Inak, aj mňa by zaujímalo, prečo je preprava bicyklov vlastne vylúčená.
Ja osobne by som v tom nevidel problém za určitých podmienok v určitom čase. Napr. v rannej špičke sa mi to nejaví byť najvhodnejšie. Mohlo by sa to nejako upraviť, dať prepravné podmienky pod. ako pri kočíkoch alebo sánkach.
Aj mňa napadlo cestovať tak pred časom, keď som istú dobu pracoval asi 5km od hraníc mesta BA a to takým spôsobom, že by som sa zviezol na konečnú a odtial zvyšok šiel bicyklom. -Aby som nemusel denne chodiť SADkou a ušetril. No tento problém, snáď, aj v dohľadnej dobe odpadne ohľadom cestovného a zevedie sa riadna BID so zjednoteným cestovným.
A čo sa týka Bicyklov ešte, vôbec najlepšie by bolo vybranie určitého poradia nosných liniek ktoré by aj prepravu bicykla umožňovalo.
Napr. 1. poradie na L5, 2, 8, 202, 93...
Ono síce sú cyklo linky 128 a 901 ale to pokrýva len juh a západ mesta a len cez víkendy.
Takzv. Cyklotramvaje a Cyklobusy zaviedli aj v Ostrave, tu však netvrdím, že špeciálne linky na to sú práve to najsprávnejšie.
Preprava akehokolvek bicykla je zakazana, okrem linky 128. Skus sa vsak spytat vodica, mozno dovoli (co ti nezarucuje ze revizor bude rovnako ustretovy ak nahodou bude kontrolovat).
Lenže tie dohody boli robené ešte pred tým, čo Prokopovič zrušil osobnú dopravu aj na nadväzujúcom úseku Zvolen-Šahy. A od rozhovorov už uplynulo deväť rokov a je ticho.
Zmysel dobudovania železnice najviac spochybňuje práve tento článok. Ak je pozdĺž Poiplia autobusová doprava kriticky riedka, niet dôvodu budovať železnicu. (A nad argumentom o Balatone sa možno len pousmiať. Masy Slovákov tam smerovali v časoch, keď ešte v Balatone bola voda:-) a keď inam nemohli...)
Keď už, tak Revúca-tunel pod Dielikom. Trať mala odbočovať už v ŽST Revúca. Keď sa niekedy ocitneš v Revúcej, tak násyp severne od stanice, po ktorom mala ísť, je neprehliadnuteľný.
Nemá niekto prosím Vás nejaké presné mapy Gemerských spojok kadiaľ to malo ísť? Všetky reportáže čo som našiel sú venované len tunelovým úsekom a viaduktom, ale napr. úsek Magnezitovce - Teplá Voda nikto nepopisuje, rovnako ako úsek Muránska Dlhá Lúka - tunel pod Dielikom nie je vôbec opísaný a už vôbec sa nikto nezmieňuje o detailoch plánovanej trate Nižná Slaná - Štítnik.
Už len 06T by nám tu chýbali... V Cagliari si teraz trieskajú hlavu, čo to nakúpili, lebo už im to "zbrúsilo" celú trať. Ale objednali si vozidlo s neotočnými podvozkami, tak ho majú mať. Osobne za najlepšie riešenie považujem 15T ForCity.
Ešte doteraz môžem mať. ? Lebo tam stále niečo vyšetrujú nechcel by som byť na ich mieste. Oke ale už koniec OT. Dnes ráno možno bude niekde na rakúskej stránke v skratke písané niečo o tom. ?
Pokiaľ je ticho čo bolo (lebo je noc) tak je počuť sirény poplachové ale aj hasičské nakoľko vzdušnou čiarou to je len 3km (teda zvuk je počuť za ticha). Ale ináč by som si to nevšimol kebyže nesledujem policajnú akciu pod mojími oknami lebo vykradli alebo sa niečo stalo v jednej vile kde bolo asi 5 policajných áut (nakoľko až zaroh ja nevidím presne neviem) 2 SBSky a neskôr prišli ďalší policajti... A dovidím do Hainburgu, Wolfhsthalu, vidím ešte aj pilier mostu v Rakúsku cez Dunaj (ak vieš ktorý myslím) a ak sa nakloním z bakóna tak temer hranice až.
To sirény z Rakúska je počuť až na okraj Dlhých dielov? ? Kam konkrétne tam dovidíš, že aj autá vidíš? S ďalekohľadom niekde do okolia Wolfsthalu (cesta do Hainburgu)?
chcem sa ťa opýtať na jednu trať, ktorá je už možno minulosťou aj fyzicky a síce podľa starého grafikonu ČSD 1973-74 úzkorozchodná trať Ružomberok - Korytnica, kúpele, kedy to bolo naposledy v prevádzke?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka
a aspon si mal kulturnu vlozku sledovanim diania v blizkosti domu ?