Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #132427:
Lokomotívy radu 242 (S499.02) sú novšie ako rad 240, technicky je to presne to isté len s plechovou skriňou (preto plecháč vs. laminátka) a bez EDB.
Reakcia na: no.ev.di. #132415:
Kam ich vyhadzuje podľa teba? A k tomu, keď si taký premúdretý. VW zožere len jeden voz, a to voz služby 26/7. Linka 25 je prejazdová s 21, a počas nej aj prebieha čerpanie prestávok vodičov, takže vôbec nevieš o čom hovoríš a čo je dobré, pričom teba sa toto absolútne netýka, keďže nevieš, čo sa s tymi peniazmi deje...
Reakcia na: no.ev.di. #132415:
máš štatisticky zrátané všetky spoje tých liniek?

Stále sa rýpeš do niečoho, čomu vôbec nerozumieš... Na tom by nebolo vôbec nič zlé, keby si v tých oblastiach neprezentoval svoje laickonekompetentné názory ako 100% pravdy...
Reakcia na: ufo #132429:
A kto by sa k takému niečomu aj hlásil... Martinská psychiatrická ešte vôbec existuje?
Reakcia na: S499.1023 #132422:
A hlavne sa dnes nikto k tomuto miliardovému tunelu nehlási - mašinka bez majiteľa - ale sme na Slovensku...

Re #132426 no.ev.di.: Z výroby bola len 362.001, ostatné na ČD a ZSSK sú výmenou prevodoviek/podvozkov medzi 162 a 363.

Re #132427 MiroBA: Asi preto, že už nebolo za čo...a mali byť 263 pokiaľ viem. A boli by lepšie aj ako 240, nielen ako 242

?
Reakcia na: no.ev.di. #132426:

362 vznikla rekonštrukciou 363 a bolo takto prerobených 15 lokomotív. Prevodovky boli brané zo strojov 162 a z nich sa stali potom vlastne 163ky.
Reakcia na: S499.1023 #132423:

Neexistuje. Ten rad som zahliadol na nete dnes, ja som sa tiež inak čudoval, že som to nepoznal.
Rozhodne ale skoro existovala a malo byť tých lokomotív vyrobených až tridsať začiatkom 90tich rokov.
Len nakoniec z toho zišlo, prečo vlastne?
Lebo určite by boli lepšie S 499.02 / 242.
Neviem celkom presne ale podľa vonkajšieho vzhľadu tej 242jky čo viedla rýchlik ked som šiel do BB -musia to byť už riadne šerble.
Reakcia na: S499.1023 #132424:
Ja neviem, ktorá naša ŽOS ka je vôbec schopná rušne vyrábať? Čo sa vôbec stalo s TS Martin a SMZ Dubnica n. Váhom kde sa vyrábali dieselové lokomotívy, medzi nimi rady ako 726,735,771 a 771.8

Inak keď je reč o elektrických lokomotívach tak to vážne existuje len jeden kus z radu 362? ?
Reakcia na: luky133 #132419:
Toto som našiel v tom linku :"Dále přibude prototyp plynového kloubového autobusu NBG 18, třínápravový CN13 pro 115 osob 13,3 m s řízenou poslední a hnanou prostřední nápravou." Na ten autobus pre 115 osôb som teda veľmi zvedavý
Reakcia na: no.ev.di. #132417:
Myslíš vo výrobe rušňov kde? V ŽOS Trnava ? ?
Reakcia na: MiroBA #132413:
Hlavne žiadna lokomotíva radu 262 neexistuje, polyhistor ? .
Reakcia na: Emo #132411:
755 ("Tatranský orol") je skutočne vo Vrútkach ale na nákladnom vlaku ju môžu jedine ťahať v závese, aj to na Urmizu, keďže táto lokomotíva za celý svoj plodný život ušla vlastnou silou tak 500 m a hlavne nikdy nebola schválená a nezískala techncký preukaz ? .
Reakcia na: Emo #132404:
Presnejši povedané peršing je lokomotíva radu 163, na Slovensku sa používa aj pre rad 363, prípadne 162/362. 263 je princezná.
Reakcia na: no.ev.di. #132405:
Somár je lokomotíva Co´Co´, rad 773, vzniknutá prestavbou vahadlového čmeliaka 771 (ex T669.1), somárik je niečo úplne iného, lokomotíva Bo´Bo´, rad 736, vznikla prestavbou pilštyka 735 (ex T466.0), s radom 742 nemá ani jedna z nich nič spoločného.
Niekto tu spomínal, že SOR nie je veľmi "otvorená" značka pre fotografov, ale tu pravdepodobne spravili výnimku a je tu zopár fotiek z výrobnej haly 🙂 http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6420
Reakcia na: MiroBA #132414:
Myslim obidva boli na DD jeden hradil L133 az do konca, a druhy hradil L33 neskor nahradeny 25TR...
Reakcia na: Emo #132411:
By ma zaujímalo, že či sa chystá niečo seriózne vo výrobne rušňov, lebo neviem akú majú životnosť a rok výroby ktoré lokomotívy. Os,R, Zr a IC by sa možno časom dali už riešiť súpravami (niečo na štýl Pantografov, samozrejme technicky vyspelejšie, komfortnejšie a vo variabilnom vyhotovení s rôznym počtom vozňov) ale aj tak na vozenie nákladných vlakov niečo čo by dôstojne nahrádzalo súčasné rušne. Koľko je vôbec životnosť lokomotívy?
Reakcia na: MiroBA #132413:
niesú náhodou Princezny rušne radu 363?
Reakcia na: Ike #132410:
"Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto. " a presne preto, že ich nevyužíva ale vyhadzuje, tak nevidím dôvod na to. Keď už z tých peňazí hovno je, tak aspoň by potešilo keby tie busy mohli využívať ľudia na bežných linkách.
Reakcia na: no.ev.di. #132402:

K debate kde klbový voz a kde nie - Dnes bol na L 93 kraťas R1504. To dofrasa nemohli tam dať 15m R16xx ? alebo všetky už boli vtedy v premávke?
Keby to nebol jeden z mojich obľúbených Manov tak ani by som nenastúpil. Aj tak sa v ňom cestovalo ako dobytok, tak som si ani neužil komfort týchto výborných busov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.