No, ale to spojenie je dosť reálne nakoľko sa na neho dá čerpať z EU fondov a o trolejbusoch sa hovorilo niečo už tento rok, že dokúpia minimálne tých 6 "duobusov" a som zvedavý či tam bude tá klíma čo sľubovali pred voľbami.... ?
Pokiaľ to tu nikto nespomínal tak do dvoch rokov sa má začať stavať prepojenie trate z Dlhých dielov na ostatnú tr. sieť za 664 000€ a plánujú dokúpiť 20 trolejbusov typu 25Tr... Teda tak to povedal Záhradník pre NČ. A ako prioritu označil spojenie Dlhých dielov s ostatnou sieťou ? (náhoda?) potom trolejbusová trať k Avionu a ako tretia priorita je trať na Železnú studničku...
Ale bol. Okrem dôvodov, ktoré tu boli spomínané (karoséria), by to bol zase typ, aký tu nemáme... S našou 21TrAC to neporovnávajte, tá má ÚPLNE inú elektrovýzbroj a trakčné motory. A hlavne ak by boli tie vozidlá v dobrom stave, Jihlava by ich asi nevyraďovala...
Ta antikorozna ochrana sa tyka len oplechovania ci aj skeletu ? Pokial by to boli len plechy ( o com pochybujem )a boli by este po motorickej stranke dobre, tak preco nie. Ak by bol aj skelet uz v zlom stave - tak v ziadnom pripade nekupovat - takych tu mame dost - hoci vysokopodlaznych 14 TR
12: Asi to bude tým, že daný diel sa ešte len bude vysielať štvrtok 25.6. najskôr na CT1 a CT2 a do i-vysielania sa dostane neskôr.
Re #131813 Petto: Ich antikorózna ochrana je rovnako biedna ako pri 14Tr tak asi vedia prečo ich vyraďujú.
Dal som prekopírovať do okna ale ukázalo mi len o tom písaný dokument, kde to tam dám prehrať? Skúšal som dať aj "prehrať dokumen" a nič... hodilo ma to na stránku ČT
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6366
Škoda 26Tr pro Jihlavu.
Jihlava si objednala 23 těchto trolejbusů k současným 6 trolejbusům 24Tr a 10 21Tr. Po dodání všech trolejbusů 26Tr bude DPMJ vyřazovat všech deset 21Tr.
Neměla by Bratislava zájem?
neviem ako JD, ale Krasňany sa starajú biedne lebo šiel som v tých najnovších K2S - kách a tie boli vzadu potagované a určite to nebolo natagovane 1. deň ?
Nepovedal by som, že upadlo, skôr sa vozidlá viac čistia (hlavne električky). Pomohlo tiež nahrádzanie nepriehľadného skla priehľadným na kabínach vodičov zadných vozňov súprav 2xT3 z Jurajovho dvora. A taktiež teraz kamery, aspoň v tých pár vozidlách, čo sú (viem minimálne o 7911+7912 a 7917+7918, postupne by mali byť vo všetkých súpravách).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
http://bratislava.sme.sk/c/4902728/v-bratislave-uzavru-krizovatku-slovnaftska-kazanska-popradska.html