Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #131820:
A akože trať do Ovsišťa už nie je prioritou? Trať do lesa je prioritnejšia?
Reakcia na: Puki #131821:
No, ale to spojenie je dosť reálne nakoľko sa na neho dá čerpať z EU fondov a o trolejbusoch sa hovorilo niečo už tento rok, že dokúpia minimálne tých 6 "duobusov" a som zvedavý či tam bude tá klíma čo sľubovali pred voľbami.... ?
Reakcia na: luky133 #131820:
Niečo predsa musí naslubovať svojim potenciálnym voličom a mládeži na DD, ktorá sa z toho teší a naletí na každú sprostosť.
Pokiaľ to tu nikto nespomínal tak do dvoch rokov sa má začať stavať prepojenie trate z Dlhých dielov na ostatnú tr. sieť za 664 000€ a plánujú dokúpiť 20 trolejbusov typu 25Tr... Teda tak to povedal Záhradník pre NČ. A ako prioritu označil spojenie Dlhých dielov s ostatnou sieťou ? (náhoda?) potom trolejbusová trať k Avionu a ako tretia priorita je trať na Železnú studničku...
ahojte....je možné, prosím vás, si dobiť električenku cez iban?
Reakcia na: Petto #131813:
Ale bol. Okrem dôvodov, ktoré tu boli spomínané (karoséria), by to bol zase typ, aký tu nemáme... S našou 21TrAC to neporovnávajte, tá má ÚPLNE inú elektrovýzbroj a trakčné motory. A hlavne ak by boli tie vozidlá v dobrom stave, Jihlava by ich asi nevyraďovala...
Reakcia na: Puki #131815:
Ta antikorozna ochrana sa tyka len oplechovania ci aj skeletu ? Pokial by to boli len plechy ( o com pochybujem )a boli by este po motorickej stranke dobre, tak preco nie. Ak by bol aj skelet uz v zlom stave - tak v ziadnom pripade nekupovat - takych tu mame dost - hoci vysokopodlaznych 14 TR
Reakcia na: 5:12 #131814:
12: Asi to bude tým, že daný diel sa ešte len bude vysielať štvrtok 25.6. najskôr na CT1 a CT2 a do i-vysielania sa dostane neskôr.
Re #131813 Petto: Ich antikorózna ochrana je rovnako biedna ako pri 14Tr tak asi vedia prečo ich vyraďujú.
Reakcia na: TeBeCe #131812:
Dal som prekopírovať do okna ale ukázalo mi len o tom písaný dokument, kde to tam dám prehrať? Skúšal som dať aj "prehrať dokumen" a nič... hodilo ma to na stránku ČT
Reakcia na: m@rtin #131810:
Pokial by tolko nestali vo vozovni ako nas exemplar 6401 ? tak by to nebol zly napad.
Reakcia na: M3go #131808:
Dufam, ze taketo trapne veci (napodobnujuce psov ocikavajucich si svoje uzemie) budu vychadzat z mody cim dalej tym viac...
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6366
Škoda 26Tr pro Jihlavu.
Jihlava si objednala 23 těchto trolejbusů k současným 6 trolejbusům 24Tr a 10 21Tr. Po dodání všech trolejbusů 26Tr bude DPMJ vyřazovat všech deset 21Tr.
Neměla by Bratislava zájem? 😉
Reakcia na: IGIs #131805:
Krasňany sa starajú slušne a ešte lepšie než Jurajov dvor. Väčšinou si to však čistia samotní vodiči.
Reakcia na: IGIs #131803:
Už to vyšlo s módy 😃
Reakcia na: IGIs #131803:
Občas aj na sedadlá a podlahu niekto nataguje HCl zo svojho žalúdka. ?
Reakcia na: Majo #131804:
neviem ako JD, ale Krasňany sa starajú biedne lebo šiel som v tých najnovších K2S - kách a tie boli vzadu potagované a určite to nebolo natagovane 1. deň ?
Reakcia na: IGIs #131803:
Nepovedal by som, že upadlo, skôr sa vozidlá viac čistia (hlavne električky). Pomohlo tiež nahrádzanie nepriehľadného skla priehľadným na kabínach vodičov zadných vozňov súprav 2xT3 z Jurajovho dvora. A taktiež teraz kamery, aspoň v tých pár vozidlách, čo sú (viem minimálne o 7911+7912 a 7917+7918, postupne by mali byť vo všetkých súpravách).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.