Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #132413:
Hlavne žiadna lokomotíva radu 262 neexistuje, polyhistor ? .
Reakcia na: Emo #132411:
755 ("Tatranský orol") je skutočne vo Vrútkach ale na nákladnom vlaku ju môžu jedine ťahať v závese, aj to na Urmizu, keďže táto lokomotíva za celý svoj plodný život ušla vlastnou silou tak 500 m a hlavne nikdy nebola schválená a nezískala techncký preukaz ? .
Reakcia na: Emo #132404:
Presnejši povedané peršing je lokomotíva radu 163, na Slovensku sa používa aj pre rad 363, prípadne 162/362. 263 je princezná.
Reakcia na: no.ev.di. #132405:
Somár je lokomotíva Co´Co´, rad 773, vzniknutá prestavbou vahadlového čmeliaka 771 (ex T669.1), somárik je niečo úplne iného, lokomotíva Bo´Bo´, rad 736, vznikla prestavbou pilštyka 735 (ex T466.0), s radom 742 nemá ani jedna z nich nič spoločného.
Niekto tu spomínal, že SOR nie je veľmi "otvorená" značka pre fotografov, ale tu pravdepodobne spravili výnimku a je tu zopár fotiek z výrobnej haly 🙂 http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6420
Reakcia na: MiroBA #132414:
Myslim obidva boli na DD jeden hradil L133 az do konca, a druhy hradil L33 neskor nahradeny 25TR...
Reakcia na: Emo #132411:
By ma zaujímalo, že či sa chystá niečo seriózne vo výrobne rušňov, lebo neviem akú majú životnosť a rok výroby ktoré lokomotívy. Os,R, Zr a IC by sa možno časom dali už riešiť súpravami (niečo na štýl Pantografov, samozrejme technicky vyspelejšie, komfortnejšie a vo variabilnom vyhotovení s rôznym počtom vozňov) ale aj tak na vozenie nákladných vlakov niečo čo by dôstojne nahrádzalo súčasné rušne. Koľko je vôbec životnosť lokomotívy?
Reakcia na: MiroBA #132413:
niesú náhodou Princezny rušne radu 363?
Reakcia na: Ike #132410:
"Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto. " a presne preto, že ich nevyužíva ale vyhadzuje, tak nevidím dôvod na to. Keď už z tých peňazí hovno je, tak aspoň by potešilo keby tie busy mohli využívať ľudia na bežných linkách.
Reakcia na: no.ev.di. #132402:

K debate kde klbový voz a kde nie - Dnes bol na L 93 kraťas R1504. To dofrasa nemohli tam dať 15m R16xx ? alebo všetky už boli vtedy v premávke?
Keby to nebol jeden z mojich obľúbených Manov tak ani by som nenastúpil. Aj tak sa v ňom cestovalo ako dobytok, tak som si ani neužil komfort týchto výborných busov.
Reakcia na: Emo #132404:

Lokomotívam 362 a 363 sa zvykne hovoriť hlavne Esá. 262 a 263 Pincezny. 371 Bastard. Peršing prischlo hlavne rade 162 a 163.
Reakcia na: no.ev.di. #132407:
Prosim ta neries to, ja chodim do VW brigadovat kazde rano a poobede L92, do prveho ranneho spoja sa len tak ťažko vopcháš, druhý za ním chodí trocha prázdnejší, viem to lebo prestupujem pri ZOO a viem aké chodia plné, a naspät ráno chodia prázdne a to preto lebo VW zrušil nočné,...
Reakcia na: no.ev.di. #132405:
Ja viem iba o tejto verzii. Koľko sa ich vyrobilo, neviem. Posledné informácie čo mám o 755 sú také, že je vo Vrútkach a občas (tak 1x raz do mesiaca) ho vytiahnu na nákladný vlak. Tieto info sú ale staré už niekoľko rokov. ?
Reakcia na: no.ev.di. #132407:
ze Ti vadi 25ka s 2 zdvojenymi odchodmi v spicke, nechapem.
Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto.
A to ci su plne, neries. Ja ako zmrzlinar ti predam zmrzlinu a tiez neriesim, ci ju lizes zhora,zdola,ci kuses, ci konzumujes kornutok a kde sa okicas. Ty si dostal zmrzlinu, ja bubaky, je to tvoja vec
SITA | 6. júla 2009 12:08

Predseda SDKÚ Mikuláš Dzurinda odmieta tvrdenia, že by opozícia za posledné tri roky prešla štiepením. "Neprešli sme delením. SDKÚ určite nie. To, že odišli mafiáni a konjunkturalisti v Bratislave? Čo pre tento národ priniesol Valerián Mikuš alebo Branislav Zahradník? Komu budú tieto celebrity chýbať?" pýta sa Dzurinda. ☺
Reakcia na: Petto #132406:
A to som obišiel linky ako 21,31+39,50,61,63, alebo aj 34+83 ktoré v úseku Dúbravka - centrum robia interval 4/7-8/5 cez pracovné dni, svojím spôsobom vytvárajú interval nosnej linky.
Reakcia na: Petto #132406:
Ale v časoch keď s klbákmi nevychádzame ani na normálne linky je od DPB chrapúnstvo si dať platiť za to, že budú jazdiť prázdne do VW. Uznaj, že by nikomu z VW neodpadlo z tela keby nejakú dobu jazdili na tých pracovných spojoch sóla. Vždy je to menšia pohroma keď na nejakom pracáku kde sú obsadené všetky sedadlá a stojí do 10 ľudí (to hovorím o prípade maximálnej naplnenosti) príde sólo ako na takej 68,93,94 a 95, s ktorých obsadenosťou sa 25 a 92 môžu ťažko porovnávať. Si zober ešte, že aké dlhé je kolo na 92 a aké na 93,94 a 95. Aj 68 a 98 skôr spravia jedno kolo než L92.
Reakcia na: no.ev.di. #132402:
tie klbove vozdila na VW linkach neries - ked si VW zaplati klbove vozidla zaplati , tak ich bude mat.
Reakcia na: Emo #132404:
vďaka za vysvetlenie ? o somároch viem, ale má viac verzií nie? Všetko vychádza pôvodne z radov 742 a 770+771. Niektoré sú s pojazdom Bo´+Bo´a niektoré Co´+Co´. Koľko sa ich vôbec vyrobilo? Hlavne by ma zaujímalo ako dopadol 755 ?
Reakcia na: no.ev.di. #132393:
Trochu Ti vysvetlím tie prezývky:

1. Peršing: toto slovo sa pôvodne používalo v úplne inom význame. Boli to americké raketové strely (anglický pravopis je pershing) s rýchlym štartom a krátkym doletom. Analogicky sa však začalo používať aj pre lokomotívy 162, 262 a 363, lebo mali "rýchly štart" (rozjazd) a "krátky dolet" (dojazd). Inými slovami, rýchlo sa rozbehli a po ceste vždy chytili poruchu.

2. Somár: opäť analógia so správaním sa živého somára.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.