Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
prosim vas ked nieje na zastavke automat na listky a nekupim si ho a idem na cierno tak mi moze dat pokutu revizor?? pokial mi chcete povedat ze si mam kupit cez smsku tak nebudem si kupovat 70 minutovy listok na styri zastavky...... a mam zlavnene cestovne takze sa mi to neoplati.. dakujem
Reakcia na: Valec #133360:
podľa mňa to poplietli, správne malo byť "ďalšie pruhy, mohli by pribudnúť ďalšie parkovacie miesta a ak ostane miesto rozšíriť cyklotrasy" 😉
Re #133340 no.ev.di.: Mickiewiczova-29.8.-Dunajská... možno by stálo za pokus urobiť zo Štefánikovej namiesto 2+2 nanovo 3+1 v jednom smere s tým, že 1+1 by boli bus pruhy a v druhom smere zákaz igk
je pekné, že imhd.sk vytvorilo spoluprácu so zoznamom, ale vtedy tu niektorý tvrdily, že na tom bočnom panely nebudú klebety (drby) a posledné 2 týždne si deň čo deň všímam, že v rubrike Topky.sk je upútavka na aspoň jeden klebetný článok, ako dnes napríklad: Dcére našiel mobil, ubil ju reťazou! atď... ? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #133382:
Práve pozerám na Google Earth kadiaľ šla trať do Suchej hory a môžem povedať, že zastávka Suchá hora v Suchej hore ťažko mohla byť. Od Noweho Targu ide odbočka na juhozápad k dedine Rogóznik, potom tesne míňa dedinu Czarny Dunajec, esíčkom prechádza cez vodný tok k dedine Podcerwone, zas niekoľko pravo a následne ľavotočivých za sebou tesne idúcich úsekov a pokračuje cca 2km od Suchej Hory, približuje sa až za dedinou Hladovka do stanice Liesek, ktorá je 0,5km od dediny a pokračuje do Trstenej. Ak chceš tak ti môžem poslať aj screenshoty z jednolivých úsekov.
Reakcia na: S499.1023 #133368:
Nemala sa inak aj trať z Makova predlžovať do ČR? Rovnako čo som našiel v CP z roku 74-75, tak v úseku Trstená - Suchá hora bola doprava t.č. zastavená na 14km úseku k Poľským hraniciam, čiže tam sa tiež plánovalo prepojenie na Poľskú stranu?
Reakcia na: S499.1023 #133368:
Lenže ten 3.bod padol, rovnako sa mi zdá, že aj trať 134 a 136 mali byť prepojené. Medzi Kolárovom a Nededom by to bola potreba dobudovať asi 12-15km trate.
Reakcia na: MiroBA #133355:
A ešte jedna vec: do Pezinka navrhuješ v špičke 3 linky po 15 minútach, čiže každých 5 minút jeden vlak. To je na tejto trai nedosiahnuteľné. Podľa mojich výpočtov tam môže ísť osobák každých 13 minút, aby pomedzi to ostali medzery na rýchliky a nákladné vlaky. Takže 15-minútový interval je maximum, čo dosiahneš.
Reakcia na: MiroBA #133367:
No, tie predaje 060 nie sú až takého dávneho dáta. Pred cca tromi-štyrmi rokmi skutočne chodli 5-vozňové jednotky a cez víkend na Trnavu takmer nič iné nejazdilo.
Z 8 jednotiek, aj keby boli ešte všetky prevádzkyschopné, by si aj tak mohol nasadiť do turnusu maximálne 6, pretože potrebuješ mať nejakú zálohu.
Reakcia na: MiroBA #133362:
Ano je.
Reakcia na: Valec #133360:
Keby sa niekto uracil vydavat PAPIEROVE bidkove PCL tak mozno by to casom (po ich rozsireni) aj slo.
Reakcia na: MiroBA #133355:
Vymyslas uz davno vymyslene (vid. PDO BSK). Ak ta to bavi tak je to fajn, ale ako navrh na zlepsenie je to na figu, nakolko uz existuje lepsi.
Reakcia na: Vladimír #133347:
Dobre, ale v zaujme mesta ten pristresok nie je. Pokial si ho tam kraj z vlastnej vole postavi, musi sa on aj strat, nie? 🙂
Reakcia na: AAA #133335:
Teoreticky sa o to starat nemusi nikto. Avsak su institucie od ktorych sa to ocakava.
Reakcia na: irizar #133371:
Jednotky push-pull (riadiaci vozeň + vložené vozne) pôjdu do Bratislavy, jednotky 671 do Žiliny a Košíc.
Reakcia na: MiroBA #133367:
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5900

"Soupravy budou jezdit na tratích ŽSR v okolí Bratislavy a na navazujících tratích „Bratislava – Nové Mesto nad Váhom“, „Bratislava – Kúty“ a „Bratislava – Nové Zámky“"
Tak kam tie krámy pôjdu? Východ, Žilina či Bratislava? Lebo už sa prestávam orientovať...
Reakcia na: no.ev.di. #133366:
Jasné, za x miliárd budeme upravovať lokálku s potenciálnou frekvenciou na sólo šukafón, len aby tam za každú cenu mohli jazdiť vlaky?
Trať tak postavili preto, lebo:
1) Vtedy také vzdialenosti nevadili, autá a autobusy neboli.
2) Trať sa stavala primárne pre nákladnú dopravu a tak, aby bola stavebne čo najlacnejšia.
3) Ukončenie v Plaveckom Mikuláši bolo postavené tak, aby sa dalo pokračovať s traťou do Jablonice.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.