Nenavážaš sa do nikoho tu na DF ale úplne bezdôvodne si sa naviezol do stoviek a tisícov obyvateľov Vrakune, Podunajských Biskupíc, Dolných Honov a ďalších, ktorých poznáš ešte menej, čím si sa dostal práve na úroveň Dunča, ktorý robí presne to isté..
A gramatické chyby by som na tvojom mieste riešil až potom, čo by som sa v dostupných zdrojoch zoznámil s diagnózami dysgrafia, dysortografia a podobnými.
Doporučil by som jazdu po nejakom opravovanom úseku diaľnice v Nemecku, kde sa tie ľavé pruhy v obmedzeniach robia podstatne užšie ako u nás, máš auto široké 1,90 a pruh široký 2,20, ale skutočne od zvodidla po koleso kamiónu a v pohode. Netreba všetko podľa seba. Ja mám tiež kolegu, ktorý v takej situácii radšej pôjde pol hodiny za kamiónom, než by sa tade prepasíroval.
Paradoxne, keď všetky peniaze mesto (nemyslím teraz Bratislavu) investuje do IAD, IAD tým až tak nepomôže, pretože existujú aj iné ako finančné obmedzenia (napríklad geografické, a pod) a dopyt po IAD stále stúpa (aj vďaka zhoršujúcej sa MHD).
Naopak, keď sa "optimálne" množstvo peňazí investuje do MHD, zlepší sa tým aj IAD a väščinou aj celková kvalita života v meste.
Samozrejme, že nie je nižší. Problém je v tom, že novostavcba musí spĺňať iné normy. Fyzicky by sa tam samozrejme vošiel pod vedenie aj najvyšší regulárny kamión a Convoi Exceptionell by halt museli jazdiť inakade...
Zaujímalo by ma, ako jazdia ostatní dopravcovia obsluhujúci zastávku "Patrónka" (teda SAD Trnava, SKAND Skalica, ČSAD Jihotrans, ČSAD Tišnov). Trnavu a SKAND som hľadal na ich stránkach, ale nenašiel som nič o tom, tak asi jazdia v obchádzkových trasách ako linka MHD č. 21. Diaľkových liniek, ktoré premávajú cez Tunel Sitina, sa táto zmena samozrejme netýka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023