Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enge2 #133642:
Ešte chcem dodať, teda keď si sa ma pýtal "a co ine okrem 98 by tu trat vyuzilo??? " sa ťa ja opýtam, že podumaj či nie je 10 spojov v rannej špičke a 6 až 8 v ostatnom čase, a cez víkendy 5 do hodiny dobrý argument. Keď napr. máme trolejbusové trate kde jazdí max 4-6 spojov do hodiny (Koliba, NÚSCH, SÚSCH, Vojenská Nemocnica), tak myslíš, že pre 10 spojov v rannej špičke a 6-8 v ostatnom čase pre linku 98 by to bolo neekonomické, najmä keď by mohla premávať v intervale 6/7-8/7-8//12, a nemala by v sedle také oslabenie ?
Reakcia na: no.ev.di. #133643:
ale to je o tom co vravim, ze by sa musela vybudovat pomaly cela bratislava aby to malo zmysel na takychto linkach. preto to vidim nerealne ?
Reakcia na: Ike #133617:
Páni, šetrite svoje city. Kolega Milan N. nič také robiť nebude, je to dobrák od kosti, to len tu na diskusii robí ramená.
Reakcia na: enge2 #133642:
no využiť by ju mohla L74 od zastávky Prístavný moc po Bajkalskú ? však sa aj do Vlčieho hrdla plánuje trať. Síce vidím, že cez Domové role si neviem predstaviť kedy chcú tu komunikáciu vystavať lebo trolejbus nemôže ísť kdesi v humne medzi záhradnými chatrčami kde je tá cesta rozhodne nie je pre MHD.
Reakcia na: no.ev.di. #133640:
ja som tym chcel len povedat, ze je to nerealne nakolko je tam strasne mnozstvo novych trati mimo petrzalky a tym padom by si nemal tych 25 km ale markantne viac a co ine okrem 98 by tu trat vyuzilo??? 75 by musela mat potiahnutu raciansku az po kadnarovu, to iste v ruzinove od ruzinovskej ja to realne nevidim 🙂 🙂. ale je dobre ze si kratis cas aspon takto a mozno raz ta napadne lepsia alternativa 😉
Reakcia na: intony #133638:
načo tam obratisko? nebolo by lepšie ho spraviť pri Technopole alebo pri Holíčskej a potom ťahať trať ďalej?
Reakcia na: enge2 #133637:
tak ale určite by trať na Bajkalskej nevyužívala len L98 a čo sa týka trate k OD Slimák tiež by to nebola určite záležitosť len L98 ?
Reakcia na: intony #133638:
hmm, po dostavani trate az po JD by mohlo sluzit toto obratisko pre ZV teda ak ho nezlikviduju 😃, nevies este nejake info ?
Reakcia na: kecho #133629:
obratisko blízko Vlasteneckého námestia.
Reakcia na: no.ev.di. #133636:
ale nemozes brat do uvahy len petrzalku, musis do toho zapocitat aj mesto pri 98 musis zatrolejovat celu kutlikovu, dolnozemsku, pristavnu, bajkalsku, vajnorsku, riazansku, kukucinovu, jarosovu a spat je to dalsie navysenie a to pozeram len L98 ?
Reakcia na: enge2 #133635:
ja viem, ale keď si pozrieš pôvodný plán trolejovania Petržalky, tak sa hovorí o 26km tratí. Meral som môj návrh a vyšlo mi 25,75km, takže by som sa do toho plánu spratal v pohode. Prekvapuje ma, že sa neuvažuje aj o trolejovaní L98, lebo tá je dosť dlhá a interval má taký, že sa tam trolejbusy oplatia. Čo sa týka L83, tak tá je vlastne náhrada pre Ovsište za L84+99 a hlavne aby boli pravidelné rozostupy medzi spojmi a nie ako teraz chodia 84 a 99 všelijak, síce cca podľa CP ale o preklade nemôže byť vôbec reč. Z môjho návrhu vidíš, že sa Petržalka po zavedení električky dá obslúžiť 8 trolejbusovými linkami (resp. 9, keď 80 a 88 rátam ako jednu), a 3-4 autobusovými linkami (59(?!),92,96,99) a jednou minibusovou (180). Ešte k tej L83 (resp. aj 34 a 84), chcem povedať toľko, že ma prekvapuje, že napriek tomu, že cez Harmincovu smeruje slušný počet cestujúcich do mesta neuvažuje sa nejak nahlas o ekologickom prepojení Dúbravky s Patrónku a ďalej cez Pražskú do mesta ?
Reakcia na: no.ev.di. #133634:
to sa mi vidi moc nerealne, mozno horizont 100 rokov 😃. L98 urcite v takejto forme nebude moct byt pretoze by to malo vysoke naklady, kazdopadne bolo by fajn mat v BA skoro celu MHD na elektrickej trakcii, ale zase neprehanat to a urobit ju len tam kde sa naozaj oplati a nebude problem s realizaciou trolejoveho vedenia 😉
Reakcia na: enge2 #133626:
Trolíky by mohli byť v podstate v skoro celej Petržalke, pri tej frekvencii spojov ako má. V Google Earth som si spravil komplet mapku rozvoja trolejbusovej dopravy, tak zverejním sem Petržalku ako by som si to predstavoval, samozrejme beriem na oh¾ad to, že kým sa to všetko podarí už bude premávať elektrièka do Petržalky, takže obsluha Petržalky by sa mierne menila. Kto chce len kritizovať, tak nech ma osloví a môžem mu poskytnúť komplet plán liniek nakreslený na fotomape, elektrièky, autobusy, trolejbusy + k tomu aj intervaly.
LT68 : Holíèska - Jiráskova - Furdekova - EUBA - Most Apollo - Košická - ST Aréna (4/6/5//12)
LT69 : Letisko - Galvaniho - Rožòavská - Tranvské mýto - Mýtna - Zochova - Nový most - Panónska - Smolenická - Budatínska - Vyšehradská (4/6/5//7-8)
LT80/88: AS - SND - Most Apollo - EUBA - Furdekova - Nám. hranièiarov - Rusovská cesta - Einsteinova - Zochova - Kollárovo nám. - AS (8/10/8//12)
LT83 : Ovsište - Šustekova - Jantárova - Dvory - Nový most - Hodžovo nám. - Patrónka - Harmincova - Saratovská - Pri kríži - Štepná (tu by som si radšej do Dúbravky cez Patrónku predstavil elektrièkovú trať, ale tej asi nie je nikto naklonený pre oblasť Patrónky)(4/6/5//12)
LT89 : Holíèska - Smolenická - Panónska - Nový most - Zochova (4/-/5//-)(keïže premáva len v špièke ako posila LT69, môže byť aj autobusová, teda LA)
LT90 : Nový most - Einsteinova - ŽST Petržalka - Jiráskova - Romanova - Technopol (8/10/8//12)
LA92 : bez zmeny trasy (sólo autobusy, 12/20/12//20+VWspoje celotýždenne)
LT95 : Antolská - Lúèanka - Budatínska - Holíèska - Technopol - Osuského - Nám. hranièiarov - Jantárova - Muchovo nám. (6/7-8/7-8//10)
LT98 : Jasovská - Betliarska - Lúèanka - Budatínska - Smolenícka - Technopol - Starý háj - Ovsište - EUBA - Most Apollo - Prístavná - Bajkalská - Polus C.C. - Riazanská - OD Slimák (6/7-8/7-8//12)
LA99 : Technopol - Osuského - Nám. hranièiarov - ŽST Petržalka - Kúpalisko Matador/Kopèany (6/7-8/7-8//10 - preklad s LT95)
Reakcia na: kecho #133629:
co sa tyka obratiska tak este moze byt, ze to bude naozaj otocka pri byvalej starej ceste smerom na stadion artmedie, medzi tych par stromov alebo potom az za krizovatku. Mam ale pocit, ze mali robit uz rovno aj ten usek po JD lebo takto povedia uz chodi do petrzalky elektricka a to staci 😃. Inak potom to bude vyzerat celkom divne ked budeme mat v petrzalke uz dve lokalne linky a to 95 a 99 ? .

k tym trolejbusom myslim, ze v petrzalke by bolo prospesne mat tie trofliky (ale je to sci-fi) dolezitejsie je podla mna zatrolejovat Lamac - Patronka a Letisko - Radiova, potom budu nasledovat DD - Stare grunty - Patronka 😃 a nakoniec mozno bude aj petrzalka.
Inak viem ze BA ma problem ze nemoze moc cerpat z Eurofondov, ale nie je vramci EU aj nejaky prispevok za Ekologicku dopravu a jej budovanie??? ?
Reakcia na: kecho #133624:
Nie co je nastup...ale co je to byt pripraveny na nastup.!! Zle si si precital ? To bol len priklad...kludne sa stava ,ze spoj ide aj 2 minuty skor. Zazil som x krat. Takze potom ak mieni ist podla grafikonu tak nech podla neho ide a caka 1-2 minuty na zastavke do svojho odchodu. ?
Reakcia na: Mikimaus #133627:
vyskočil s elinou z koľajnice, zrazil auto a vrátil sa naspäť 😉 výsledok vyšetrovania? nehodu spôsobil neznámy predmet v koľajisku ?
Re #133628 slavius: ja rátam s tým, že na MN bude súčasná AS minimálne ešte tak 10 rokov...
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/download.php?id=6518&mode=view

Tak nejužším místem pražské tramvajové sítě projela bez problémů. Teď by neměl být problém nikde.
ULF by naopak tady zavadil zrcátkem o kostel.

Splítka v Letenské ulici na opačné straně
http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/leden/28012005/8673+8674-02.jpg
Reakcia na: enge2 #133625:
no uvidíme, či to ASPOŇ po tú Bosákovu príde. inak, by ma zaujímalo, kde a ako tam chcú spraviť to obratisko. miesto tam íce je na ľavej strane (z pohľadu cesty z mosta) a na jednom sú ešte naskladané panely z výstavby rýchlodráhy 😉 lenže - tuším sa tvrdilo, že Bosákovu prejde zvrchu ako MUK no a ako tam potom chcú zrazu skočiť na malom kuse o 5 či 10 metrov (alebo koľko je tá výška nadjazdu) dolu "na zem"?
Re #133626 enge2: na konečná Ovsište pre Tbusy sa teším už od roku 2005 a nasľubovania natiahnutia trolejov cez Apollo... tak by sa Pe mohla napojiť na sieť a možno by pri nejakom prelinkovaní bol nakoniec potrebný aj menší počet vozov...
Reakcia na: pipka #133623:
Ze by nam T3 pokrocil a svoj hnev si vylieval aj na IGK ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.