pozrieť na Google Earth èi tam niesú vidie náznaky trate od Magnezitoviec - niè. Navyše, samotný názov Chyžianska voda tam ani nie je, akurát Teplá voda, kde je rozsiahla povrchová ťažba horniny takže neviem si predstaviť ako by sa trať vykrúcala okolo toho lomu keï je ve¾ký ako dedina skoro. Nižná Slaná - Štínik, èo som videl jeden nákres http://www.vlaky.net/servis/trat.asp?lang=1&id=80, tak mi staèilo...tá trať je samý oblúk, vlak sa asi 3 priblíži k miestu kadia¾ už prešiel.
Reakcia na: 810zssk #134155:
To je konkurencia... podobné zníženie cien očakávam u Blagussu po zavedení 801 do Rajky 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #134150:
nikdy som tam nebol bohužiaľ, najďalej som sa dostal po Poprad cez trať 180, Chvatimech na 172, Zvolen na 170, na 130 po Štúrovo a na 140 po Prievidzu cez Leopoldov rýchlikom Bojnice.
V týchto článkoch o Gemerských spojkách ako aj o iných zaniknutých prípadne fyzicky dožívajúcich tratiach, ktoré sú desiatky rokov mimo prevádzku sa často spomína, že by zavedenie vlakového spojenia a opätovné prepojenie (Šahy, Suchá hora) alebo dobudovanie (Gemerské spojky) malo priaznivý dopad na ekonomiku regióna, čo sa týka pracovných príležitostí a pod... ale nenapadá ma dôvod prečo by sa niekto trhal na Gemeri investovať do zamestnania tamojších obyvateľov,keď sa odtiaľ skôr všetci sťahujú. Ešte Šahy a Suchá hora by sa dali chápať. Šahy by to odbremenilo od kamiónovej prepravy, mohlo by sa začať viac voziť vlakom a mohlo by sa to využívať na spojenie PL - Žilina - BB - Zvolen - Budapešť, ako aj na osobné regionálne vlaky.
Reakcia na: Preßburg.Germane #134158:

Ano, tá trať tam zakreslená je.
Škoda, že sa to nedokoncilo v 50tich rokoch stačilo len v podstate koľajnice položiť a na niekde mostovky dať.
Tie tunyly vyzerajú byť v dosť dobrom stave az na Tisovecký portál. Dalšia trať čo sa nechala len tak schátrať.
Možno by dokončenie nevyšlo ani nejak veľmi draho, niekde som počul o tom i úvahy.
Reakcia na: no.ev.di. #134148:

A plánovaná trat Nižná Slaná - Štítnik zostal len na papieri ak si s čítania dobre pamätám.
Reakcia na: no.ev.di. #134148:

Nedávno som čítal o Gemerský spojkách. Podrobná reportáž je inak na vlaky.net. a aj nejaké plániky myslím. pozri tam sekciu články pod traťou 166: Plešivec - Slavošovce alebo rovno sekciu ŽSR 999: Gemerské nedokončené - trate
Čo sa týka plánov , slabý náčrt trate Slavošovce - Magnetizovce na počudovanie som zahliadol a v Podrobnom autoatlase Slov. Republika 1:100000
(VKÚ - 6 vydanie) -trať pod Dielikom tam však zakreslená nie je.
Reakcia na: Preßburg.Germane #134156:
Su mesta kde mas povolene bicykle mimo spicky, to je celkom fajn riesenie 🙂
Reakcia na: Jezo #134136:

Inak, aj mňa by zaujímalo, prečo je preprava bicyklov vlastne vylúčená.
Ja osobne by som v tom nevidel problém za určitých podmienok v určitom čase. Napr. v rannej špičke sa mi to nejaví byť najvhodnejšie. Mohlo by sa to nejako upraviť, dať prepravné podmienky pod. ako pri kočíkoch alebo sánkach.
Aj mňa napadlo cestovať tak pred časom, keď som istú dobu pracoval asi 5km od hraníc mesta BA a to takým spôsobom, že by som sa zviezol na konečnú a odtial zvyšok šiel bicyklom. -Aby som nemusel denne chodiť SADkou a ušetril. No tento problém, snáď, aj v dohľadnej dobe odpadne ohľadom cestovného a zevedie sa riadna BID so zjednoteným cestovným.
A čo sa týka Bicyklov ešte, vôbec najlepšie by bolo vybranie určitého poradia nosných liniek ktoré by aj prepravu bicykla umožňovalo.
Napr. 1. poradie na L5, 2, 8, 202, 93...
Ono síce sú cyklo linky 128 a 901 ale to pokrýva len juh a západ mesta a len cez víkendy.
Takzv. Cyklotramvaje a Cyklobusy zaviedli aj v Ostrave, tu však netvrdím, že špeciálne linky na to sú práve to najsprávnejšie.
Reakcia na: Peon #134139:
Celkom by som tomu veril, vsak Dlhe Diely su takmer na hranici 😉
Reakcia na: no.ev.di. #134138:
Práve v GVD 1973/74.
Reakcia na: Richardko #134133:
Preprava akehokolvek bicykla je zakazana, okrem linky 128. Skus sa vsak spytat vodica, mozno dovoli (co ti nezarucuje ze revizor bude rovnako ustretovy ak nahodou bude kontrolovat).
Reakcia na: no.ev.di. #134140:
Lenže tie dohody boli robené ešte pred tým, čo Prokopovič zrušil osobnú dopravu aj na nadväzujúcom úseku Zvolen-Šahy. A od rozhovorov už uplynulo deväť rokov a je ticho.
Zmysel dobudovania železnice najviac spochybňuje práve tento článok. Ak je pozdĺž Poiplia autobusová doprava kriticky riedka, niet dôvodu budovať železnicu. (A nad argumentom o Balatone sa možno len pousmiať. Masy Slovákov tam smerovali v časoch, keď ešte v Balatone bola voda:-) a keď inam nemohli...)
Reakcia na: no.ev.di. #134148:
Keď už, tak Revúca-tunel pod Dielikom. Trať mala odbočovať už v ŽST Revúca. Keď sa niekedy ocitneš v Revúcej, tak násyp severne od stanice, po ktorom mala ísť, je neprehliadnuteľný.
Reakcia na: no.ev.di. #134148:
Tu cela situacia http://www.vlaky.net/servis/trat.asp?lang=1&id=80, tu ako rozostavane trate: http://www.dfs.sk/mapy/m34113dc.jpg , http://www.dfs.sk/mapy/m34113cd.jpg , http://www.dfs.sk/mapy/m34113cc.jpg , useky, ktore sa nestihli dostavat tam samozrejme nie su. Dokonca som pred dvoma rokmi mal v rukach autoatlas z roku 2002, kde tieto trate boli nakreslene ako funkcne so stanicami. 🙂 Velmi seriozny zahranicny vydavatel..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.