Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jeffko #133660:
Najlebsie bude asi linkou 70 na konecnu Novy Most a odtial pokracovat linkov 37. Cele to zvladnes na jeden hodinovy listok (cez vikend plati 90 min).
A pripadne este sleduj tuna aktuality a mozno bude podobne ako minule roky posilnena doprava z pod noveho mosta, vid: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6023&text=markiza
Ahojte akou linkou MHD sa v sobotu 15.08.2009 dostanem z autobusovej stanice na DOD TV Markíza. Ďakujem ?
Reakcia na: vlado13 #133658:
Kto chce Petržalku PREDNOSTNE obsluhovať trolejbusmi je idiot. Trolejbusy majú výhody energetické a ekologické ale žiadnym spôsobem nezvyšujú oproti autobusom kapacitu ani cestovnú rýchlosť. A to som prosím pekne trolejbusový fanda!
Reakcia na: no.ev.di. #133634:
nechcem kritizovať, mám záujem sa oboznámiť s komplexným návrhom,
som pesvedčený, že Petržalka je akoby stvorená na prednostné obsluhovanie t-busmi, ešte ak by aj LA99 alebo jej náhrada mohla byť LT,
k linkám cez Nový most, dostal som takú informáciu, že je natoľko zaťažený, že už neznesie ďalšie priťaženie od stĺpov a trolejov, pravdivosť nezaručujem
Reakcia na: S499.1023 #133656:

Pokud vím, tak 14T byla v pohodě od začátku.

Levá strana od Malostranského náměstí na Klárov právě problémová je. KT8D5 musí zklápět zrcátko, ve směru z5 v pohodě.
Reakcia na: m@rtin #133655:
ULF má 2400 mm a výpočtům průjezdu nevěřím, když byla 14T i 15T objednávána na dodržení průjezdného profilu T3 a pak se musejí dělat tanečky s hřebínky a zkouškama průjezdnosti. Kromě toho při průjezdu splítkou od Malostranského náměstí do Letenské prevá strana vozu nevybočuje a levá není kritická a v opačném směru není oblouk.
Reakcia na: S499.1023 #133648:

Zavadil. Výpočet průjezdu ULFu prokázal, že by měl stejný problémy jako kachny nebo wany - tedy při průjezdu splítkou by musel mít sklopené zrcátko. Dohledáš to v některém starém čísle DP Magazínu.
O užší karosérii ani tak nejde, jako spíš o přední převis. Mimochodem, kolik má ULF na šířku? 15T má 2460 mm.
Reakcia na: kecho #133653:
Práve to je ten problém, že 84 a 99 chodia tak, že 99 poberie 84 cestujúcich pre úsek Ovsište - Hálova, alebo naopak. Zrazu DPB na riešenie tohto problému DPB kašle. Voľakedy sa dušoval ako treba robiť preklady a snažiť sa o čo najefektívnejšie využitie kapacity. Uplynuli 4 roky od zavedenia optimalizácie linkového vedenia v Petržalke, a nebolo by na škodu to premyslieť ešte raz. Nehovorím, že všetko prehádzať naruby, to nie. Len zvážiť či má zmysel taký hustý interval na L95 ako je v úseku Technopol - Vyšehradská (môj návrh 95+195 v úseku Vyšehradská - Technopol (6/7-8/6//7-8 - Šafko 3/7-8/3//7-8, poznáš myslím), zvážiť spojenie 34+83+84 do jednej linky a tiež vymyslieť dačo s poloprázdnymi L94 na Vazovovej... Keď by sa tuto podarilo ušetriť nejaké vozidlo, mohlo by sa pridať na L61 napr., kde je sedlový interval a v poobednej špičke fakt mizéria a tiež uvážiť či sú Solarisy na L96 to správne...
Reakcia na: Mikimaus #133632:
dobre som si prečítal, lenže nie je definované ani čo je nástup, takže neviem, na čo mám byť pripravený ?
Re #133633 enge2: to nemyslíš vážne... veď v Ovsišti je pekné obratisko a okrem toho ak si dobre pamätám, tak "výhledově" tam mal nejaký Tbus aj končiť...
Re #133636 no.ev.di.: 84+99 nechodia všelijak, chodia celkom presne grafikonovo (aspoň teda z Ovsišťa), lenže problém je, že chodia naraz, prípadne je medzi nimi rozdiel jednej minúty... podobne ako opačným smerom z Hálovej ide (najmä v sedle) v rozpätí 2 minút 88, 84, 99 a potom zase dlho nič...
Re #133638 intony: aha, tak potiaľ by mohli klesnúť na úroveň terínu - a aj mostík (pontónový) tam majú novopostavený, takže prístupné zo všetkých strán 🙂 btw. a potom "výhledově" pri Jungmannovej bude asi pretínať cestu...? či to ešte asi nikto nevie...
Re #133641 no.ev.di.: asi aby sa mali tie eliny kde v Pe otáčať, keď bude v roku 2045 hotová fáza č. 1 projektu "elina do Pe" okrem toho, kým sa rozhodnú či v Pe pôjde nad/na/pod zemou, tak to obratisko už bude treba aj rekonštruovať 😉
3514 hviezdou reklamy "dona ta caka laska" na novu televiziu DOMA ?
Reakcia na: S499.1023 #133650:
no tak čo ti ja poviem? dobre vieš, a viem aj ja, že nemám podklady aké by ťa uspokojili... takže poviem ti to na rovinu - čítal som, že linka ktorá má viac ako 4 spoje do hodiny sa oplatí trolejovať. Skôr to bolo napísané ako povera, resp. legenda, tak mi to pripadá ale zas je to čiste blud? To tieť pochybujem...
Reakcia na: no.ev.di. #133636:
Na to máš nejakú ekonomickú štúdiu, že sa oplatia alebo si sa len proste rozhodol?
Reakcia na: enge2 #133645:
je to na dlho, nedáme reč na ICQ?
Reakcia na: m@rtin #133630:
Ale nezavadil. ULF je totiž užší. Tyhle legendy se povídaly snad o každém novém typu v pražské síti a všechno projelo.
Reakcia na: enge2 #133645:
ale takto, ja som rátal Petržalku, číste len trolejovanie Petržalky, takže rátať tam Bajkalskú by bola kravina, nie? ? to už spadá do trolejovania Ružinova, resp. Nového mesta.
Reakcia na: enge2 #133642:
Ešte chcem dodať, teda keď si sa ma pýtal "a co ine okrem 98 by tu trat vyuzilo??? " sa ťa ja opýtam, že podumaj či nie je 10 spojov v rannej špičke a 6 až 8 v ostatnom čase, a cez víkendy 5 do hodiny dobrý argument. Keď napr. máme trolejbusové trate kde jazdí max 4-6 spojov do hodiny (Koliba, NÚSCH, SÚSCH, Vojenská Nemocnica), tak myslíš, že pre 10 spojov v rannej špičke a 6-8 v ostatnom čase pre linku 98 by to bolo neekonomické, najmä keď by mohla premávať v intervale 6/7-8/7-8//12, a nemala by v sedle také oslabenie ?
Reakcia na: no.ev.di. #133643:
ale to je o tom co vravim, ze by sa musela vybudovat pomaly cela bratislava aby to malo zmysel na takychto linkach. preto to vidim nerealne ?
Reakcia na: Ike #133617:
Páni, šetrite svoje city. Kolega Milan N. nič také robiť nebude, je to dobrák od kosti, to len tu na diskusii robí ramená.
Reakcia na: enge2 #133642:
no využiť by ju mohla L74 od zastávky Prístavný moc po Bajkalskú ? však sa aj do Vlčieho hrdla plánuje trať. Síce vidím, že cez Domové role si neviem predstaviť kedy chcú tu komunikáciu vystavať lebo trolejbus nemôže ísť kdesi v humne medzi záhradnými chatrčami kde je tá cesta rozhodne nie je pre MHD.
Reakcia na: no.ev.di. #133640:
ja som tym chcel len povedat, ze je to nerealne nakolko je tam strasne mnozstvo novych trati mimo petrzalky a tym padom by si nemal tych 25 km ale markantne viac a co ine okrem 98 by tu trat vyuzilo??? 75 by musela mat potiahnutu raciansku az po kadnarovu, to iste v ruzinove od ruzinovskej ja to realne nevidim 🙂 🙂. ale je dobre ze si kratis cas aspon takto a mozno raz ta napadne lepsia alternativa 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.