Dúfam, že vajíčka budú mocť byť aj vlastné (teda nemyslím vlastné, ale také čo si prinesiem). Nechám ich za paletu na slnku dobre "spracovať", také hnijúce sa budú teda dobre hádzať. ?
Takto to je citujem vetu z toho článku: " Je pripravený aj atraktívny hod vajíčkami na poslanca mestského zastupiteľstva". A poslanci mestského zastupiteľstva za KV sú: Martin Berta, Peter Gandl, Gabriel Kosnáč, Tibor Merva, Branislav Záhradník... Teraz už len či to budú plagáty ich postáv, alebo nebodaj real life? ?
Ty kokso! Keby tam bol Záhradník živý tak si zaplatím permanentku od rána do večera ? ešte mám kopec kámošov čo by za permanentku dali slušné prachy tak ten by po tom dni dostal alergiu na vajcia ?
To tam nepísali... Ale nakoľko ide o charitatívnu akciu, viem si predstaviť, že by boli... Niektorí poslanci by sa aj na to dali... Ale myslím, že ten koho by chcela väčšina fóra obhádzať tak ten by sa na to nedal. ?
a ešte aj preto, že L93 berie ľudí z celej Budatínskej až po Vyšehradskú, zatiaľ čo L94 začína na Holíčskej. DPB by podľa mňa mal každý druhý rok vyhodnocovať vyťaženosť liniek a opodstatnenosť intervalov a trás. Možno keby byrokrati na Olejkárskej odlepili rite od stoličiek a prestali trepať sprostosti spoza kancelárskeho stola, zistili by, že linky 2,3 a 8 sú využívané po Vazovovu, resp. mierne k STU a spojili by L3 a L8. Ale vysvetli niečo DP ktorý sa tvári že je neomylný a navyše odmieta komunikáciu s webstránkou ktorá práveže info o MHD poskytuje prehľadne a rýchlo.
Ináč v septembri sa bude konať na Dlhých dieloch deň 3D: Deň Dlhých dielov a má tam byť disciplína, že za 1€ si budeme môcť hodiť tri vajíčka do poslanca mestskej časti. Kto si pôjde zahádzať? (Len škoda, že neviem kto bude ten poslanec...) ?
Nejde zas úplne vyhodiť spojenie Petržalka - Vazovova, však 31+39 tam chodia dosť často, a L31 nie je ani tak plná. Takže dačo v intervale L84 by tam stačilo. Hovorím už dávno odkedy som videl ako prebehol výskum v DPMK - nahnať svojich ľudí do terénu a skúmať, bádať, zapisovať a hodnotiť!
Ja mám pocit, že ten úsek L94 Vazovova - Zochova nie je veľmi šťastne zvolený, a preto to ovplyvňuje aj jej vyťaženosť v Petržalke. Nedala by sa presmerovať L94 na Hlavnú stanicu ako L93? Čo som si všimol, tak L94 vídavam poobede niekedy dosť prázdnu. Ale asi by sa mal vyjadriť niekto, kto tou linkou chodieva pravidelne...
Alebo by šlo spraviť takto, keďže bude nedostatok busov : 83 ponechať a spraviť L183 v trase L84 po Zochovu, odtiaľ v trase L94 na Vazovovu s pokračovaním na Račianske mýto a cez Šancovu do Dúbravky a L94 by mohli skrátiť po Zochovu. L183 by tak nahradila 94, keďže v tom úseku nie je potreba aby L94 jazdila tak často.
Tak by sa mohla zrušiť potom 34. A 84 by premávala z Ovsišťa cez Mlynarovičovu-Farského (smer L95 most)-Krasovského/Sad Janka Kráľa-Zochova SAV, Patrónka..... Pri kríži. Zbytočne premávajú na tom úseku tri dopĺňajúce sa navzájom linky.
a tým úplne zabiješ spojenie Ovsište-Zochova... jedine, ak by si presunul 83 do Ovsišťa, kde mávala kedysi konečnú... veď netreba, aby 83 a 95 mali spoločnú trasu na tak dlhom úseku.
a čo takto L84 presmerovať na Mlynarovičova-Farského (smer L95 most)-Krasovského/Sad Janka Kráľa-Zochova
a naspäť by mohla stáť Zochova-Aupark-DigitalPark-Mlynarovičova
To by si vyvrbil teda. A čo by v Petržalke premávalo za 84? Keby si dal na L83 polovičný interval tak by zas si mal prehnanú kapacitu v úseku Hodžko - Dúbravka 34+83
Preto jediné riešenie už je len to, že DPB by sa namiesto úsporných opatrení a nákupu krátkych vozidiel mal zamerať konečne na nákup kĺbových autobusov, trolejbusov 12 a 18m, a začať uvažovať nad tým, čo s električkami, ktoré nemladnú tiež.
Z osobnej skúsenosti (L78) môžem povedať, že:
- cestujúci z Petržalky vystupujú na zastávkach od Mlynských nív po Zimný štadión.
- z Mlynských nív sa iba pár ľudí vezie vezie ďalej ako po Bajkalskú,
- od Trnavského mýta sa voz postupne začína napĺňať ľuďmi cestujúcimi vo Vrakune a na Dolné Hony.
V prípade zrušenia L78 do Petržalky môžu títo ľudia cestovať kombináciou 95+50 resp. 95+4. Ak linku skrátiť, tak ani nie po Šafko, ale po Nivy príp. na Trnavskom. V prípade posilnenia L66 do pôvodného intervalu (12/20/12//20) a jej predĺženia zo Záhradníckej cez Trnavské mýto na AS Nivy by mohla byť L78 skrátená len po Astronomickú.
Avšak po dobudovaní EUROVEi už zasa môže byť všetko inak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
- cestujúci z Petržalky vystupujú na zastávkach od Mlynských nív po Zimný štadión.
- z Mlynských nív sa iba pár ľudí vezie vezie ďalej ako po Bajkalskú,
- od Trnavského mýta sa voz postupne začína napĺňať ľuďmi cestujúcimi vo Vrakune a na Dolné Hony.
V prípade zrušenia L78 do Petržalky môžu títo ľudia cestovať kombináciou 95+50 resp. 95+4. Ak linku skrátiť, tak ani nie po Šafko, ale po Nivy príp. na Trnavskom. V prípade posilnenia L66 do pôvodného intervalu (12/20/12//20) a jej predĺženia zo Záhradníckej cez Trnavské mýto na AS Nivy by mohla byť L78 skrátená len po Astronomickú.
Avšak po dobudovaní EUROVEi už zasa môže byť všetko inak.