Tak to určite to dokazuje nasledovný fakt pri električkách. Kým mnoho vozov napr. typu KTM8 v Rusku či na ukraine dávno zhnilo, staršie T3jky v ich ťažkých podmienkach sa držia dlhšie.
V súvislosti s tým režimom to dáva logiku, len nedáva logiku jedna vec - nejaké obchodovanie na úrovni staroveku sa robilo na úkor kvality a ešte pre to aby aj ZSSR "ukázal" že niečo vedia vyrobiť, aj keď to čo vyrobili by vo férovom súboji s výrobkami z ČSSR neobstálo ružovo a to je nad všetko jasné.
Ono to bola vtedy aj akási forma výmenného obchodu. Československo zase do celeho ex ZSSR dodalo tisíce T3jok, 9Tr, T6B5 + iné druhy električiek. Tak kvázi na oplátku sem posielali okrem Lietadiel aj Ruské Mašíny.
Tú obľúbenosť si kde zobral? Chceš povedať, že rušňovodiči ich nemali radi a preto sa dovážali Sergeje nie? ? si pozri ten dokument trdlo, jasne tam je opakované, že najvýkonnejšie rušne mohol vyrábať len Sovietsky Zväz, a ČSSR mohla len druhú kategóriu, teda do 2000 koní. Spomína sa, že prvé Sergeje mali množstvo závad, ktoré sa ťažko riešili, kam patrila aj ťažká hmotnosť a vysoká hladina hluku. Neskôr sa zistilo, že náklady ktoré ťahali Sergeje dokážu utiahnúť aj ľahšie, menej hlučnejšie lokomotívy s nižšou spotrebou. Neviem čo ťa vedie k tomu aby si vždy sa tváril akosi, že za komunistov , že sa nemuselo odstupovať od takýchto nádejných alebo technicky vyspelých projektov. To si tak prežraný tou chorou doktrínou alebo čo?!
Hmm, inak ja by som tiež povedal , že to bolo naopak -ale zase do lokomotív sa tak podrobne nerozumiem. Skorej že všetky bežné ruské výrobky nestáli za veľa.
Ale myslím si že tam bolo kvázi povinné odoberať určité množstvo tovaru od ZSSR vrámci RVHP. Ale pre ZSSR bola určená predovšetkým výroba lietadiel či aj vlakov?
Alebo to bolo tak, že ČSSR dodávalo do ZSSR T3ky a 9tr a oni nám zato platili tými lokomotívami.
No ak by to bol pre DPB znamená to ďalší komfort a ako vidím autobus je klimatizovaný (vpredu a aj vzadu), ale otázne je ako sú spoľahlivé. ? Ja som rozmýšľal aj nad tým či ich nekúpili Zájazdy a od nich si ich DPB prenajme nakoľko BB Karosy už nemajú...
predrazene je to uz teraz, ak je potrebná oprava v rozsahu, ktorý zodpovedá 18 mil.€, potom sa týka asi do 1/3 objemu hmoty (odstránená - nahradená - pridaná), v buducnosti nebude treba tahat esá z rukáva,
na každej investičnej akcii v réžii orgánov mesta vždy dakto veľmi dobre zarobil, niet dôvodu, pre ktorý by práve táto akcia mali byť výnimkou, zmena by prisla vhod, uz len vediet, kam vyslat poslov pre "sedem statocnych", ktorí tú "mexickú dedinu" zbavia "Calveru a jeho chlapov"
Tieto Ikarusiky pravidelne jazdia tiez v Prahe na linkach 128 a 291.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Tak to určite to dokazuje nasledovný fakt pri električkách. Kým mnoho vozov napr. typu KTM8 v Rusku či na ukraine dávno zhnilo, staršie T3jky v ich ťažkých podmienkach sa držia dlhšie.