Neviem odkiaľ Ámos nabral, žeby mali jazdiť na OBB, ale primárne určenie súprav push-pull je na Slovensku v okolí Bratislavy na tratiach Kúty - Bratislava - Trnava.
Podľa mňa by sa malo robiť rovnako aj v Bratislave aj na zvyšku Slovenska. Len otázkou zostáva, kedy to pochopí táto komunistická banda, ktorá riadi tento štát. Potom je ale ďalší pozorovateľný syndróm, kedy developeri stavali poblíž Bratislavy krásne satelitné mestečká s popisom "nádherné tiché bývanie len pár km od Bratislavy", ale infraštruktúru tí developeri nevyriešili. Potom nahnevaní obyvatelia hromžia nad tým, že kysnú v kolóne áut, nadávajú pritom, aká otrasná dopravná situácia v meste je a že sa s tým nič nerobí. Mne osobne to pripadá ako "zlodej kričí, chyťte zlodeja!". Keď sa pozrieš do tých áut, v každom sedí jeden človek a každý z nich je lenivý ísť vlakom, autobusom, alebo akýmkoľvek dopravným prostriedkom. Z tohto titulu sa obávam, že akékoľvek P&R, ktoré fungujú všade vo svete, aj v Rakúsku či Česku, budú na Slovensku zbytočné, týmto ľuďom nepomôžu ponúkané výhody, ale jedine zákazy ?
no nikde, len premávaj "po" a tam sa hromadia a hromadia až nakoniec nebude žiadna električka voľná ?
Re #132934 Ámos: ale nie, oni ich rozoberú na menšie časti, tie potom poukladajú na spätnú koľaj a tam ich zošróbujú dohromady
Re #132936 kacka: ? si mi ušetrila nervy, či sa vôbec bude dať odbočiť vpravo, keď pôjdem z tesca
A preco by to malo byt naopak? Nie som ani za jednu z tychto variant - ani sucasnu (na BA sa kasle), ani Duncovu (vsetko do BA). A to napriek tomu ze Bratislava z hladiska obyvatelov je najvacsie mesto (a aglomeracia) v SR...
neviem, ale zatial akekolvek nove vlaky isli mimo BA. Este aj tie modernizovane bagety ci ine modernizacie "akvarii" sa v BA na trati 131 neobjavili. Kde inde je dopyt po osobnej doprave taky velky ako v relacii BA-TT.
V kazdom pripade jednotky typu push/pull sa podla zverejenych informacii kupovali aj kvoli "turnusovej vymene" (neviem ci som zvolil spravny vyraz, tento slang neovladam) s OBB, takze v Bratislave by sa zrejme mali ukazovat pravidelne.
Jasné, nech má Bratislava a Bratislavský kraj všetko najmodernejšie a nech v ostatných oblastiach SR žijú zo žebračenky, bez infraštruktúry a všetkého.
Mna by len zaujimalo ci sa tvoj otec choval slusne, alebo ako vacsina naroda. Ja akceptujem ze sa chyby stavaju a vzdy slusne poprosim nech to overi na druhej citacke.. a ked mu to nejde, hold akceptujem chybu, dam mu OP, na dalsej zastavke mozem vystupit s tym ze to potom vyreklamujem na Olejkarskej. Viem ze kazdy na to nema cas, ale osobne si nervy cenim viac ako cas.
Havko, tých desať súprav je financovaných zo sektorového operačného programu Doprava - čo je nástroj štrukturálnej politiky EÚ... Tá má za prioritu vyrovnávať rozdiely v krajinách spôsobené transformáciou zo socíkov do demokracie... a keďže Bratislavský kraj je 4 najbohatší z pristupujúcej 15ky (a teda úspešne sa adaptoval) a ostatné kraje, resp oblasti (fondy sa pridelujú oblastiam, nie krajom) sú na chvoste, tak asi by EU tie peniaze nedala, keby ZSSK napísali, že pôjdu do BA... Takto do zámeru dala nákup vlakov do ZA a KE, teda postupuje podľa priorít a tak EU peniaze poskytla...
už polopatistickejšie sa to napísať nedá...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
zrejme pokracuju do Ruzinova a tam sa otacaju.