J: neber to osobne (nevadis mi), ale zamysli sa nad tym, ako sa vyjadrujes o Prahe, Cechoch a Ceskoslovensku. A pritom ti vadi, ze niektori vychodniari nadavaju na Blavu.
Fakt medzi svojim nadavanim na Prahu a nasim nadavanim na Blavu nevidis nijake paralely? Ked uz ti vadi Martinova cehunska, prazska povysenost... nezamyslis sa radsej o povysenosti Blavakov voci vychodniarom? A ta debata je o tom istom: kto na koho doplacal atd...
Citujem: No keby nevzniklo toľko nadávok na BA z východu aj mi by sme sa lepšie správali.
Tak to uz neviem, ci mam plakat, alebo sa smiat. O pravopise takeho velkeho Slovaka som mal tiez ine predstavy.
PS: Sorry za dlhy offtopic. Slubujem, ze uz tuto temu rozvijat nebudem.
PPS: Nikdy v zivote by som si nedovolil povedat "hnusna Ceskoslovenska republika".
Fakt medzi svojim nadavanim na Prahu a nasim nadavanim na Blavu nevidis nijake paralely? Ked uz ti vadi Martinova cehunska, prazska povysenost... nezamyslis sa radsej o povysenosti Blavakov voci vychodniarom? A ta debata je o tom istom: kto na koho doplacal atd...
Citujem: No keby nevzniklo toľko nadávok na BA z východu aj mi by sme sa lepšie správali.
Tak to uz neviem, ci mam plakat, alebo sa smiat. O pravopise takeho velkeho Slovaka som mal tiez ine predstavy.
PS: Sorry za dlhy offtopic. Slubujem, ze uz tuto temu rozvijat nebudem.
PPS: Nikdy v zivote by som si nedovolil povedat "hnusna Ceskoslovenska republika".
email
dovolujeme si Vas upozornit na skutocnost, ze mestska hromadna
doprava je u nas, presne tak isto ako inde vo svete, odkazana
na dotacie, ktorymi sa predovsetkym vyrovnavaju poskytovane a
v prevaznej miere predpisane zlavy na cestovnom (studenti,
dochodcovia, ale aj ine kategorie cestujucich, ved aj ta
mesacna elektricenka vychadza v konecnom dosledku v priemere
na jednu jazdu este stale pomerne velmi lacno). Vyska cestovneho
je u nas totiz stale na socialnej urovni a pokryva prevadzkove
naklady len na cca 45 percent. Zvysok musi doplacat stat a
objednavatel vykonov vo verejnom zaujme, v nasom pripade je to
Mesto Bratislava, reprezentovane Magistratom hl. mesta SR
Bratislavy.
Vazeni pisatel, verte, ze aj my by sme boli radsej, keby sme
mohli poskytovat cestujucej verejnosti uplne perfektne dopravne
sluzby, s hustym intervalom medzi spojmi, s neustale inovovanym
vozidlovym parkom. No treba nam zial zostat v sucasnej realite
a pracovat s tou technikou, aku mame k dispozicii. Modernizacia
autobusov prostrednictvom plynofikacie, ci modernizacia
elektriciek (aj voz c. 7113 patri do tejto kategorie, povodne
je to elektricka s vekom okolo 20 rokov), je v podstate nudzovym
riesenim, vychadzajucim z danej financnej situacie.
Dodavame, ze nizkopodlazne autobusy mame a prevadzkujeme ich
denne. Su to sice len tri vozidla, pricom jedno z nich trvale
sluzi na specialnej linke skolskej dopravy - prepravuje deti
odkazane na invalidne vozicky do ustavov a skol na Mokrohajskej
ulici.
Treba tiez poznamenat, ze jedna nova nizkopodlazna elektricka
stoji asi 2,6 miliona EUR. Urcite si viete vypocitat, co to
znamena v slovenskych korunach. Na takyto europsky standard
zial zatial nemame, no urcite by potesil aj nas.
Na zaver znova zdoraznujeme, ze aj my by sme si zelali, aby
sme nemali problemy so vsakovakymi nudzovymi rieseniami, ktore
musime pouzivat k tomu, aby MHD fungovala v dnesnej nedobrej
financnej situacii aspon tak, ako funguje.
DPB, a.s., 27.01.2003
-----Original Message-----
From: xxx
Sent: Sunday, January 26, 2003 11:01 PM
To: zad@dpb.sk
Subject: otazka
Dobry den,
zaujimalo by ma, kedy uz konecne budu v Bratislave nejake nizkopodlazne
vozidla. To sa tyka elektriciek a autobusov tiez. Je skvele, ze dostavame
vynovene elektricky, ktore hlasia zastavky bez nazvov zastaviek (c.14-7113)
a vodici v nich nekuria, hlavne, ze su to rovnake stare kraksne trochu
zrenovovane. Radsej by ste mali konecne kupit nejake nizkopodlazne vozidla,
kde mozu cestovat aj vozickari, nehovoriac o tom, ze existuje na to zakon,
ktory prikazuje robit vsetko lahko pristupne.
S pozdravom,
cestujuci hroznej verejnej dopravy