Odkedy ho zobrali na update firmwareu tak to s nim ide dolu vodou - nefunguje detektor svetla, 15 minut ukazovalo odchod 33 za 3 minuty a podobne > Luky musime ist za brankom vybavit napravu
tak prečo potom dpb vymýšľa tri tendre (CapaCity, exKarosa, Sor) pri "unifikácii vozového parku"? Nezaregistroval som jeden rozumný dôvod - to, že sa realiťák so záhradkárom oháňajú krízou (a teda paradoxne zlacnením tovaru) za rozumný dôvod nepovažujem... okrem toho tender 240 ks bol (náhodou?) tak zvrzaný, že sa jeho existencia nemusí ani rátať, pretože z neho nevzišiel jediný bus.
Re #133589 no.ev.di.: jedine, ak by náhodou Mercedes vyhral aj tendre č. 2 a 3, ale o tom dosť silne pochybujem....
Re #133579 enge2: "Podľa zistení ČTK by mala byť jediným uchádzačom spoločnosť Mercedes Benz Slovakia." ? tak na to bolo skutočne treba veľmi investigatívneho novinára - keby si prečítal podmienky+sledoval zahradkárovo vyjadrenie "niekoľko takýchto busov by sme chceli vysúťažiť", tak by rovno videl aj to, s akým vozidlom sa prihlásili...
a podľa akej logiky ho môžem mať? chceš mi povedať, že existuje šanca aby všetky tri tendre vyhral jeden výrobca? ešte uváž aj to, že stále to nie je 240 autobusov ale len 140-160, takže minimálne 80-100 busov sa bude aj tak súťažiť
zatiaľ to ale ani nevyzerá tak, že by SOR stratil šance pri všetkých troch tendroch... Myslím, že aspoň jeden z nich si SOR uloví, takže nás čaká "unifikovaný" vozový park...
vie niekto, kedy naposledy displej na molecovej ukazoval spravne casy odchodov? vzdy ked idem okolo ukazuje uplne nezmysly. hlavne, ze sa zahradnik mohol pri jeho zavedeni pretrcat v mediach. ci to naozaj aj sluzi cestujucim je uz nepodstatne... vlastne ako vsetko v DPB ?
klimatizacia je v stredoeuropskych podmienkach do buducnosti absolutne neopodstatnena. ? Podla viacerych analyz postupu globalneho oteplovania sa ma v SE naopak ochladit. Toto ujo Zahradnik a vsetci v DPB davno dobre vedia a tak klimatizaciu NETREBA! ?
však a čo mám na ten autobus povedať? nie je to až taký zlý autobus ako som prezentoval, ale ten klbák by mohol byť kratší, hlavne čo sa týka zadku aby neoral naše kvalitné cesty a za ďalšie v 9.5 a 10.5 sú tretie dvere,resp. priestor pri nich a priestor medzi 2. a 3. dverami úplne na riť urobené veci. Ten "kufor" na ktorý sa šlape po schodoch je tiež vec, ktorá nevyzerá normálne vzhľadom na komfort pri pohybovaní sa. Nevadí mi na SORoch ten hrb, navonok sa to dá zniesť ale zvnútra je to horšie, keď človek vidí čo sa pod hrbom nachádza. A nízkopodlažné autobusy sa dajú vyrábať aj inak ako takýmto šetrným spôsobom s úmyslom všetko narvať na čo najmenší priestor teda motor aj cestujúcich.
pravdu máš, a po ceste ako by som vybuchol tak by som buchol aj tebe jednu a urval ti ruky aby si už nepísal to čo nemusíš - t.j. podobné provokačné voloviny.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #133589 no.ev.di.: jedine, ak by náhodou Mercedes vyhral aj tendre č. 2 a 3, ale o tom dosť silne pochybujem....
Re #133579 enge2: "Podľa zistení ČTK by mala byť jediným uchádzačom spoločnosť Mercedes Benz Slovakia." ? tak na to bolo skutočne treba veľmi investigatívneho novinára - keby si prečítal podmienky+sledoval zahradkárovo vyjadrenie "niekoľko takýchto busov by sme chceli vysúťažiť", tak by rovno videl aj to, s akým vozidlom sa prihlásili...