Plus nastavenie palubovky a volantu je oproti solarisu iba obmedzené
ďalej to nedorišenie tlačidiel na otváranie prvých a ostatných dverí potom D N R prípadne aj 1 2 (ako ovládanie prevodovky)..
to že tam nie je kabína je vec objednávky DPB a nie tedomu, lebo aj to sa často stáva terčom kritiky od vodičov napr. oproti ik 412..
A čo sa skrine týka tak v Ke praskali rámy kvôli stabilizátorom tak do našich vozov ich radšej ani nedali (niektorí tvrdia že do Ba došli so stabilizátormi a až u nás ich vybrali) a tak v zákrutách "plávu".. ale ževraj by sa mali domontovávať naspäť alebo už tam sú? (znalejší skôr budú vedieť)
A na druhej stane samozrejme tedom ako voz má aj veľmi veľa pozitív ako najväčšie by som povedal pevnosť a masívnosť skrine orpoti takej sorke.. o čom azda svečí aj to že v závode SOR Libchavy je zakázané fotiť, kdežto v Tedome s tým vôbec nemajú problém dokonca tam bola už nejdedna reportáž v noviných priamo zvýrobného závodu tedomu...
Popísané temer nie sú. Počul som tu názory, že mohutnejší vodiči si o palubovku udierajú nohy, ale to neviem čo je pravdy na tom... Tedomy sú dobré autobusy, ale napr., že boli dodané s takými chybami, ktoré učite videli už v závode značí, že také niečo ako "repas" neexistuje. Zadný neprimontovaný transparent, vnútorný s nefunkčným jedným radom lediek, optická vada na skle sú chyby, ktoré určite videli keď už len testovali odbavovací systém a tú vadu na oke si všimli určite už pri montovaní napr. v automobilkách sú takéto chyby neprípustné, ale viem, že to je trošku odlišná sféra, ale aj tak si myslím, že DPB mal tieto závady reklamovať...
Autobusy TEDOM partria medzi špičku jazdiacich autobusov na Slovensku len treba s nimi vedieť jazdiť a hlavne cestujúci v Bratislave by si mali tie nové o to viac vážiť. Je jedno či je to TEDOM , SoR , Solaris, vy Blaváci ste rozmaznaný . Doteraz ste sa vozíte a ešte aj vozíte na rozhrkaných , generálkovaných Karosách a Ikarusoch a idete rozprávať na TEDOMY , že vraj slabota . Spýtajte sa vodičov či bude radšej sedieť a šoférovať Karosu ,alebo TEDOM. Určite tých skoro 500km čo najazdí za deň presedí radšej v klimatizovanom vozidle ktoré sa riadi ako osobák než spotený v rozpálenom starom črepe navyše čakať kde ho zase nechá . A nezabudnite si tie nové autobusy v interiéry nasprejovať a popísať fixami , aby ste sa cítili ako doma . Ešte , že má DPB toľko zamestnancov , aby ich zase dali do pôvodného stavu za vaše peniaze magistrátu, ktoré mohli radšej investovať do ďalších nových autobusov.
Sú pekné po dizajne a aj po komforte cestovania nakoľko ž toľko "netrhajú", ale dosť čudné je, že minimálne (ak nie viac) tri vozidlá boli dodané s chybami čo už o niečom svedčí... ?
a to mám dosť silné podozrenie, že Mýtna sa ešte len BUDE rekonštruovať... ak si teda dobre pamätám tie plány na letné rekonštrukcie ciest...
Re #131442 810zssk: nejak sa im nedarí - najprv si stihnú zavolať hasičov skôr, ako oheň na moste dosiahol potrubie, teraz dokonca ani ten most "netrafili"... keď to takto pôjde ďalej, ochvíľu vyletí do vzduch Apollo
Je to vraj nejak tak, však ten stav nasvedčuje tomu, že patria magistrátu ? . Častokrát sú ale v najhoršom stave kombinované stožiare osvetlenia a trakčného vedenia (ktoré pokiaľ viem, má DPB buď v správe, alebo sú priamo jeho majetkom). Ináč okolo rokov 1998-1999 sa to vraj nejak natieralo, ale myslím že nie úplne všetko a hlavne nie systematicky (raz za čas by bolo vhodné ten náter obnoviť, keď už nie sú všade stožiare ako napr. na novej Záhradníckej.) Čo si všímam, niekedy niektore stožiare aj natrú, ale potom už náter nikto nikdy neobnoví.
Čo sa týka normálneho osvetlenia v meste čo spravuje Siemens mi napísal zamestnanec Siemensu, že vedia o probléme hrdzavých stožiarov (,ktoré padajú neskôr) no oni s tým nič nemôžu (logicky) nakoľko ich spravuje magistrát a oni ich ignorujú. Od hovorkyni magistrátu bez vyjadrenia + ešte mi ten človek odporučil človeka, na ktorého sa mám obrátiť.
Ad najnovší fotoupdate k trolejovému vedeniu a "polonatretým stožiarom": plánuje niekedy DPB obnovovať náter stožiarov tak, aby vyzerali konečne k svetu? Každý z tohto fóra určite vie, ako to vyzerá prakticky v celom meste. Chápem, že z hľadiska funkčností vedenia hrdza nie je nejaký problém (až kým stenu stožiara neprežerie úplne ?) Som zvedavý, či tam tie polonatreté zostanú naozaj len polonatreté ako napríklad stožiare medzi Peknou cestou a Černockého. Taká Vajnorská od Odborárskej po Jurajov dvor je tiež skutočne nádherná ? Podobne aj úsek od Tupého až po Kolibu, níektoré na Kramároch, Miletičovej, ... a všelikde inde po meste.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mato131