Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ináč na Dlhé diely by sa zišla zákazová značka B5 - zákaz vjazdu nákladných vozidiel (teda hlavne kamiónov) nakoľko v poslednej dobe sa znova rozmohol trend odstaviť "svoj" kamión pred domom teda na ceste. (Pritom nejde o zásobovanie Billy a iných) Pokiaľ viem Billu do DD už ani nezásobujú veľké "dlhé" kamióny nakoľko bol problém s otáčaním) A otáčať sa chodia pokiaľ dobre viem hore na obratisko nakoľko kamión na DD nikde inde neotočíte. Ale teraz otázka do pléna znie môžu vôbec jazdiť kamióny na Dlhé diely ak sa nejedná o zásobovanie? Lebo sa mi zdá, že prejazd cez Karloveskú radiálu (teda na DD sa ináč nedá dostať) je pre kamióny zakázaný.
Reakcia na: Peto3700 #131285:
Ved na imhd spravach je pisane ze z dovodu zhniteho ramu - ale to uz maju vsetky TAMy ? nielen tie 2 vozidla.

Rozum a la DPB - davat NP voz na L77 ? ? . Mali to ponechat Krasnanom podla mna. Urcite by mal Tedom lepsie uplatnenie na L53,65 ci 67.
Včera alebo dnes (už si nespomeniem ? ) mal nehodu zametač koľajníc. Nehoda medzi ním a osobným automobilom pri zástavke Lafranconi smer KV. Prítomné dopravné nehody DPB.
Reakcia na: MatejBA #131280:
Preto, že T3S sa líšia akurát kotasími čelami, čo je drahé a neergonomické. V K2S sa pokračovalo preto, aby už všetky K2 vyzerali rovnako ako-tak.
Z akého dôvodu bol vyradený TAM 3706? Neviete? Nové oplechovanie a náter mu nevydržali ani rok ?
Tiež ma prekvapuje nalakovanie súpravy 7783-7784. Ak nemala poškodený lak po bočných reklamách, tak sa mi zdá tento zákrok zbytočný.
Reakcia na: MatejBA #131280:
Pokiaľ viem, pôvodne ich malo byť viac, ale po problémoch so 7303 a 04 sa rozhodlo, že sa budú robiť len T3P. Navyše, pokiaľ by neexperimentovali s Dubnickou pomstou a jazdili by tie T3S s Progressom, ja osobne by som tam nevidel žiadny problém ?
Reakcia na: 810zssk #131282:
no moc mi nesedia pre 21 storocie 🙂 (a uprimne viac sa mi paci K2S ci T3S/AS).

Ale hlavne by ma zaujimalo, preco nepokracovali v "beta verzii elektricky" T3S/AS
Reakcia na: MatejBA #131280:
Co je zle na T3P?
Reakcia na: MatejBA #131280:
T3P* (pardon za preklep)
Taky mensi dotaz - preco nemohli elektricky T3xxxx modernizovat na T3S/AS ako K2 na K2S? Bolo to drahe ci co? Lebo osobne si myslim, ze viac sa hodi do 21 storocia toto ( http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=4560&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=266 ) ako tie "staronove" sroty T3G ?
koľko je vozidiel MHD s kamerovým systémom? myslím tie, ktoré nemajú LCD obrazovky recar ❓
Dnesna prihoda z cestovania v autobuse 2723 na L84:
Nastupil som na zastavke SAV, smer Ovsiste. Uz pri nastupovani zvonilo znamenie nenastupovat/nevystupovat. Autobusu sa nieco porachotilo, lebo toto znamenie zvonilo a svietilo aj pocas celeho useku az po zastavku Hodzovo namestie. Tam si cestujuci museli vystupit, sofer nieco spravil a o niekolko sekund to prestalo crngat a cestujuci si mohli zase nastupit. ?
Reakcia na: MatejBA #131276:
Kebyže sem dnes príde 1512 tak padajú hlavy. ? Ale treba dodať Ikarusy sa tešili veľkej obľube.
Reakcia na: TeBeCe #131274:
ale nebolo by od veci dat aj pasaz "Vyradovanie" 😃
Reakcia na: Petto #131273:
vyhoda nasho katalogu spociva v tom, ze kedykolvek sa daju jednym kliknutim "odvyradit" ?
Reakcia na: Emo #131271:
Tak si aspoň prečítaj, o čom sa bavíme.
Reakcia na: S499.1023 #131250:
Tie prechody väčšinou bývajú za vozidlom a ak sú pred ním, tak v dostatočnej vzdialenosti.
Reakcia na: 810zssk #131253:
Nie, nie je to zakázané. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.