Tak to aspoň dúfam, ked takto, že v BB na hlavných linkych budú lepšie intervaly hlavne tamojšie linky 22,24,25,26,34.
A nie ako ked som šiel od bratranca zo sídliska Sásovej v minule a hodinu som trčal na zastávke.
-Pre tých čo nechodia do BB a nevedia -poviem tak -cez víkendy je pomaly zázrak vidieť v tom meste autobus.
No bodaj by sa to aspoň tam vylepšilo.
Budeš sa diviť, ale tie vozy od rána do večera jazdiť budú. A to, že ty si myslíš, že v BA by boli užitočnejšie je úplne bezpredmetné - doba prenájmu vypršala a ich majiteľ si ich vyžiadal naspäť, nakoľko ich mieni využívať. To že BA nebola schopná za jedenásť rokov kúpiť jediný kĺbový autobus naozaj nie je problém Bystrice...
Tych Sorov sa bat na L93,95 nemusis (nakolko je to aj ina vozovna ) ,na "sklade" je este stale vela 17xx,27xx, ktore prichodom Tedomov 21xx a Sorov nemaju kde jazdit.
Skor si myslim ze od septembra padne 1 linka alebo lepsi variant - ze bude klbova linka nahradena kratasmi - osobne tipujem 74ku, kde uz teraz jazdievaju kratasy v kombinacii s klbakmi.
Add tendre na klbaky - ak tie dalsie dva tendre budu o5 ramcovky ako ten na "Capacity" tak nam to bude prd platne , ak dojde zase 5 ks dakeho typu. Cize mal by sa vypisat cisto nakup novych vozidiel ako to bolo u Solarisov ktore prisli v 1 dodavke pocas juna/jula 2006.
A ma zajíma čo bude chodiť v septembri ked sa zvýšia opäť nároky. Neprekvapí ma keď na L 95, 93 budú aj SORy ? .
Tie B941, B961 tu boli jediné ako tak dobré vozy. Čo nepredĺžili tú zmlvu?
Bohvie kde tie busy budú teraz hniť. Už vidím ako pilne premávajú po BB od rána do večera -len čo je pravda.
Keby som BB nepoznal.
Nemal by si slepo veriť vládnej masáži. Nominantom koalície vôbec nejde o ochranu prírody, ale o vlastné kšefty s drevom, čo sa naplno ukazuje práve v týchto dňoch na tých škandáloch.
ako sú na tom ostatné IK435 po technickej stránke?
súdiac podľa interiéru (4depa najmä - nevymenené čalunenia, chýbajúc výplň.sklá a "tyče u 3.dverí, hrdzavé dvere, schody,"pozliepaná" podlaha..)vhodné minimálne na GO.
No ja som pred pár rokmi občas cestoval tou linkou z Bratislavy do Vojky nad Dunajom a späť a Nastupoval a vystupoval som na zastávke Termostav (Prístavný most) ? No a perličkou tejto linky je spoj č17 ktorý ide trasou Šamorín-Gabčíkovo-Vojka nad Dunajom- Čunovo- Dolnozemská- AS Mlynské Nivy. http://www.sadds.sk/primestska-dunajska-streda/nove_cp_2009/201413_t.htm
vidno, že o lese máš predstavy ako o pestovaní kukurice. Les je veľký ekosystém zložený s trochu viac ako jedného článku - to nie sú iba stromy. Odvezením dreva sa spláchne pôda so živinami (1 cm pôdy v lese sa tvorí 800-1200 rokov - LOVELOCK) a rovnako samotné stromy sú naakumulované živinami, nehovoriac o množstvách vtákov (dutinové hniezdiče) chrobákov, baktérií a ďalších potrebných organizmov.
Dobré je niečo o tom si naštudovať - MASER: Prastarý les, LOVELOCK: Gaia, DEVALL-SESSIONS: Hlboká ekológia, MASER: Premenený les... prípadne info o Bavorskom lese (kde tiež nechali drevo ležať)...
ale viem čo tam malo byť "bo"...to nešlo bez nadávok? Ale ma zaujíma, keď tam necháš pováľané roky tie všetky stromy, čo z toho ostane? Drevo sa dlho rozkladá. Nie je lepšie to drevo odviezť predsa a nasadiť tam stromy čo lepšie odolávajú veternej smršti? Aj keď sa drevo odvezie a ostane holá krajina tak ostáva to predsa stále ako NP a nič sa tam stavať nemá! To, že tam dakto chce dačo stavať alebo má ambície, tak to je jeho problém a nech si ho rieši inde ako v TANAP-e. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
boxcar