Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #131534:
vozový park tramvají Praha
T3SUCS - 240 ks
T6A5 - 151 ks
T3R.P - 313 ks "rekonstrukce"
T3R.PV - 35 ks "rekonstrukce nová kastle"
T3R.PLF - 20 ks (+ 9 ks do konce 2009) "VarCB3 nízkopodlažní"
KT8D5.RN2P - 25 ks (+ 23 ks do roku 2012)
14T - 60 ks
15T - (250 ks do roku 2017)
Reakcia na: m@rtin #131512:
Jsestliže tedy Pragoimex umí už narvat hnací podvozek pod nízkou podlahu, předpokládám, že nejbližší novinka bude LF3++ se 100% NP.
Reakcia na: m@rtin #131532:
Tobě se "Velký bulvár" zdá býti segregovanou tratí???
Reakcia na: petert #131536:
Modrogum, zmizni do prepadliska dejín.
Reakcia na: petert #131535:
Prosim vás načo rožširovať trolejbusove trate.? Kam chceme ťahať ešte tie krabičky s veľkými schodami? Češi s Nemcami koncom roka si už vyrabaju autobus na elektriku teda vodikový pohon. Zasa nakúpime lacno na drahe palivá? A tu sa ide ešte rozhadzovať na elektricke drôtove vedenie. Dosť bolo popadanych palic a starych Tr14 ?
Reakcia na: MiroBA #131530:

Sem do BA sa samozrejme ale nič nekúpi, fakt neviem čím to je.
Aj toto. V BA sa spravilo 20ks T3P (hádam som dobre počítal) ale Praha ich stihla nejak zhruba 300 (82xx,83xx,84xx,85xx) Aj ked Praha má 5x vačší vozový park, aj po vydelení 5 je to veľká nerovnováha. U nás akurát sa zmodernizovalo 35ks K2 za 10rokov ale naproti tomu Praha modernizuje KT8D5 -a to sú modernizácie Kamerový systém a pod... A hlavne sa popri tom kupujú vozy nové a v stovkách kusov. Nehovoriac, ešte že Pražský podnik navyše finančne dobre šťaví metro.
-Tak sa veci majú, nás tu vodia dobre za nos.
Reakcia na: MiroBA #131529:

Dvojice tramvají 14T by měla délku 62 metrů!!! To už není o legislativě, ale hlavně o infrastruktuře. Já bych byl rád, kdyby se v Praze aspoň na linkách 10 nebo 22 uplatnila tramvaj dlouhá 40 metrů. Delší tramvaj v Praze nemá moc šancí. Budapešť je trochu zavádějící, tam linky 4 a 6 (Combina) jezdí po segregované trati. V Praze se tramvaje proplétají v ulicích přímo mezi auty a chodci.

Praha si objednala 14T se zkrácenými články proto, aby se ta tramvaj vešla do nápravových tlaků. Vektra má nápravový tlak ještě mnohem vyšší než 14T.

Jestli jsou čela Porsche hrozná nezáleží na tvém pocitu. Design je subjektivní a ačkoliv z 14T nadšením neskákám, líbí se mi víc než Astra/Vektra.
Reakcia na: Valec #131526:

A není to jedno?
Reakcia na: m@rtin #131512:

DPB by mohol odoberať LF3+ to by som si vedel presdsstaviť u nás a mohlo by prísť takých 30ks.
Len tu už vidím -nie sú peniaze. Ale zaujímavé je, že Praha má v pohode na 250ks. 15T
Reakcia na: m@rtin #131522:

A čo tak skúsiť nasadzovať 14T vo dvojiciach? Ale to by chcelo upraviť legislatívu, ale v Madarsku aj v Nemecku majú také dlhé súpravy - napr. aj 3x KT4 a to aj v menších mestách.
Inak k tým 14T, potom neviem načo si Praha objednávala tieto vozy so skrátenými článkami oproti Astrám alebo vozidlu Vektra.
14T vlastne sa vyvinula viacmenej pre Prahu ak som dobre z článkov pochopil a si dobre pamätám. Podľa mna sa zbytočne vymýšľal typ 14T aj s tými hroznými Porshe čelami a Praha mohla odoberať radšej typ Vektra podľa mňa.
Reakcia na: Mike #131527:
To je jedno. Všetko je to jedna magistrátna lenivá banda, ktorej je zaťažko prejsť 5 minút pešo zo zastávky Záporožská. Aspoň vidno, že aj pre nich je osobný záujem viac ako odborný, najmä keď sa na to zložíme všetci.
Reakcia na: Valec #131526:
Nie len GIB za to bojovalo aj OCH, ktoré tam sídli...
Reakcia na: Jezo #131514:
Tak predsa sa tým flákačom z GIBu podarilo tú zastávku vybojovať. ?

Re #131523 m@rtin: Nebolo by jednoduchšie dať link na príspevok z K-reportu v ktorom sú tie fotky?
Reakcia na: Jezo #131514:
Podľa pôvodných plánov tam mala stáť 88 aj 99..
Reakcia na: kacka #131519:
Je to fotene v areali vystaviska, nie na beznej trati.
Reakcia na: Isidor #131515:

Problém je ten, že tramvaj 14T je nasazována na výkony, kde nahrazuje soupravy 2xT3. Přičemž kapacitně je srovnatelná tak s K2. To pořád ale přeci není chyba tramvaje samotné. Když si koupím do stěhovací firmy Smarta, půjdu ho automobilce vrátit, protože v tom neodvezu gáuč?

Jen jsem narážel na srovnávání 14T a 15T, což jsou opravdu z technického hlediska dvě odlišné tramvaje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.