Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #132920:
A v BA sa nepracuje? Volkswagen, Slovnaft, študenti z priľahlých dedín sem dochádzajú aj z TT, MA, DS... Trnava má logistický park v Zavare. To myslím dáva oveľa viac zamestnancov ako USS a KIA. Ťahaj za nos dakoho iného. Nové motorové jednotky čo došli na Slovensko tiež kde sú? Alebo modernizované 813+913? Nič z toho nikdy nebolo v BA. Do DS a Komárna stále jazdia 810 alebo 811 s vlečnými vožňami 010, resp. 011.
Reakcia na: 810zssk #132916:
Práve preto, že otec nechcel ísť na konečnú ale do práce a revízor trval na tom, že budú riešiť vec na Rádiovej, pričom on potreboval vystúpiť na Slovinskej. Revízor očividne si mastil ruky na pokutu už a žiadne ospravedlenie nebolo, chlapík len kukal jak na vyvalené vráta... Mimochodom jedného revízora poznám zo škôlky ešte kam sme chodili spolu, aj meno si ešte pamätám ?
Reakcia na: no.ev.di. #132911:
Havko, asi preto, že aj tam sú ľudia a asi preto, že aj tam je koncentrácia zamestnaných ľudí v Kia Motors Slovakia, resp. US Steel, Košice...
Reakcia na: Solider #132872:
Nemyslím si, že slovenský národ je "línej ako prase"... zas nešotoušme... ľudia tu nie sú pre dopravu, ale doprava pre ľudí...

Nemôžeš chcieť od takých Novovešťanov (napr.) aby sa celé sídlusko každý deň presúvalo peši 15 minút na stanicu... to je troška na hlavu...

Rovnako v niektorých mestách, Pezinok, či Senec... tiež je tam stanica od ruky a nemôžeš im zrazu všetko stopnúť a začať ich "cvičiť"...

tým odoberáš doprave význam... To potom môžme rovno poslať napr. Modranov do Pezinka peši...

Treba vytvoriť prestupné body, vytvoriť možno novú kategóriu vlakov, prispôsobiť MHD prestupným bodom v BA a môže to krásne fungovať...
Reakcia na: Solider #132876:
Tak Miloslavov to má bližšie do BA ako na stanicu 😃 čiže myslím, že sú príklady, kedy netreba špekulovať ?
Reakcia na: Solider #132876:
"o tratiach, kde by bol potenciál, ale sú príliš ďaleko od obcí " - bežne vo svete funguje P+R. Svedčia o tom aj plné parkoviská pri oboch tratiach medzi BA a W.
Reakcia na: no.ev.di. #132910:
A ako mal revizor vediet ze ho tvoj otec nechcel "osalit"? Ja som raz mal problem s kartou, slusne som poziadal nech ju vyskusaju na druhej citacke. Vyskusali, slusne sa ospravedlnili a nebol problem. Mozno staci rozum.
Reakcia na: Martin Fundárek #132905:
Dakujem za doplnenie.
Reakcia na: no.ev.di. #132913:
A v KE a ZA jazdia samé nové súpravy, však áno? ?
Reakcia na: no.ev.di. #132911:
Mimo to, Osobné vlaky BA-MA-Kúty, BA-TT-TN, BA-NZ-Štúrovo/Zvolen neexistujú? Západné Slovensko sa neráta alebo čo prdele?! Platia si všetci rovnako ale z nových vozov pre ZSSK dojde na západné Slovensko zas hovno ?
Reakcia na: no.ev.di. #132910:
Ja mam take stastie, ze za cele 2 roky, co chodim cez celu Blavu do skoly, som stretol iba 1 krat revizora - a aj to ked som nesiel do skoly ale ku doktorke ? Ale take nejake to zle pohlady malo
Reakcia na: m@rtin #132811:
Z akého dôvodu majú tieto jednoty byť pre okolie ZA a KE? Čo takto náhodou trať Trnava - Kúty?! Tam nie je treba rad 560 nahradiť nečim novým? ?
Reakcia na: MatejBA #132800:
Dosť z nich je ozaj, že parchanti prvej triedy. Môj otec keďže chodí do roboty v Trnávke a má údaje pre električenku nahrané na čipovej karte ZSSK, tak mal práve raz problém z revízorom lebo mu čítačka nechcela načítať jeho električenko-režímku. Tak začal na neho revízor, že musí vystúpiť na konečnej a tam to budú riešiť. Na to otec trubirohovi povedal, že on nie je nikam povinný chodiť ako on bude pískať preto, že oni sú neschopní si dať dokopy čítačky, tak aby im fungovali a že ak zmešká do práce, tak bude mať z toho problémy revízor a to riadne, že sa o to postará. Ďalej otec začal že si zapíše jeho číslo a meno jeho požaduje, že to bude riešiť ďalej, tak sa chlapík dosral skoro a zavolal kolegu Fera. A Ferovi čítačka šla. Otec na neho "Ferovi čítačka funguje, akoto, že Vám nie?" ? utvorte si obraz sami teda podľa akej "logiky" revízori postupujú, že či kontrolujú čiernych pasažierov a riešia tých čo cestujú na čierno a porušujú prepravný poriadok alebo sa zameriavajú špeciálne na slušných ľudí, kde dúfajú, že im v peňaženke skôr drieme 40 EUR ako v peňaženke nejakého asociála ?
Reakcia na: kacka #132908:
Lebo by potom sotousi bezali k tomu cislu ktore vidis na fotke ?
preco je take dolezite aby mal voz cislo aj vpredu? ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=2270&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3129
(Karosa B 732 NGS #3616 bez #na prednej maske. Ani dva mesiace po odfotení nikomu nevadilo, že nemá číslo. Číslo sa objavilo až v marci 2003, navyše bolo dopísané fixkou...)
Reakcia na: M3go #132891:
Cez tunely jazdili poschoďáky v relácii Bratislava-Brno. Neraz som sa nimi viezol.
Reakcia na: Solider #132878:
Stojí, lebo zločinecká tam na najexponovanejšie vlaky v čase nástupu do škôl nasadzuje vozne Bdtmee, ktoré síce majú papierovo 96 miest na sedenie, ale reálne skôr 72 (pretože nástupné priestory sú nezmyselne veľké a ulička nezmyselne široká, takže sedadlá sú úzke a je medzi tak málo miesta, že viac ako traja ľudia normálneho vzrastu sa do štvorky nevpracú).
Reakcia na: Nodes #132855:
V Košiciach je v turnuse 10 panťákov.
Reakcia na: MiroBA #132850:
Vysvetlenie, prečo už dlhé roky nejazdia poschodové vozne, je prosté - boli pre vysoký vek vyradené.
Reakcia na: Ámos #132902:
a na dochodcov, ktori sice nenastupuju, ale postavia sa pred dvere zase zabera pokoj. Vystupit a ostat pred nimi stat blokujuc telom dvere. Pochvili so strachom v ociach ze nestihnu nastupit pochopia a rozostupia sa.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.