Hmm, inak ja by som tiež povedal , že to bolo naopak -ale zase do lokomotív sa tak podrobne nerozumiem. Skorej že všetky bežné ruské výrobky nestáli za veľa.
Ale myslím si že tam bolo kvázi povinné odoberať určité množstvo tovaru od ZSSR vrámci RVHP. Ale pre ZSSR bola určená predovšetkým výroba lietadiel či aj vlakov?
Alebo to bolo tak, že ČSSR dodávalo do ZSSR T3ky a 9tr a oni nám zato platili tými lokomotívami.
No ak by to bol pre DPB znamená to ďalší komfort a ako vidím autobus je klimatizovaný (vpredu a aj vzadu), ale otázne je ako sú spoľahlivé. ? Ja som rozmýšľal aj nad tým či ich nekúpili Zájazdy a od nich si ich DPB prenajme nakoľko BB Karosy už nemajú...
predrazene je to uz teraz, ak je potrebná oprava v rozsahu, ktorý zodpovedá 18 mil.€, potom sa týka asi do 1/3 objemu hmoty (odstránená - nahradená - pridaná), v buducnosti nebude treba tahat esá z rukáva,
na každej investičnej akcii v réžii orgánov mesta vždy dakto veľmi dobre zarobil, niet dôvodu, pre ktorý by práve táto akcia mali byť výnimkou, zmena by prisla vhod, uz len vediet, kam vyslat poslov pre "sedem statocnych", ktorí tú "mexickú dedinu" zbavia "Calveru a jeho chlapov"
znamenitý busík ☺ možno práve na linky ako 35 a 44 by toto úplne sadlo. Zaujímalo by ma inak ako je využíavaná L35 na Veternicovej a Hlaváčikovej, lebo čo som ňou šiel tak vždy nastúpil nanajvýš 1-2 ľudía.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr