Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #133005:
Byvam na Sevcenkovej a tuto zastavku pravidelne vyuzivam. Takze mam zhruba odsledovane ako to funguje. Ta nefunkcnost tlacitka od ZST je zufala. A viem, ze hlavne ten odstup od stlacenia po zelenu pre chodcov je to co zabija vyhody tejto krizovatky. Ja napriklad chodim na cervenu bez stlacenia. Taktiez mam pocit, ze problem je, ze na mnozstve krizovatiek je krabicka s tlacitkom, ale zelenu chodci dostanu aj bez dopytu. Tak automaticky cakaju aj tuna. A dalsia vec je, ze napriklad znama s kocikom nestiha prejst na jeden cyklus od danoveho uradu k ZST.
Reakcia na: no.ev.di. #133006:
Ono to mas vcelku jedno. Otvor si cestovny neporiadok a nejaku zeleznicnefandovsku stranku a zistis, ze na drvivej vacsine neelektrifikovanych trati jazdia 810, nanajvys ich modernizovane verzie (v ktorych sa sedi este nepohodlnejsie) a SEST kusov 840-tok Slovensko nezachranilo, kdekolvek by jazdili, stale je to malo. Takisto tych 10 kusov 671-iek, ktore kupujeme, Slovensko z biedy nevytrhnu. Keby sa aspon remotorizovali a modernizovali 460/560-ky napr. po vzore ceskych 854, dost by sa zlepsil komfort aspon na lokalnych elektrifikovanych tratiach.

Proste co si budeme navravat, malo toho kupuju.
Reakcia na: no.ev.di. #133009:
Ani do Čadce. Už dosť dlho.
Reakcia na: Solider #133008:
A 460 už nejazdia nikde okolo ZA? Ani do Čadce? Ak by mali nejaké nové vlakové jednotky putovať do BA kraja, tak mohlo by to byť aj z financií EU za splenia podmienky obnovy hromadnej dopravy v zaostalejších krajoch, alebo BA kraj musime zo štátneho len zabezpečiť, či aj na ten by sa dalo po čase z EU čerpať? Rozhodne som za to aby sa s výmenou starých 460, 560 a zastaralých osobných vozňov postupovalo rovnomerne na celom Slovensku.
Reakcia na: no.ev.di. #133006:
Michalovce asi ťažko. Elektrika končí v Bánovciach n/ Ondavou 😉 Ale inak ja osobne by som prvú várku nasadzoval len na trať Plaveč - PO - KE - ČnT, nakoľko v Žiline im aspoň nejazdia plesnivé rozpadnuté pantografy 🙂
Reakcia na: Solider #132931:
Určite by som tie jednotky nasadil na Os vlaky na trati Plaveč - Prešov - Košice - Michalovce / Čierna n. Tisou, Žilina - Čadca a Bratislava - Kúty. A nech niekto netrepa, že sa prvá várka nedá nejak podeliť alebo neskoršie várky nejak poslať aj sem na západ. TT - Kúty napr.
Reakcia na: Jezo #132992:
CSS na Panónskej na priechode (PP) pri ŽST je kapitola sama o sebe. Táto signalizácia je riadená spoločne s križovatkou pri benzínovej pumpe. Križovatka je riadená v dynamickom režime (aký to nezvyk na Bratislavu), ale využitie tejto vymoženosti je vzhľadom na zaťaženie možné len večer a cez víkend. PP je riadený v "dynamickom" režime, ale v koordinácii s križovatkou. [A teraz to príde] Ak si na PP stlačíš tlačítko v správny čas, tak dostaneš zelenú, ale vtedy, keď to bude vhodné z pohľadu koordinácie pre vozidlá. Ak si stlačíš tlačítko v nesprávny čas, tak ju dostaneš až v ďašom cykle (t.j. cca 80 sekúnd). Ak si tlačítko nestlačíš, tak zelenú nedostaneš nikdy. Otázne teda je, načo je počas dňa taká "dynamika" dobrá, keď je z nej viac škody (zbytočné prestoje pre chodcov) ako úžitku (autá aj tak zastavia, ale až na križovatke).
Pod pojmom správny čas je doba (medzičas) medzi tým, ako skončí zelená pre vozidlá v smere na Rusovce na PP a na križovatke (tuším 13 sekúnd). A netreba zabúdať ani na taký detail, že tlačítko na strane podchodu dosť často nefunguje (v tomto roku som odsledoval už 3 také obdobia) a tak si môžeš stláčať koľko chceš, ale kým nepôjde niekto z druhej strany tak máš smolu.
Reakcia na: 810zssk #133002:
tak ja SL považujem za kvalitného dopravcu, len toto sú chybičky, ktoré mu seriózne vyčítam... 😉 nie je sranda sedieť/stáť na Bajkalskej, počuť ako vypne vodič motor a do autobusu sa tlačí ďalších 30 ľudí 🙂 a "večerné spoje" - žial kraj je tiež taký ako je... aspoň nejaké sezónne linky by zaviesť a dotovať mohli (Vinobranie v PK, Senecké leto a pod. )
Reakcia na: 810zssk #133001:
toto je maximálne výstižný príspevok ?
Reakcia na: Ike #132980:
Pre uplnost treba povedat ze SL je na dialkovych linkach velmi dobry.. a co sa primestskej tyka, to ze jazdi len do 22 je zalezitostou kraja, nie dopravcu.. co sa klimy tyka, tam suhlasim, tu mohli kupit (na druhej strane, ani sa im nedivim ze neinvestuju vela do primesta ked tam maju take problemy ake maju).
Reakcia na: Solider #132963:
Znizi. Ale nie P+Rkom, ale kvalitnou VHD. Je to beh na dlhe trate a zial je dlhsi ako 4 roky.
Reakcia na: luky133 #132961:
Zda sa mi ze zakon rozlisuje sluzobne a firemne auto (druhe je to co si spominal ty), ale mozem sa mylit.
Ciastocny offtopic:

80-rocny vodic presiel autom v protismere dialnicu od krematoria cez Sitinu a Lafranconi az do Petrzalky a prezil!

http://www.youtube.com/watch?v=L7YhVeI7oiY
Reakcia na: irizar #132959:
Pokial viem, do sluzobnych ucelov sa moze vykazat aj cesta do prace, nie? A toto by bolo vyuzitie na cast cesty do prace..
Reakcia na: Solider #132941:
Lenivy ist vlakom? A preco by mali ist vlakom? Tato sotomyslienka ze ludia lezu len-tak do vlaku je zakladnym omylom. Ak chceme aby ludia isli do akejkolvek formy VHD, musi byt rychla, presna, pohodlna. Mas dojem ze to na Slovensku mame? Nie. Tak nezazlievajme ludom co chodia autom ze chodia autom. Popravde, ked budem mat 18 tak v momente ako budem mat moznost dostat sa k autu, velmi rad sa rano postavim do kolony. Pojdem o hodinu dlhsie, ale v prijemnej teplote, nebudem sa tlacit a dychat rozne socky.
úplne všeobecne, nikto nech to prosím neberie osobne: naozaj som netušil, že s tým odtrhnutím od prírody to zašlo až tak ďaleko...
idem sa troška povoziť...
Reakcia na: Jezo #132992:
0. Stojim 3 min na prechode a ganim na semafor, ktory ti debili nevedia nastavit pre obyvatelov.....
myšlienka dňa ?
Reakcia na: Ike #132991:
vôbec nie je OT, že čím viac spojov s menšími intervalmi, tým vehementnejšie sa dotknutí dožadujú ešte väčšieho počtu spojov a ešte menších intervalov... to je fakt evidentne súvisiaci s pocitmi nadradenosti nad všetkým a nad všetkými...
korupcia a klientelizmus: to to zjavne bude OT, ale ja som s tým nezačal ? : máme kapitalizmus karpatského typu, ktorého typickou črtou je neúčasť slušných ľudí v politike. možno by aj chceli, ale v straníckom systéme nedostanú šancu. teda dostanú, ale až keď sú dotlačení do situácie buď-alebo. teda "zabudni na zásady a česť a podobné voloviny, sprav nejaké svinstvo (a tým sa staň vydieratelným)" alebo "zabudni na politickú kariéru". obávam sa, že systém približujúci sa k dokonalosti funguje bezchybne a prípadné trhlinky budú promptne opravené a spevnené ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #132990:
vyhovieť všetkým sa nedá, ale väčšine sa dá... môžeš si spraviť vo vozidle menšiu anketu a keď vonku bude 36°C na slnku a vo vozidle minimálne 60°C (prehnal som, viem, i keď tu nejaký vodič spomínal, že tolko si nameral raz), či im vyhovuje tento stav, alebo by prijali klimatizáciu....

garantujem ti, že proti by nebol nikto alebo možno 2 čo sú alergický a pod...

formulujem to inak... pochybujem, že väčšine by horúčavy bez
klímy vyhovovali

Je to možno nevýhoda demokratického zriadenia, ale malo by platiť to, že radšej vyhnať zopár jednotlivcov do áut (kde si klímu nebudú zapínať) ako znepriateliť celý národ vyhriatými vozidlami s podmienkami nezlúčiteľnými so životom a vyhnať ich všetkých do áut...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.