Reakcia na: tr3mp #132270:
myslel som si to, inak si pamätám, že kedysi strašne dávno, cca 20 rokov dozadu, bola súčasná B1 prezentovaná ako "zákaz vjazdu všetkých motorových vozidiel", lenže mi zišlo na um - čo keby som za tým zjazdom zjazd na Krasovského bicykel kvázi tlačil popri ceste dajme tomu v protismere od zjazdu po most ako chodec? ? a druhá vec - naozaj nemusím mať na bicykli svetlá (myslím fyzicky namontované, nie iba zapnuté) keď je deň?
Re #132272 Jezo: lenže maršky mali nevýhodu, že sa platilo "na drevo" tým pádom mal DPB veľkú výhodu v električenkách... a bude ju mať zrejme vždy oproti hocijakému súkromnému nedotovanému prepravcovi, ktorý by si réžiu mal vykryť iba v cene lístka...
kecho
no neviem, či je nahratá v ohlasovači zastávok - nejako som ju v stredu buď prepočul alebo nebola vôbec, len to zahlásilo "zastávka je na znamenie".
Re #132233 MiroBA: spravia to jednoducho - buď zrušia 94 a ušetria 11 kĺbov alebo ju zredukujú a dajú krátke busy... ja som už nad tým rozmýšľal, dopravovať sa na bicykli, lenže 1) neviem, či by som mohol ísť od toho nového obchodu po starý most po ceste (lebo obchádzať sa mi to dookola nechce) a 2) neviem, či by mi zelenáči nedali pokutu, keďže nemám svetlá a išiel by som po ceste
Re #132260 Majo: to fakt? no konečne po...koľko (dvoch?) rokoch?
Re #132260 Majo: "Čo tu hneď vymýšľate katastrofické scenáre" to nie sú katastrofické scenáre, podĺa mňa je to realita - chýbajú kĺby? chýbajú. čo sa stane, ak sa nezoženú do septembra? zmiznú z kĺbových liniek. za katastrofický scenár by som považoval, keby sme mali dostatok kĺbových busov a niekto by prišiel s tým, že do mesiaca z nich 20 kusov vypadne z premávky.
"Kde beriete tú istotu, že sa do septembra získať ojazdené alebo prenajať kĺbáky nepodarí?" odpoveď: "odborné vedenie DPB, a.s.", doplnenie - ktoré ešte stále nedokázalo kúpiť/leasovať ani jeden kĺbový bus, aj keď o tendroch hovorí minimálne už odvtedy, čo urobili capa zahradkarom...
Re #132264 kacka: už ti tam chýbajú iba volvo a méďa