teraz neviem, či Rusovská cesta znamená od Hálovej na Dvory alebo cez RTG, ak by náhodou mala zachádzať aj na RTG a dokola, potom tam je zbytočná 88. + v tomto prípade by mala byť zrušená 84.
inak tam máš asi zbytočné zmeny konečných 80 & 94, keďže 94 ide iba v špičke, tak tá zachádzka na Vazovovu asi zožerie menej km, ako pri 80tke
+ stále mi tam chýba napojenie na digital park/atrium z einsteinovej, viem, že to nie je nutnosť, ale napr. z Dvorov (smer Pe) bude tá zachádzka myslím si dosť veľká + opačným smerom by mohlo byť z Pe napojenie sadu JK/nábrežím, čo v súčasnosti je tiež iba z mesta a pri trase z Pe musíš prechádzať celým auparkom...
Re #132640 MacGiver: 81 & 88 načo 2x spojenie Romanova/Osuského - Záporožská/Einsteinova? potom ti 88čka môže jazdiuť aj v súčasnej trase
nová trasa 84 by nenahradila ex28čku Ovsište-Šafko, lebo by vynechala pôvodné zast. Bulíkova-Šustekova
pri 99ne si "odpálil" spojenie Ovsišťa so zvyškom Pe...
+ nekreslil som si to, ale sa mi zdá, že všetko ťaháš cez Romanovu
V 90. rokoch bolo programovacie obdobie 1985 - 1993, kedy boli iné ciele, iné smerovanie, iné priority a iné fondy... nedá sa to porovnávať
Re #132636 810zssk: Sorry, jedného a práve tam je rozdiel...
Za prvé, išlo o skúmanie dopravných prúdov a dotovanie jednej súkromnej spoločnosti DPB
Neviem, či by v prípade toho železničného spojenia šlo o cezhraničnú spoluprácu (či to nie je z hľadiska územia na inej úrovni) a takisto je tu viacero subjektov nie jeden... štrukturálne fondy sú viac menej zamerané na konkrétne subjekty... Možno z kohézneho fondu by to šlo... presnú oprávnenosť toho projektu neviem...
rozdiel je v tom, že v prípade prevádzky autobusovej linky ide o dohodu dvoch dopravcov, zatiaľ, čo v prípade výstavby výstavby trate nejde len o dva podnikateľské subjekty ale aj o verejné orgány, čiže je tam veľa činiteľov na ktorých to môže stroskotať...
Ja mám iný názor. Ak by sa postavilo provizórium, potom už by neboli namieste nekonečné špekulácie, či metro, rýchlodráha, električka alebo vlak, a otázka by bola akurát kam a kedy to predĺžiť.
Ziaden spoj tam nezachadza. Korytnicka je priebezna konecna. Ako keby mala linka 7 na Marianskej poznamku "ide len po Vysoku" hoci Vysoka tam v CP nie je
No dalo by sa to vyriešiť aj inak a priaznivejšie k spokojnosti viacero strán, nasledovnými zmenami (uvádzam len linky ktorým by sa interval alebo trasa menili a pre vyhnutie sa misinterpretácii uvádzam ulice ktorými linka prechádza) :
L80 : Technopol - Romanova - Jiráskova - Kopčianska - (na Kopčianskej) - Einsteinova - Nový most - Vazovova (8/12/8//12), klbák
L83 : Ovsište - Mamateyova - Bosákova - Rusovská cesta - a po starej trase... (4/7-8/5//12), klbák
L88 nasadzovať klbáky (8/12/8//12)
L94 : Holíčska - Panónska cesta - Nový most - Kollárovo nám., klbák
L95 : interval 6/7-8/6//7-8, klbák
L99 : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Osuského - Nám. hraničiarov - Rusovská cesta - Kopčianska - Kúpalisko Matador/Kopčany (7-8/7-8/7-8//12), sólo
L195 : Šafárikovo nám. - Starý most - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol (6/-/6//-), klbák
Určite ťa napadá otázka, že ako som mohol vyhodiť spojenie Háje - Nový most a moja odpoveď je : "Normálne" ? a dôpvod je ten, že L99 je veľmi spoľahlivá, oproti ostatným linkám má zanedbateľné meškania a tak, keby tak často premávala nerobilo by mi problém ňou ísť na Hálovu a tam prestúpiť na 83, ktorá by v mojom návrhu mala interval nosnej linky, keďže teraz ak mi nejde 83 a idem skúsiť šťastie na Hálovu, tak 84 zas ide nejak inak, skrátka tie preklady 34+83 a 83+84 fungujú len ak dojde k chybe ?
keby ten poslanec tam bol najznamejsi obcan dlhych dielov tak by sa aj na tie busy asi vyzbieralo dost penazi ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
http://bratislava.sme.sk/c/4931978/na-zahradnickej-sa-meni-doprava.html