Re #132115 Jezo: z toho prvého linku - "...jeho pokračovanie pod zemou a pri rozchode koľajníc 1435 mm" to mi niečo pripomína - žeby hovorca pribrzdeného ministerského súdruha?
Re #132132 Petto: nočáky nemajú na znamenie všetky zastávky? a keď má byť na znam. pre 88, tak ju ani nemali stavať alebo dať tam priamo do CP, že určené 3 spoje ráno a popoludní, v nadväznosti na začiatok/koniec pracovnej doby GIB zastavujú na RTG...
Len je zaujímavé, že na DD sa vozokm nájdu vždy a, že sa už dávno nič nezdôvodnilo poklesom objednaných výkonov, ale vždy len nedostatkom vozov a vodičov.
Teda to som aj ja trochu zúžil... nielen od toho, ale aj od riešenia peších, cyklistických trás, a cieľavedomého uprednostnenia takýchto foriem dopravy pred automobilovou... v BA podmienkach podľa mňa zatiaľ veľmi otázne.
Určite má ten projekt však väčší mestotvorný potenciál ako mnoho iných, a pozitívum je, že zástavba má byť situovaná pozdĺž osi verejnej dopravy (električky).
Zeleň by však podľa mňa tiež mala byť riešená pomerne veľkoryso.
Ja si myslím, že niektorí ľudia bojujú proti električke, lebo majú inú predstavu o riešení dopravy, iní preto, lebo nechcú výstavbu okolo Chorvátskeho ramena, a ešte iní zo svojich osobných dôvodov.
Verím, že zástancov električky je tiež dosť, a môžu aj oni prísť s vlastnou iniciatívou za električku (navrhoval tu niekde nižšie Mikimaus.)
Ako pozorujem aj z tohto fóra, Petržalčania, aj tu prítomní, ktorí podporujú električku, sa rozchádzajú v názoroch na urbanizáciu priestoru okolo trate. Takže len sa rozprávajte ďalej.
Dunčo, zase trepeš od veci, skomolil si v príspevku asi tri rôzne témy.
Aké 100-stranové posudky? Každý väčšé projekt musím prebehnúť konaním EIA (posudzovanie vplyvov na životné prostredie), ktoré je ale aj tak v tunajších podmienkach zväčša formálne. Potom je územné aj stavebné konanie.
Čo sa týka výstavby, myslím, že práveže sa o výstavbe hovorí v BA viac ako dosť, len často s protichodnými názormi, najmä čo sa týka dopravy - MHD, cyklistov, peších, IAD.
Vidím, že si vytočený, a čakal som, kedy ma oslovíš, ale neviem, či sa dá rozumne reagovať na Tvoj takmer hysterický príspevok. BAO sa nevyjadrovalo k električke, čo som Ti už viackrát tlmočil. Táto iniciatíva, čo sa vyjadrovala, sa volá "ZEED", netuším, kedy vznikla a kto všetko je jej členom, ale v slobodnej spoločnosti môžu vznikať hocijaké iniciatívy, či sa to niekomu páči alebo nie.
Ako vieš, ja osobne podporujem električku do Petržalky, s tým, že ale určite trvám na transparentnosti čo sa týka financovania a všetkých aspektov, t.j. aby mala verejnosť vo veci jasno.
máš pocit, že ten kĺbový bus na 86 s 12-min. intervalom bol využitý? čo iné ako SORky by si na 66ke chcel? tie SORky sú tam akurát, a čo sa týka intervalu, možno okrem rannej špičky by som v tom problém nevidel...myslím, že je vidno, že tade nejazdíš.
dačo sa mi marí... a tak keď napr. na L41 došlo k predĺženiu trasy tak to by padlo tak zaťažko dačo pomenič aby nedošlo kvôli predĺženiu trasy k oslabeniu intervalu?
už som si spomenul - Maximiliána Hella ? ale počas prázdnin majú viac voľných vozov tak neviem prečo by to mal byť poobede problém keď ráno tam je tiež 15min. Oproti minulosti keď tam každých 12min premával klbák na L86 a teraz 3-4 spoje robené 9.5 SORkou sú teda zas opačným pólom zvrátenosti MHD v BA. Rovnako sa DPB ulakomuje na linku 41, kde zrazu 40min interval neprekáža. Hoc tam nejazdím, tak mi to nie je ľahostajné aj tak.
A čo zabránilo výstavbe Jantárovej cesty v plnej miere?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír