Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #132436:
a ty si prečítaj príspevok, tvoj, na ktorý som tým citátom odpovedal...
92 je využívaná linka a nemá nejaký prevratný interval + je financovaná aj Volkswagenom...

To že dpb nevie hospodáriť s peniazmi je jedna známa vec...
Reakcia na: JamaVOku #132432:
A L92 s najdlhšou trasou v meste je kde?! Tá trištrvte hodina čo idú tie trojičky je podľa teba málo? Za ten čas sa môže ten autobus zísť na úplne inej linke kde by mohol nastať výpadok. Inak mi chceš povedať, že L25 si nevyžaduje ani o jeden voz naviac?
Reakcia na: 810zssk #132434:
Toto som ale nepísal ja :"Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto." ale citoval som to čo napísal Ike, tak si prečítal príspevok na ktorý som odpovedal tým citátom. Sa nauč už konečne čítať!
Reakcia na: luky133 #132308:
to nehovor ani zo srady, lebo to nakoniec aj použije ako zdôvodnenie novej linky 36, 136, 233, 236, 333, 336 etc.;)
Re #132325 kacka: veď čísla 2 a 3 sedia, tak čo tam potom, v akom slovnom spojení sú použité 🙂
Re #132330 luky133: som si podľa toho titulku pôvodne myslel, že to je reportáž o Sitine...
Re #132419 luky133: "třínápravový CN13 pro 115 osob 13,3 m" - takže ďalší tender bude "do 13,4 metra" alebo "s kapacitou 115 osôb"? 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #132415:
Ty rozmyslas? Podla teba tych zopar km vytrhne DPB zo straty do astronomickeho zisku, ze zacne moct nakupovat stovky klbakov??? Jedine co ma z pripadnych ziskov (ak to nie je tak ze VW len dorovnava do nuly) je to, ze ma mensiu stratu = potreba mensej dotacie. Ak by mesto na tom usetrilo aspon na jeden klbavk a rozhodlo sa ho kupit tak by si zasa pizdoval, ze kupili len jeden a duncozakon "Ramcovkajenanic".
Reakcia na: MiroBA #132427:
Lokomotívy radu 242 (S499.02) sú novšie ako rad 240, technicky je to presne to isté len s plechovou skriňou (preto plecháč vs. laminátka) a bez EDB.
Reakcia na: no.ev.di. #132415:
Kam ich vyhadzuje podľa teba? A k tomu, keď si taký premúdretý. VW zožere len jeden voz, a to voz služby 26/7. Linka 25 je prejazdová s 21, a počas nej aj prebieha čerpanie prestávok vodičov, takže vôbec nevieš o čom hovoríš a čo je dobré, pričom teba sa toto absolútne netýka, keďže nevieš, čo sa s tymi peniazmi deje...
Reakcia na: no.ev.di. #132415:
máš štatisticky zrátané všetky spoje tých liniek?

Stále sa rýpeš do niečoho, čomu vôbec nerozumieš... Na tom by nebolo vôbec nič zlé, keby si v tých oblastiach neprezentoval svoje laickonekompetentné názory ako 100% pravdy...
Reakcia na: ufo #132429:
A kto by sa k takému niečomu aj hlásil... Martinská psychiatrická ešte vôbec existuje?
Reakcia na: S499.1023 #132422:
A hlavne sa dnes nikto k tomuto miliardovému tunelu nehlási - mašinka bez majiteľa - ale sme na Slovensku...

Re #132426 no.ev.di.: Z výroby bola len 362.001, ostatné na ČD a ZSSK sú výmenou prevodoviek/podvozkov medzi 162 a 363.

Re #132427 MiroBA: Asi preto, že už nebolo za čo...a mali byť 263 pokiaľ viem. A boli by lepšie aj ako 240, nielen ako 242

?
Reakcia na: no.ev.di. #132426:

362 vznikla rekonštrukciou 363 a bolo takto prerobených 15 lokomotív. Prevodovky boli brané zo strojov 162 a z nich sa stali potom vlastne 163ky.
Reakcia na: S499.1023 #132423:

Neexistuje. Ten rad som zahliadol na nete dnes, ja som sa tiež inak čudoval, že som to nepoznal.
Rozhodne ale skoro existovala a malo byť tých lokomotív vyrobených až tridsať začiatkom 90tich rokov.
Len nakoniec z toho zišlo, prečo vlastne?
Lebo určite by boli lepšie S 499.02 / 242.
Neviem celkom presne ale podľa vonkajšieho vzhľadu tej 242jky čo viedla rýchlik ked som šiel do BB -musia to byť už riadne šerble.
Reakcia na: S499.1023 #132424:
Ja neviem, ktorá naša ŽOS ka je vôbec schopná rušne vyrábať? Čo sa vôbec stalo s TS Martin a SMZ Dubnica n. Váhom kde sa vyrábali dieselové lokomotívy, medzi nimi rady ako 726,735,771 a 771.8

Inak keď je reč o elektrických lokomotívach tak to vážne existuje len jeden kus z radu 362? ?
Reakcia na: luky133 #132419:
Toto som našiel v tom linku :"Dále přibude prototyp plynového kloubového autobusu NBG 18, třínápravový CN13 pro 115 osob 13,3 m s řízenou poslední a hnanou prostřední nápravou." Na ten autobus pre 115 osôb som teda veľmi zvedavý
Reakcia na: no.ev.di. #132417:
Myslíš vo výrobe rušňov kde? V ŽOS Trnava ? ?
Reakcia na: MiroBA #132413:
Hlavne žiadna lokomotíva radu 262 neexistuje, polyhistor ? .
Reakcia na: Emo #132411:
755 ("Tatranský orol") je skutočne vo Vrútkach ale na nákladnom vlaku ju môžu jedine ťahať v závese, aj to na Urmizu, keďže táto lokomotíva za celý svoj plodný život ušla vlastnou silou tak 500 m a hlavne nikdy nebola schválená a nezískala techncký preukaz ? .
Reakcia na: Emo #132404:
Presnejši povedané peršing je lokomotíva radu 163, na Slovensku sa používa aj pre rad 363, prípadne 162/362. 263 je princezná.
Reakcia na: no.ev.di. #132405:
Somár je lokomotíva Co´Co´, rad 773, vzniknutá prestavbou vahadlového čmeliaka 771 (ex T669.1), somárik je niečo úplne iného, lokomotíva Bo´Bo´, rad 736, vznikla prestavbou pilštyka 735 (ex T466.0), s radom 742 nemá ani jedna z nich nič spoločného.
Niekto tu spomínal, že SOR nie je veľmi "otvorená" značka pre fotografov, ale tu pravdepodobne spravili výnimku a je tu zopár fotiek z výrobnej haly 🙂 http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6420

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.